تقابل لیورپول و چلسی برنده نداشت/ جشنواره گل بایرن مقابل هرتابرلین با هنرنمایی لواندوفسکی



دیدار لیورپول و چلسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
چلسی در شرایطی از لیورپول یک امتیاز گرفت که یک نیمه، ۱۰ نفره مقابل شاگردان یورگن کلوپ مقاومت می‌کرد.

به گزارش تسنیم، حساس‌ترین دیدار هفته سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 امشب (شنبه - به وقت ایران)، بین تیم‌های لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد که این مسابقه با تساوی یک-یک به پایان رسید.

 

کای هاورتز در دقیقه 22 دروازه لیورپول را با ضربه پشت سر زیبا گشود تا آبی‌های لندن از میزبان پیش بیفتند. در ادامه لیورپول حملات خود را روی دروازه چلسی افزایش داد؛ تا اینکه ریس جیمز که با کنترل توپ با دست خود روی خط دروازه از گل لیورپول جلوگیری کرد، در دقیقه 3+45 از زمین مسابقه اخراج و یک پنالتی نصیب شاگردان کلوپ شد. محمد صلاح این پنالتی را در دقیقه 5+45 به تور دروازه چلسی چسباند.

 

حملات دو تیم در نیمه دوم ثمری نداشت و ادوارد مندی هم چند شوت بازیکنان لیورپول را مهار کرد تا این مسابقه به تساوی بیانجامد.

 

این تساوی، نخستین امتیازاتِ از دست رفته دو تیم را رقم زد و چلسی و لیورپول با 7 امتیاز، بر حسب تفاضل گل در جایگاه‌های دوم و سوم جدول ایستادند.

 

***

 

جشنواره گل بایرن مقابل هرتابرلین با هنرنمایی لواندوفسکی

تیم‌های بایرن مونیخ و هرتابرلین امشب (شنبه) در چارچوب هفته سوم بوندس‌لیگای آلمان، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که بایرن شکست 5 بر صفر را بر میهمان خود غلبه کرد.

 

توماس مولر در دقیقه 6، جمال موسیالا در دقیقه 49 و روبرت لواندوفسکی در دقایق 35، 70 و 84، گل‌های باواریایی‌ها را به ثمر رساندند.

 

این سیزدهمین دیدار لواندوفسکی در بوندس‌لیگا بود که او توانست در آن گلزنی کند.

 

شاگردان یولیان ناگلسمان با 7 امتیاز و تفاضل گل کمتر از بایرلورکوزن، به رتبه دوم جدول صعود کردند و هرتابرلین که هنوز در حسرت کسب امتیاز باقی مانده، در قعر جدول روزگار می‌گذراند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------