آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

صدرنشینی لیورپول با کسب دومین برد متوالی در شب آتش بازی منچسترسیتی



دیدار لیورپول و برنلی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان یورگن کلوپ دومین برد متوالی و اولین پیروزی خانگی‌شان در فصل جدید لیگ برتر انگلیس را با غلبه بر برنلی کسب کردند.

به گزارش تسنیم، در آغاز هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف برنلی رفت و در پایان این مسابقه موفق شد میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

 

دیوگو ژوتا مهاجم پرتغالی لیورپولی‌ها در دقیقه 18 گل نخست این بازی را به ثمر رساند و سادیو مانه، مهاجم سنگالی این تیم هم در دقیقه 69 اختلاف را به دوگل افزایش داد.

 

این دومین برد متوالی قرمزپوشان مرسی‌ساید و اولین برد خانگی‌شان در فصل جدید لیگ برتر انگلیس بود که آنها را با 6 امتیاز در صدر جدول قرار داد.

 

***

 

آتش‌بازی منچسترسیتی برای کسب اولین پیروزی/ برنتفورد با قدوس یک امتیاز گرفت

در ادامه بازی‌های روز دوم از هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران 4 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد میهمان خود تیم نوریچ را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

 

در این بازی که اولین پیروزی فصل مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود، تیم کرول بازیکن حریف در دقیقه 7 با گشودن دروازه خودی گل نخست را به نام خود ثبت کرد. پس از او جک گریلیش خرید جدید سیتی در دقیقه 22 اولین گل خود را برای این تیم زد. آیمریک لاپورت در دقیقه 64، رحیم استرلینگ در دقیقه 71 و ریاض محرز در دقیقه 84 نیز سه گل بعدی تیم تحت هدایت پپ گواردیولا را به ثمر رساندند.

 

در دیگر بازی تیم برنتفورد در حضور 20 دقیقه‌ای سامان قدوس که در دقیقه 70 به جای فران اونیکا به میدان رفت، در خانه تیم کریستال پالاس به تساوی بدون گل بسنده کرد و یک امتیاز گرفت.

 

همچنین مصاف تیم‌های استون‌ویلا و نیوکاسل در ویلاپارک با پیروزی 2 بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت. دنی اینگز در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه اول و انور القاضی در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

 

و اما در مصاف جذاب تیم‌های اورتون و لیدزیونایتد در ورزشگاه اِلَندرود هم دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی 2-2 بسنده کردند. کلاورت لوین در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی و دمارای گری در دقیقه 50 برای اورتون تحت هدایت رافائل بنیتس گلزنی کردند. ماتویوژ کلیچ در دقیقه 41 و رافینیا در دقیقه 72 گل‌های تیم مارچلو بیلسا را زدند.

 

***

 

دورتموند اولین شکست فصل را تجربه کرد/ گرگ‌ها صدرنشین شدند

در ادامه بازی‌های هفته دوم بوندس‌لیگا و در دومین روز از این رقابت‌ها، امروز (شنبه) از ساعت 18 به وقت تهران 5 بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در خانه تیم فرایبورگ با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. هر سه گل این بازی را فرایبورگی‌ها به ثمر رساند. ابتدا وینچنزو گریفو در دقیقه 6 و سپس رولند سالای در دقیقه 53 برای تیم میزبان گلزنی کردند و در ادامه یانیک کیتل در دقیقه 59 با باز کردن دروازه خودی تنها گل دورتموند را رقم زد. این اولین شکست دورتموند در فصل جدید بوندس‌لیگا بود، دورتموندی که در هفته اول موفق به کسب پیروزی شده بود.

 

در دیگر بازی مهم بوندس‌لیگا، تیم ولفسبورگ با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود هرتابرلین گذشت. لودی لوکبایکو در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی گل نخست بازی را برای هرتابرلین به ثمر رساند اما ریدل باکو در دقیقه 73 گل تساوی را برای گرگ‌ها به ثمر رساند و 15 دقیقه بعد از آن هم لوکاس انمچا گل برتری ولفسبورگ را به نام خود ثبت کرد. ولفسبورگ با این پیروزی 6 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت.

 

در سه بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

بوخوم 2 - ماینتس صفر

گل‌ها: هولتمان 21، پولتر 56


گروتر فورث یک - آرمینیا بیلفلد یک

گل‌ها: هرگوتا 50 (پنالتی) برای گروتر فورث و کلوس 45 برای آرمینیا بیلفلد

 

اخراج: آلساندر شوف 68 از آرمینیا بیلفلد

 

اینتراخت فرانکفورت صفر - آگزبورگ صفر

 

 ***

 

آغاز فصل جدید سری آ با پیروزی مقتدرانه اینتر

صدوبیستمین دوره مسابقات سری A ایتالیا از ساعت 21 امشب (شنبه) با دو مسابقه آغاز شد که در یکی از این دیدارها، اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا با نتیجه 4 بر صفر بر جنوا غلبه کرد.

 

میلان اشکرینیار در دقیقه 6، هاکان چالهانوغلو در دقیقه 14، آرتورو ویدال در دقیقه 74 و ادین ژکو در دقیقه 87 برای نراتزوری گلزنی کردند تا مدافع عنوان قهرمانی مسابقات، گام اول را محکم بردارد.

 

در دیدار همزمان، ورونا با نتیجه 3 بر 2 از ساسولو شکست خورد. ماتیا زاکانی در دقایق 71 (از روی نقطه پنالتی) و 90 دروازه ساسولو را باز کرد، اما این تیم با گل‌های جاکومی راسپادوری در دقیقه 32، فیلیپ ژوریچیچ در دقیقه 51 و حامد ترائوره در دقیقه 77 به نخستین پیروزی خود در فصل جدید دست یافت. ورونا در دقیقه 1+45 با اخراج میگل ولوسو، 10 نفره به بازی ادامه داد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------