سه امضا برای پایان کار مدیرعامل استقلال/ مخالفت با استعفای مددی شایعه بود



احمد مددی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
انتشار خبری در ادامه کار احمد مددی به سرعت بین صفحات استقلال وایرال شد.

به گزارش ورزش سه، ظهر امروز خبری روی خبرگزاری ها از جمله ایرنا خبرگزاری وابسته به وزارت ورزش منتشر شد که در آن قید شده بود هیئت مدیره باشگاه استقلال با استعفای احمد مددی مدیرعامل این باشگاه موافقت کرده بود. این خبر از آنجا اهمیت داشت که قبل از این به نظر می رسید که مددی علاقه مند است به کار خود در استقلال ادامه دهد اما با استعفایی که او برای هیئت مدیره و سپس وزارت ورزش ارسال کرده، مشخص است او تمایلی به کار در فضای فعلی ندارد.

 

با این حال دقایقی پیش خبری در کانال های تلگرامی منتشر شد که هیئت مدیره استقلال با استعفای احمد مددی مخالفت کرده است و این بدان معناست که او از فردا به عنوان مدیرعامل مستقر به کار خود ادامه خواهد داد.

 

این در حالی است که شایعه ای قریب به یقین خبر از حضور قطعی مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل در استقلال می دهد. مدیرعامل سابق تیم های پاس و تراکتور که هواداران استقلال منتظر حضور وی هستند.

 

اما پیگیری خبرنگار ما نشان می دهد که خبر عدم موافقت با استعفای احمد مددی حقیقت ندارد و اعضای هیئت مدیره با 3 امضا با استعفای وی موافقت کرده و این نامه را به وزارت ورزش ارسال کرده اند و همانطور که گفته شده، احمد مددی تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید در باشگاه برای رتق و فتق امور حضور خواهد داشت.

 

احمد مددی هفته گذشته در برنامه تلویزیونی ورزشگاه صحبت های تندی را علیه فرهاد مجیدی به زبان آورد که با واکنش صریح هواداران استقلال و تجمع آنها مقابل وزارت ورزش شد و جمع این اتفاقات باعث شد که مددی از کار خود در این باشگاه کنار برود.

 

بعد از انصراف مددی از ادامه کار در استقلال و استعفای کتبی او، هیئت مدیره ای که شامل خود او، اصغر ملکیان و پرویز مظلومی است با این استعفا موافقت کرده و باید منتظر ورود مدیرعامل جدید و اعضای هیئت مدیره بود که هنوز مشخص نیست از نفرات قبلی کسی در بین آنها می ماند یا نه.

 

گفته می شود علت به تأخیر افتادن اعلام مدیریت عامل مصطفی آجرلو همین بحث اعضای هیئت مدیره است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------