پاکدل به پرسپولیس پیوست/ گل‌محمدی: اجازه دهید بازیکن خارجی جذب کنیم



حامد پاکدل،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در شرایطی که کمتر کسی این انتقال را پیش بینی می‌کرد اما حامد پاکدل به پنجمین خرید پرسپولیس در تابستان تبدیل شد.

به گزارش ورزش سه، پاکدل ساعتی پیش وارد باشگاه پرسپولیس شد و در شرایطی که از چند روز قبل مدیربرنامه او مذاکرات با مدیران باشگاه را انجام داده بود، قراردادش را امضا کرد و به پرسپولیس پیوست.

 

مهاجم فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک که فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در ترکیب این تیم داشت و ۱۰ گل به ثمر رساند، در حالی به پرسپولیس پیوست که این تیم در یک رقابت نقل و انتقالاتی، از حفظ شهریار مغانلو ناکام ماند و این بازیکن را به سپاهان واگذار کرد و حالا حامد پاکدل جایگزین او شده است.

 

از بین ۱۰ گل زده این بازیکن سه تا با ضربه پنالتی رقم خورد. او همچنین سابقه گلزنی به پرسپولیس را در کارنامه می‌بیند.

 

وی سابقه بازی در تیم‌های پارسه، حفاری، ماشین سازی، صنعت نفت، پیکان و پارس جنوبی را هم دارد و در لیگ یک با پیراهن تیم سبزپوش تبریزی عملکرد درخشانی داشت.

 

حامد پاکدل دومین خرید بالای سی سال پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود و حالا باید تلاش کند تا در رقابت با مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر به ترکیب برسد.

 

او پنجمین خرید سرخپوشان به حساب می‌آید و با حضورش فهرست بزرگسالان پرسپولیس تنها یک جای خالی دیگر خواهد داشت.

 

پاکدل: وقتی به پرسپولیس گل زدم، قلبم شکست/ پیشنهادات سرسام آوری داشتم اما با دلم آمدم

حامد پاکدل پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بی شک خوشحالترین مرد روی کره زمین هستم چون به تیمی آمدم که قلبا دوستش داشتم و عاشقش بودم. پرسپولیس برای من همه چیز است. با عشق آمدن نه به خاطر پول.

 

وی افزود: وقتی پیشنهاد پرسپولیس به من ارائه شد، به مدیر برنامه‌هایم هم اعلام کردم دوست دارم حتی قرارداد سفید امضا کنم چون این تیم را دوست دارم و عاشقش هستم. برایم پول هیچ اهمیتی ندارد و دوست دارم به این تیم بیایم تا به ارتش سرخ پرسپولیس کمک کنم. ارتباط خوبی در این مدت با مدیریت داشتم. از آن‌ها تشکر می کنم. با هم صحبت کردیم و نتیجه‌اش این شد که به پرسپولیس ملحق شوم.

 

مهاجم جدید پرسپولیس تصریح کرد: از همه بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس رخصت می‌خواهم که جا پای آن‌ها گذاشتم. از بچگی آرزو داشتم آن‌ها را از نزدیک ببینم اما الان به باشگاهی رسیدم که جای پای آن‌ها را در این باشگاه بزرگ می‌بینم. امیدوارم با کمک و راهنمایی های آن‌‌ها بتوانم سرباز خیلی خوبی برای ارتش پرسپولیس باشم و دل طرفداران میلیونی خودمان را شاد کنم.

 

پاکدل در مورد اینکه آیا با یحیی گل محمدی صحبت کرده، گفت: با مدیریت در این مدت صحبت کردم. خواست خدا بوده که الان اینجا هستم. من بازیکن آزاد بودم. به خاطر عشق به این تیم از خیلی چیزها گذشتم. پرسپولیس را با عشق انتخاب کردم و خیلی خوشحال هستم. امیدوارم با پرسپولیس قهرمانی ششم را تجربه کنم و در آسیا بتوانیم به قهرمانی برسیم و دل میلیون‌ها هوادار را شاد کنیم. به اینجا آمدم که با تمام توانم تلاش کنم تا باعث خوشحالی هواداران شوم. این به من انگیزه می دهد تا با توکل به خدا و حمایت هواداران روزهای خوبی را برایشان رقم بزنم.

 

وی در خصوص اینکه آیا آماده یک فصل خیلی سخت در پرسپولیس هست، عنوان کرد: از خدا خواستم تا به آرزویم برسم و بتوانم خودم را به همه نشان بدهم. بتوانم یک سرباز خیلی خوب برای تیمی که دوستش دارم باشم. یقینا با ورود تماشاگران به استادیوم انگیزه‌ام چند برابر می‌شود و می‌توانم آنچه که هواداران دوست دارند باشم.

 

مهاجم پرسپولیس در مورد رقابت در خط حمله پرسپولیس اظهار داشت: اگر رقابت نباشد پیشرفتی نیست. من از رقابت استقبال می کنم چون باعث می شود روز به روز پیشرفت کنیم و بهتر شویم. به نوعی وارد تیم ملی شدم. بازیکنان پرسپولیس چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ شخصیتی همه سطح بالا و بزرگ هستند. بیشتر بازیکنان تیم ملی را تشکیل می‌دهد. من به یک تیم پرافتخار آمدم. و می توانم از تجربیات بازیکنان این تیم استفاده کنم. تمام تلاشم را می کنم برای تیم و باشگاه مثمر ثمر باشم. بازی کردن بازیکنان هم به نظر و تشخیص سرمربی بر می گردد.

 

پاکدل در مورد گلزنی به پرسپولیس در اراک و خوشحالی نکردن بعد از این گل، گفت: وقتی آن گل را زدم قلبم شکست. آنقدر ناراحت بودم که هیچ توصیفی برایش ندارم. می دانستم با آن ضربه سر دل میلیون‌ها هوادار را شکستم. الان اینجا هستم که با تمام وجودم برای هوادارانی که دلشان را در آن لحظه شکستم تمام تلاشم را به کار بگیرم تا باعث خوشحالیشان شوم.

 

وی در خصوص اینکه چقدر آمادگی کمک به پرسپولیس را دارد، عنوان کرد: خداراشکر که من را در شرایط سختی قرار داد و برای پرسپولیسی شدن خیلی انتظار کشیدم. فهمیدم چقدر این تیم را دوست دارم. چقدر استرس کشیدم. واقعا تحت فشار بودم. همیشه توکلم به خدا بود. می‌دانستم که این اتفاق برایم می افتد. حالا چه امسال یا چه سال‌های بعد. می‌دانستم باید تلاش کنم تا به آنچه که دوست دارم برسم. واقعیت همین است که من پرسپولیس را با دلم انتخاب کردم. پیشنهادات سرسام آور زیادی بود که می توانستند نظر یک بازیکن فوتبال را عوض کنند. اما خداراشکر تیمم را با دلم انتخاب کردم و به این افتخار می کنم. امیدوارم این را در آینده برای پرسپولیس به نمایش بگذارم.

 

***

 

گل‌محمدی: اجازه دهید بازیکن خارجی جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از فدراسیون فوتبال انتظار دارد اجازه بدهند این تیم با وجود بدهکاری بازیکن خارجی جذب کند.

 

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی بعد از جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: درباره هماهنگی‌های سفر به تاجیکستان صحبت کردیم. مشکلاتی وجود دارد و متاسفانه بحث زمین تمرین و نبود همکاری از سوی میزبان ناهماهنگی وجود دارد. فدراسیون فوتبال نامه نگاری کرده و دقیقا اطلاع ندارم که آیا فدراسیون کاری کرده است یا خیر. هنوز اجازه ندادن مربی ما زمین تمرین را از نزدیک ببیند. فکر می‌کنم بازی با حضور تماشاگر باشد و بازی در زمین مصنوعی هم خواهد بود که این موضوع سختی کار ما را نشان می‌دهد. همه را بسیج کرده‌اند که تیم ما نتیجه نگیرد. اتفاقات غیر حرفه‌ای در حال رخ دادن است.

 

وی درباره جذب مهاجم برای پرسپولیس هم گفت: در هر صورت تیم  باید تقویت شود و وقتی صحبت از قهرمانی می‌شود، نمی‌توانیم با دست خالی پیش برویم. به همین خاطر امروز صحبت کردیم که حداقل کاری که می‌شود انجام شود این است که با وجود قانون باشگاه‌های بدهکار، باز هم یک بازیکن خارجی بگیریم که با دست خالی به آسیا نرویم. ما مشکلات جذب بازیکن داریم اما باشگاه‌های دیگر خیلی راحت بازیکن  می‌گیرند. واقعا نمی‌توانیم با باشگاه‌های دیگر رقابت کنیم. با این حال انتظار داریم فدراسیون به تیم ما کمک کند چون ما به همراه استقلال  نماینده ایران هستیم و امیدواریم اجازه بدهند یک بازیکن خارجی جذب کنیم.

 

او همچنین گفت: امیدوارم شرایط را بسنجند و اجازه بدهند بازیکن خارجی جذب کنیم. باید همکاری بیشتری صورت بگیرد و درباره باشگاه‌های بدهکار تجدیدنظر شود.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا حضور نیافتن کریم باقری در اردوی تیم ملی، نیاز پرسپولیس به او است، گفت: بله، ما تمرینات بدنسازی داریم و به او نیاز داریم.

 

***

 

مهاجم ذوب‌آهن راهی پیکان تهران شد

پیمان رنجبری مهاجم فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان که سابقه بازی در تیم های گل‌گهر سیرجان، نساجی مازندران و شهرداری و گسترش فولاد را دارد، به پیکان تهران پیوست.

 

این مهاجم ۲۹ ساله بعد از توافق نهایی با مسئولان پیکان قراردادش را امضا کرد و رسما به این تیم پیوست.

 

رنجبری که سابقه همکاری با مجتبی حسینی را در گذشته دارد، بار دیگر شاگرد این مربی شده است. 

 

این مهاجم از امروز در تمرین خودروسازان حضور پیدا کرد.

 

***

 

مهدی‌زاده با سپاهان تمدید کرد
محمدرضا مهدی‌زاده مدافع بلند قامت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که دو فصل موفق را در سپاهان پست سر گذاشت است و از ارکان اصلی خط دفاعی طلایی پوشان بود، با نظر مثبت محرم نویدکیا  قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با سپاهان تمدید کرد.

 

محمدرضا مهدی‌زاده که سابقه حضور در تیم‌های داماش گیلان و تراکتور تبریز را در کارنامه خود دارد،  پیشنهاداتی از برخی تیم‌های لیگ برتری و همینطور یک تیم قطری دریافت کرده بود ولی در نهایت برای ادامه فوتبال حرفه‌ای و روند رو به رشد خود پیراهن طلایی سپاهان را انتخاب کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------