حسین‌زاده و نیک‌نفس به استقلال پیوستند/ مطهری بدون توافق باشگاه را ترک کرد؛ فروش قایدی منتفی شد



مددی و مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال امروز جلسه‌ای را برگزار کردند.

به گزارش فارس، عصر امروز فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن حضور در دفتر باشگاه، در جلسه‌ای با احمد مددی شرکت کرد.

 

این در حالی است که امیرحسین حسین زاده وینگر فصل گذشته سایپا نیز برای انجام مذاکره با باشگاه استقلال در دفتر این باشگاه حاضر شده است.

 

 ***

 

امیرحسین حسین‌زاده هافبک تهاجمی سابق سایپا به استقلال پیوست

دقایقی قبل امیرحسین حسین زاده هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سایپای تهران با حضور در ساختمان باشگاه استقلال به مدت  ۲ فصل با استقلالی‌ها قرارداد امضا کرد.

 

این بازیکن متولد سال ۱۳۷۹ است و سابقه بازی در تیم مقاومت تهران را نیز در کارنامه خود دارد.

 

امیرحسین حسین‌زاده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 ***

 

نیک‌نفس استقلالی شد

هافبک تدافعی فولاد خوزستان به جمع شاگردان فرهاد مجیدی ملحق شد.


به گزارش ایسنا، زبیر نیک‌نفس، هافبک دفاعی فصل گذشته تیم فولاد که نمایش‌های درخشانی در این تیم داشت، با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست.

 

این بازیکن ۲۸ ساله سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان را هم در کارنامه خود دارد.

 

نیک نفس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

نیک‌نفس: خوشحالم به استقلال آمدم و می‌دانم اینجا شمشیر دو لبه است

زبیر نیک‌نفس پس از امضای قرارداد با باشگاه استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم به استقلال پیوستم. در مقاطعی به این انتقال نزدیک بودم، اما این اتفاق نیفتاد. باید از مدیرعامل، هیئت مدیره، فرهاد و فرزاد مجیدی و دستیارانش که کمک کردند این انتقال انجام شود، تشکر می‌کنم.

 

وی افزود: استقلال تیم پرطرفداری است، اما اینجا شمشیر دو لبه است، اگر خوب کار کنی و حاشیه نداشته باشی خیلی بالا می‌روی و برعکس هم است و سعی می‌کنم اولی را انتخاب کنم.

 

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که برای آمدن به این تیم با چه بازیکنانی مشورت کرد، گفت: با وریا غفوری که دوست خانوادگی و همشهری‌ام است صحبت کردم و مشاوره خوبی داد. رشید مظاهری، ارسلان مطهری و بقیه دوستان خوب من هستند و مشاوره‌های خوبی دادند.

 

نیک‌نفس در خصوص رقابت در استقلال یادآور شد: طبیعی است استقلال بازیکن بزرگی داشته باشد، من هم با تشخیص کادر فنی آمده‌ام و هر تصمیمی آقا فرهاد بگیرد، در خدمت تیم هستم.

 

وی در مورد اینکه چرا در گذشته نتوانسته بود به استقلال و پرسپولیس برود، گفت: در چند مقطع به استقلال نزدیک بودم، اما به دلایلی نشد. دوست ندارم به گذشته فکر کنم و می‌خواهم به آینده فکر کنم.

 

***

 

مطهری بدون توافق باشگاه استقلال را ترک کرد

مهاجم تیم فوتبال استقلال بدون ایجاد توافق محل این باشگاه را ترک کرد.

 

ارسلان مطهری که امشب برای تمدید قرارداد در باشگاه استقلال حاضر شده بود، پس از چند ساعت مذاکره، بدون حاصل شدن نتیجه‌ای این باشگاه را ترک کرد.

 

این در حالیست که زمان ورود مطهری به باشگاه شایعه ای شد که وی با مدیران این تیم توافق کرده است. 

 

***

 

جذب دژاگه و قوچان نژاد به استقلال کذب است

در حالی که مطرح شده بود باشگاه استقلال نزدیک به جذب اشکان دژاگه برای مصاف با الهلال است، اما با پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد این خبر صحت ندارد.

 

مدیران آبی پوش به دنبال جذب رضا قوچان نژاد نیز نیستند.

 

استقلالی‌ها در فصل نقل و انتقالات خواهان ۱۰ بازیکن جدید هستند که نام‌ قوچان نژاد و دژاگه در این لیست دیده نمی‌شود.

 

***

 

روزنامه اماراتی مدعی شد: حضور قائدی در تمرین الاهلی

ایسنا نوشت: روزنامه UAE اماراتی مدعی شد که مهدی قائدی در تمرین صبح امروز الاهلی شرکت کرده است.

 

هنوز این خبر توسط باشگاه استقلال تایید نشده است.

 

فروش قایدی منتفی شد

سرمربی استقلال به صورت رسمی از منتفی شدن فروش مهدی قایدی وینگر جوان و بوشهری این تیم خبر داد.

 

به گزارش ورزش سه، پس از دو هفته بحث و گمانه زنی درخصوص آینده مهدی قایدی، به نظر می رسد داستان ترانسفر این بازیکن به فوتبال امارات منتفی شده و این بازیکن باید از چند روز دیگر به تمرینات آبی پوشان اضافه شده و فصل جدید را با استقلال سپری کند.

 

مهدی قایدی که چند روزی است در دبی به سر می برد، دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و طی روزهای گذشته به دنبال تعیین تکلیف خود برای فصل آینده بود. باشگاه شباب الاهلی تیمی بود که به صورت جدی خواستار جذب این بازیکن بوشهری بود و مدیران این تیم قصد داشتند پس از خرید احمد نوراللهی، یک بازیکن ایرانی دیگر را نیز به تیمشان اضافه کنند.

 

با وجود حضور احمد مددی در دبی برای مذاکره با مدیران شباب الاهلی و افزایش مبلغ انتقال قایدی به این تیم اماراتی، اما در نهایت مذاکرات طرفین به نتیجه نرسید و مبلغ پیشنهادی مدیران شباب الاهلی نظر احمد مددی و مدیران استقلال را جلب نکرد و داستان لژیونر شدن باشوی کوچک منتفی شد.

 

شنبه شب نیز فرهاد مجیدی در حاشیه مذاکره مدیران استقلال با بازیکنان جدید و همچنین تمدید با بازیکنان فعلی، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص تعیین تکلیف مهدی قایدی و ترانسفر شدن او پاسخ داد: تا جایی که من می دانم فروش این بازیکن منتفی شده است.

 

بدین ترتیب لژیونر شدن مهدی قایدی حداقل برای فصل آینده منتفی شده و این بازیکن فصل بعد را نیز با پیراهن استقلال در میادین حاضر خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که حسین حسینی، آرش رضاوند و ارسلان مطهری 8 میلیارد، حسین ریگی 9 میلیارد و سیاوش یزدانی 12 میلیارد برای تمدید قرارداد خواستار شدن ولی مدیران استقلال مخالفت کردند و گفته اند که بیشتر از 6 میلیارد پول نداریم.

 

 ***

 

رقم‌های نجومی بازیکنان بلای جان استقلال در نقل و انتقالات

فصل نقل و انتقالات در حالی برای استقلالی‌ها آغاز شده است که میان مدیران باشگاه و فرهاد مجیدی سرمربی این تیم با ارقام پیشنهادی بالایی از سوی برخی بازیکنان رو به رو می‌شوند.

 

طی لیستی که فرهاد مجیدی به مدیران باشگاه ارائه داده بود، این مربی خواهان تمدید قرارداد با همه نفرات تیمش شده و این موضوع در حالی قرار بود انجام شود که برخی بازیکنان ارقام نجومی را به مدیران باشگاه ارائه دادند. سیاوش یزدانی مدافع فصل گذشته استقلالی‌ها که گویا مشکلی هم در وزارت علوم دارد و مشکل سربازی نیز به مشکلات او اضافه شده، خواهان دریافت رقم ۱۵ میلیارد تومانی از آبی‌ها شده است و البته استقلالی‌ها برای جذب او رقمی کمتر، اما زیاد به یزدانی پیشنهاد داده اند که این بازیکن برای تمدید فعلا موافقت خود را اعلام نکرده است.

 

از طرفی دیگر مسعود ریگی از دیگر بازیکنانی است که در لیست مجیدی حضور داشته و او هم خواهان دریافت ۱۲ میلیارد تومان شده است که استقلالی‌ها باز هم رقم قابل توجهی را به او پیشنهاد داده اند که این رقم با مخالفت این بازیکن همراه شده است.

 

از طرفی خواسته‌های عجیب و غریب ارسلان مطهری و رقم قراردادش باعث شده است تا مدیران استقلال و مجیدی این بازیکن را از لیست نقل و انتقالات خط بزنند.

 

***

 

مصطفوی: اجازه صحبت کردن در خصوص نقل و انتقالات را ندارم

صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط نقل و انتقالات آبی پوشان گفت: اخبار را سایت رسمی باشگاه استقلال پوشش می‌دهد.

 

او در مورد توافق نکردن مطهری با استقلال تصریح کرد: نمی‌توانم در این مورد صحبتی کنم. اجازه صحبت کردن در خصوص نقل و انتقالات را ندارم.

 

او اشاره کرد: مذاکرات خوبی با ۲ بازیکن انجام دادیم. نمی‌توانم اسم‌های آن‌ها را بیاورم. نگران وضعیت تیم هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا وضعیت بهتر شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------