آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

توقف یونایتد و پیروزی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس/ چلسی با شکست آرسنال فاتح دربی لندن شد



لیگ برتر انگلیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بازی‌های لیگ برتر انگلیس با توقف شیاطین سرخ در خانه ساوتهمپتون و برتری اسپرز مقابل گرگ‌ها پیگیری شد.

به گزارش تسنیم، هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه به وقت تهران) با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها منچستریونایتد در خانه ساوتهپمتون به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست نیافت.

 

ساوتهمپتون در این دیدار ابتدا با گل به خودی دقیقه 30 فِرد از میهمان خود پیشی گرفتند، اما در ادامه این شاگردان اولگنار سولسشایر بودند که به بازی بازگشتند و در دقیقه 55 توسط میسون گرین‌وود به گل تساوی رسیدند.

 

شیاطین سرخ با این نتیجه چهار امتیازی شدند و در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستادند. ساوتهمپتون هم یک امیتازی شد  و در رده سیزدهم قرار دارد.

 

در بازی همزمان هم تاتنهام موفق شد در خانه ولورهمپتون به برتری یک بر صفر دست پیدا کند. تنها گل این بازی را هم دله آلی در دقیقه 9 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

شاگردان نونو اسپیریتو سانتو با این برد 6 امتیازی شدند و به رده سوم جدول صعود کردند.

 

***

 

چلسی با فتح دربی لندن، دومین شکست متوالی آرسنال را رقم زد

در ادامه بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (یکشنبه) در ورزشگاه امارات شهر لندن تیم‌های فوتبال آرسنال و چلسی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر صفر چلسی به پایان رسید.

 

روملو لوکاکو مهاجم جدید چلسی که به تازگی از اینتر به آبی‌های لندن پیوسته است، در دقیقه 15 نخستین گل خود را به ثمر رساند تا شروعی به یادماندنی برای دومین دوره حضورش در استمفوردبریج رقم بزند. پس از او نیز ریس جیمز در دقیقه 35 گل دوم چلسی را به ثمر رساند.

 

این دومین برد متوالی چلسی در این فصل بود که این تیم را با 6 امتیاز در کنار لیورپول در صدر جدول قرار داد. آرسنال اما با قبول دومین باخت متوالی‌اش به رده نوزدهم جدول سقوط کرد.

 

***

 

بایرن اولین پیروزی فصلش را به زحمت کسب کرد

در ادامه بازی‌های هفته دوم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ به مصاف کلن رفت و در پایان میهمان سرسخت خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

 

روبرتو لواندوفسکی در دقیقه 50 بایرن مونیخ را پیش انداخت و هشت دقیقه بعد از او و سرژ گنابری اختلاف را به دو گل افزایش داد. کلن اما با غافلگیر کردن باواریایی‌ها و ثبت دو گل در عرض دو دقیقه، ابتدا در دقیقه 60 توسط آنتونی مودسته و پس از او در دقیقه 62 دوسط مارک اوث گل‌‌های خورده را جبران کرد. با این حال گنابری با ثبت دومن گل خود در دقیقه 71 اجازه نداد همچون هفته اول بایرن مونیخ امتیاز از دست بدهد.

 

بایرن مونیخ با این پیروزی 4 امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت.

 

با این بازی دیدارهای هفته دوم بوندس‌لیگا به پایان رسید و این در حالیست که ولفسبورگ با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های هوفنهایم، لورکوزن، بایرن مونیخ و فرایبورگ همگی با 4 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

 

***

 

توقف یوونتوس در شروع لیگ/ مورینیو با برد شروع کرد

در ادامه دیدارهای هفته نخست سری A ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها یوونتوس به دیداد اودینزه رفت که این دیدار برنده ای نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید. 

 

پائولو دیبالا و خوان کوادرادو هافبک کلمبیایی برای بیانکونری در این دیدار گلزنی کردند. 

 

در دیگر دیدار رم در اولین تجربه مورینیو سرمربی پرتغالی در بازگشت به لیگ ایتالیا در خانه به مصاف فیورنتینا رفت و با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید. 

 

هنریک مخیتاریان روی پاس تامی آبراهام گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادامه میلنکویچ بازی را به تساوی کشاند ولی نوبت به درخشش ورتوت هافبک فرانسوی رسید تا ۲ بار برای جالوروسی گلزنی کند تا این دیدار با برتری ۳ بر یک رم خاتمه یابد. 

 

هر دو تیم یک اخراجی در این بازی داشتند.

 

***

 

اتلتیکومادرید اولین پیروزی خانگی‌اش را با غلبه بر الچه رقم زد

در ادامه بازی‌های هفته دوم لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی شهر مادرید میزبان الچه بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

 

آنخل کورئا در دقیقه 39 تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا شاگردان دیه‌گو سیمئونه اولین برد خانگی‌شان را در این فصل لالیگا کسب کنند. البته این دومین برد متوالی روخی‌بلانکو بود که این تیم را با 6 امتیاز در صدر جدول قرار داد.

 

***

 

توقف کهکشانی ها؛ جدال تماشایی لوانته و رئال برنده نداشت

در اولین بازی از آخرین روز هفته دوم لالیگا از 30 دقیقه بامداد امروز (دوشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه لوانته به میدان رفت که این بازی با تساوی 3-3 خاتمه یافت.

 

رئال مادرید اگرچه با گ دقیقه 5 گرت بیل پیش افتاد اما در دقایق 46 و 57 به ترتیب توسط راجر مارتی و خوسه کامپانیا دروازه‌اش باز شد. وینیسیوس جونیور در دقیقه 73 دوباره کار را به تساوی کشاند اما لوانته که دست بردار نبود، با زدن یک گل دیگر در دقیقه 79 توسط روبر پیر به کسب پیروزی نزدیک شد هرچند وینیسیوس برای دومین بار ناجی کهکشانی‌ها شد و در دقیقه 85 دومین گل خود و سومین گل تیمش را زد تا بازی با تساوی خاتمه پیدا کند. در این بازی آیتور فرناندس بازیکن لوانته در دقیقه 87 اخراج شد.

 

رئال مادرید با این نتیجه 4 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به بارسلونا پایین‌تر از اتلتیکومادرید 6 امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------