پیروزی منچستریونایتد مقابل نیوکاسل با گلزنی رونالدو/ فرار دورتمند از شکست با درخشش هالند



دیدار منچستریونایتد و نیوکاسل،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
منچستر یونایتد با درخشش کریس رونالدو در دیدار مقابل نیوکاسل به پیروزی دست یافت.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 18 به وقت تهران 6 بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچستریونایتد در اولین حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب این تیم پس از بازگشتش به اولدترافورد، میهمان خود نیوکاسل را با نتیجه 4 بر یک را شکست داد.

 

در این بازی کریستیانو رونالدو  که از ابتدا تا انتها در میدان بود، دو بار، ابتدا در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه اول  و سپس در دقیقه 62 گلزنی کرد. هموطن او برونو فرناندز در دقیقه 80 سومین گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند. آخرین گل من‌یونایتد را هم جسی لینگارد در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم زد. خاویر مانکیو هم در دقیقه 56 تنها گل نیوکاسل را زد.

 

در بازی همزمان منچسترسیتی با تک گل دقیقه 62 برونو سیلوا میزبان خود لسترسیتی را شکست داد. همچنین آرسنال نیز پس از سه شکست متوالی بالاخره رنگ پیروزی را در فصل جدید دید و با تک گل دقیقه 66 اوبامیانگ میهمانش نوریچ را شکست داد و اولین برد خود را کسب کرد. تیم برنتفورد نیز که در دیداری خانگی مقابل برایتون قرار گرفته بود با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. در این بازی که سامان قدوس بازیکن ایرانی برنتفورد نیمکت‌نشین بود، لئوناردو تروسارد تنها گل برایتون را زد.

 

در دو بازی دیگر مصاف خانگی ساوتهمپتون با وستهام بدون گل خاتمه یافت و ولورهمپتون با نتیجه 2 بر صفر بر میزبانش واتفورد غلبه کرد.

 

اولین شکست فصل تاتنهام رقم خورد

در نخستین بازی از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال تاتنهام در خانه کریستال پالاس با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد.

 

در این بازی دروازه تاتنهام پس از 10 نفره شدنش با اخراج تانگانا در دقیقه 58، به ترتیب توسط ویلفرد زاها در دقیقه 76 (از روی نقطه پنالتی) و اودسون ادوارد در دقایق 84 و 3+90 باز شد.

 

این اولین شکست فصل صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر بود، تیمی که سه بازی قبلی‌اش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

 

***

 

گل‌های هالند دورتموند را از شکست مقابل لورکوزن نجات داد

بازی‌های هفته چهارم بوندس‌لیگا با پیروزی خارج از خانه دورتموند مقابل بایرلورکوزن با گلزنی ستاره نروژی زردپوشان وستفالن ادامه یافت.

 

 

در دومین روز از بازی‌های هفته چهارم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) 5 بازی همزمان از ساعت 18 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با نتیجه 4 بر 3 میزبانش بایرلورکوزن را شکست داد.

 

فلورین ویرتز در دقیقه 9، پاتریک شیک در دقیقه 1+45 و موسی دیابی در دقیقه 55 برای لورکوزن گلزنی کردند و گل‌های دورتموند را هم ارلینگ هالند در دقایق 37 و 77 (پنالتی)، یولیان برانت در دقیقه 49 و رافائل گوئریرو در دقیقه 71 زدند.

 

در سایر بازی‌ها نتایج زیر رقم خورد:

فرایبورگ یک - کلن یک

گروتر فورث صفر - ولفسبورگ 2

هوفنهایم صفر - ماینتس 2

یونیون برلین صفر - آگزبورگ صفر

 

 ***

 

شکست یوونتوس مقابل ناپولی

در ادامه دیدارهای هفته سوم مسابقات سری A ایتالیا، ناپولی امشب (شنبه) در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا مقابل یوونتوس صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

 

بانوی پیر در دقیقه 10 با گلزنی آلوارو موراتا از میزبان پیش افتاد، اما ناپولی با گلزنی ماتیو پولیتانو و کالیدو کولیبالی در دقایق 57 و 85 بر حریف خود غلبه کرد.

 

شاگردان لوچانو اسپالتی با 9 امتیاز و حفظ آمار صد درصد پیروزی خود، به صدر جدول سری A صعود کرد و یوونتوسِ یک امتیازی با متحمل شدن دومین شکست فصل خود، در جایگاه شانزدهم جدول باقی ماند.

 

***

 

پیروزی قاطع PSG در غیاب نیمار و مسی

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ فرانسه یک بازی برگزار شد.

 

در این دیدار پاری‌سن ژرمن که مسی و نیمار را در اختیار نداشت، در خانه به مصاف کلرمون رفت و توانست با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کند.

 

گل‌های پاری‌سن ژرمن را در این بازی هررا(۲گل)، ام‌باپه و ادریس گویه به ثمر رساندند.

 

پاری سن ژرمن شروعی مقتدرانه در فصل جاری لیگ فرانسه داشته است و در هر ۵ بازی خود به پیروزی دست پیدا کرده تا با ۱۵ امتیاز با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

 

***

 

پیروزی قاطعانه بایرن مونیخ در خانه لایپزیگ

بایرن مونیخ امشب (شنبه) در حساس‌ترین دیدار هفته چهارم بوندس‌لیگای آلمان، در ورزشگاه ردبول آره‌نا میهمان لایپزیگ بود و به پیروزی 4 بر یک دست یافت.

 

کونراد لایمر در دقیقه 58 برای لایپزیگ گلزنی کرد و روبرت لواندوفسکی در دقیقه 12 (از روی نقطه پنالتی)، جمال موسیالا در دقیقه 47، لروی سانه در دقیقه 54 و چوپو موتینگ در دقیقه 2+90، گل‌های باواریایی‌ها را به ثمر رساندند.

 

این پیروزی، امتیازات بایرن مونیخ را به عدد 10 و این تیم را به جایگاه دوم جدول بوندس‌لیگا رساند. لایپزیگ هم سومین شکست خود را در چهار هفته نخست متحمل شد و با 3 امتیاز، به رتبه سیزدهم جدول سقوط کرد.

 

***

 

چلسی با دبل لوکاکو به یک قدمی شیاطین سرخ رسید

تیم‌های چلسی و استون‌ویلا امشب (شنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه استمفوردبریج لندن به مصاف هم رفتند که چلسی با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

 

روملو لوکاکو در دقایق 15 و 3+90 و ماتئو کواچیچ در دقیقه 49، دروازه شاگردان دین اسمیت را باز کردند.

 

آبی‌های لندن به لطف این پیروزی، 10 امتیازی شدند و با تفاضل گل برابر با منچستریونایتد و گل زده کمتر نسبت به این تیم، به رده دوم جدول لیگ جزیره صعود کردند. استون‌ویلا هم با 4 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول روزگار می‌گذراند.

 

در دیدارهای باقیمانده هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، لیدزیونایتد فردا شب مقابل لیورپول صف‌آرایی می‌کند و اورتون دوشنبه میزبان برنلی خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------