احسان روزبهانی: گفتند از تیم ملی برو؛ من هم خداحافظی کردم



احسان روزبهانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
احسان روزبهانی که از این به بعد باید لقب کاپیتان اسبق تیم ملی را به او بدهیم، قید تیم ملی بوکس را زد.

به گزارش خبرورزشی، احسان روزبهانی کاپیتان تیم ملی بوکس در حالی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد که علیرضا استکی سرمربی تیم ملی پیش از این معتقد بود احسان روزبهانی حداقل یک سال دیگر می‌تواند در تیم ملی بماند و کمک حال تیم باشد.

 

اما علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس به یک باره تغییر نظر داد و اعلام کرد که در صحبت با احسان روزبهانی به این تصمیم رسیده اند که او از تیم ملی خداحافطی کند تا درهای تیم ملی در این وزن به روی جوانان باز شود.

 

احسان روزبهانی در واکنش به صحبت‌های استکی به خبرورزشی گفت: نحوه دعوت من به اردوی تیم ملی قشنگ نبود و زمانی هم که لیست دعوت به اردو اعلام شد اسم من در بین ملی پوشان نبود. با استکی سرمربی تیم ملی صحبت کردم و به او گفتم که هنوز توانایی ماندن در تیم ملی را دارم. او هم گفت می دانم که هنوز در ایران کسی حریفت نیست ولی یک لشکر بوکسور در این وزن پشت تو مانده و بهتر است خداحافظی کنی و راه را برای جوانان باز کنی. من هم خداحافطی کردم تا راه برای جوانان باز شود.»

 

احسان روزبهانی حالا تصمیم دارد بعد از خداحافظی از تیم ملی، در لیگ برتر و بوکس حرفه ای به بوکسش ادامه دهد.

 

او گفت: «مثل گذشته هم چنان مربیگری بوکس را انجام می دهم و فعلا هم مشغول آموزش بوکس در آکادمی خودم هستم. اگر شرایط حضور در لیگ برتر و بوکس حرفه ای فراهم شود، هم چنان بوکس خواهم کرد ولی دیگر در تیم ملی حضور نخواهم داشت.»

 

کاپیتان اسبق تیم ملی  بوکس تصریح کرد: «علاقه ای به حضور در تیم ملی در زمینه مربیگری ندارم و در همین آکادمی خودم به آموزش بوکس می پردازم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------