مهدوی‌کیا رسماً سرمربی تیم المپیک شد | فریبا: باید در ۲۰ دقیقه اول به سوریه گل بزنیم



مهدوی‌کیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهدی مهدوی‌کیا پس از بازگشت به ایران با حضور در فدراسیون فوتبال با شهاب‌الدین عزیزی خادم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فدراسیون فوتبال، پس از اعلام انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم ملی امید، پس از ورود به ایران در محل فدراسیون فوتبال حاضر شد و با دکتر شهاب‌الدین عزیزی خادم دیدار کرد. طی این دیدار مهدوی کیا حکم سرمربی‌گری تیم ملی امید را از عزیزی خادم دریافت کرد.

 

همچنین مقرر شد مهدی مهدوی کیا به عنوان مشاور فنی فدراسیون فوتبال در امور فعالیت کند.

 

مهدوی کیا: قرار شد به تیم ملی بزرگسالان هم کمک کنم/ باید مقدمات انجام کارها فراهم شود

مهدی مهدوی کیا در خصوص جلسه ای که با رئیس فدراسیون برگزار کرد توضیحاتی را ارائه داد.

 

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگوی کوتاهی با سایت فدراسیون گفت: جلسه خوبی بود و در رابطه با کلیات تیم ملی امید صحبت کردیم تا مقدمات انجام کارها فراهم شود. بحث تیم ملی بزرگسالان نیز شد و قرار است بازی ها را ببینم و اگر کمکی از دستم بر می آید انجام دهم. بحث های خوبی شد و امیدوارم اقدامات مناسبی صورت بگیرد تا شاهد شکوفایی فوتبال کشور باشیم. در این جلسه فقط کلیات بحث شد و قراراست در آینده نزدیک پیرامون سایر اقدامات صحبت کنیم.


***

 

فریبا: باید در ۲۰ دقیقه اول به سوریه گل بزنیم/ قسم خورده‌ایم بازی دوستانه انجام ندهیم!

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: نباید نگرانی خاصی بابت بازی با سوریه داشته باشیم اما این نکته مهم است که باید در ۲۰ دقیقه ابتدایی به گل برسیم.

 
بهتاش فریبا درباره دیدار روز پنجشنبه ایران برابر سوریه در چارچوب مسابقات انتخابی نهایی جام جهانی 2022 به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی‌های ما با سوریه معمولا راحت نبوده و آنها تیم گردن‌کلفتی هستند که وقتی در ایران برابر ما قرار می‌گیرند به خوبی فضاها را می‌بندند. آنها در این بازی یک فوتبال بسته را به نمایش خواهند گذاشت اما ما با این نفراتی که در اختیار داریم نباید نگرانی خاصی بابت بازی با سوریه داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ملی بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد و اکثر فوتبالیست‌های ما در خارج از ایران لژیونر هستند. این درست است که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی ما با این بازیکنان نباید نگران شکست دادن تیمی مثل سوریه باشیم. تیم ملی در خط هافبک و حمله بازیکنانی دارد که می‌تواند برای هر تیمی در آسیا دردسرساز باشد.

 

فریبا تصریح کرد: باید در 20 دقیقه ابتدایی به سوریه گل بزنیم و  اگر در نیمه اول به گل نرسیم قطعا کار ما سخت خواهد شد چون سوری‌ها انجام بازی تدافعی را به خوبی بلد هستند.

 

این کارشناس فوتبال در خصوص عدم انجام بازی‌های دوستانه اظهار داشت: انگار قسم خورده‌ایم که بازی دوستانه انجام ندهیم. همه شرایط را می‌دانند و خیلی چیزها مشخص است که چرا نمی‌توانیم بازی دوستانه انجام دهیم.

 

دیدار ایران و سوریه در چارچوب مرحله انتخابی نهایی جام جهانی 2022 قطر ساعت 20:30 پنحشنبه هفته جاری (11 شهریور) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------