زرینچه: گزینه‌های مدیرعاملی استقلال سابقه نابودی چند باشگاه را دارند/ فتح‌الله‌زاده: نگفتم مددی می‌رود



جواد زرینچه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پیشکسوت استقلال معتقد است حتماً این بار باید یک آبی‌پوش قدیمی روی صندلی مدیرعاملی باشگاه بنشیند.

جواد زرینچه سرپرست سابق تیم استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای آبی‌پوشان اظهار داشت: واقعا برای شرایط این روزهای استقلال ناراحت بود و مردم هم از این شرایط ناراحت و نگران هستند. امیدوارم هرچه زودتر بهترین‌ها برای استقلال اتفاق بیفتد. واقعیت ماجرا این است که مدیرعامل و هیات مدیره استقلال عملا هیچ پولی برای این باشگاه نمی‌آورند و همین باعث شده اتفاقات خوبی برای این تیم نیفتد.

 

وی ادامه داد: من از مدیران وزارت ورزش که به تازگی در این وزارتخانه حضور یافته‌اند می‌خواهم بپرسم چرا صندلی مدیرعاملی استقلال را به یک استقلالی واگذار نمی‌کنند؟ این همه ما پیشکسوت داریم که همگی سابقه مدیریتی خوبی دارند.

 

زرینچه درباره اینکه این روزها نام‌های زیادی برای هیات مدیره و مدیرعاملی استقلال شنیده می‌شود، افزود: وقتی اسامی کاندیداهای احتمالی هیات مدیره و مدیرعاملی را می‌بینم خیلی نگران می‌شوم. این نامها در گذشته سابقه نابود کردن چند باشگاه را در کارنامه خود دارند و فکر نمی‌کنم هواداران هم تمایلی به حضور آنها در بدنه باشگاه را داشته باشند. ما داریم از بین بد و بدتر بازهم بدترین تصمیم را برای استقلال می‌گیریم.

 

سرپرست سابق استقلال در خصوص وضعیت این روزهای فرهاد مجیدی برای سرمربیگری استقلال خاطرنشان کرد: مجیدی باید در استقلال بماند. من به شخصه از وی حمایت می‌کنم و به او توصیه هم می‌کنم که چند استقلالی دلسوز را کنار خودش قرار دهد. فرهاد مجیدی استقلال را بسته و خودش باید این تیم را رهبری کند. کنار گذاشتن فرهاد مجیدی در این مقطع به صلاح نیست.

 

زرینچه در مورد اتفاقاتی که برای مظلومی در فرودگاه تهران افتاد، گفت: نباید اجازه بدهیم با شخصیت بزرگان فوتبال ایران اینگونه رفتارها صورت بگیرد. استقلال با پرویز مظلومی کلی افتخار کسب کرده و توانسته در چهار دربی متوالی به پیروزی برسد.

 

***

 

فتح‌الله‌زاده:نگفتم مددی می‌رود/ خیلی تحت فشار است

علی فتح‌الله‌زاده در مورد ملاقاتی که با احمد مددی داشت به خبرورزشی گفت: قبل از هر چیز باید از زحمات آقای مددی تشکر کنم. این بنده خدا خیلی تحت فشار بود و به هر حال اگر ما انتقاد می‌کنیم باید نقاط قوت را هم بگوییم چرا که ایشان کارهای مثبت زیادی هم در باشگاه استقلال انجام داد. از طرفی بنده برای حل مشکل یکی از بازیکنان سابق استقلال نزد ایشان رفتم و مشکل خاصی هم وجود نداشت.

 

وی اضافه کرد: وقتی باشگاه را ترک می‌کردم متاسفانه نقل قول هایی از من مطرح کردندکه چندان درست نبود. بنده هیچ صحبتی در مورد اینکه آقای مددی می‌مانند یا می‌روند بیان نکردم. فقط احساس کردم این مدیر خوب تحت فشار است و احساس خستگی می‌کند. امیدوارم در نهایت هرچه خیر است برای استقلال پیش بیاید و بهترین تصمیمات گرفته شود تا انشاالله این تیم پرطرفدار بعد از سال‌ها بتواند خواسته اصلی هوادارانش که همان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران است را برآورده کند.

 

فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: ان شاءالله وزارت ورزش تمام جوانب امر را در نظر می‌گیرد تا بهترین تصمیم را برای استقلال بگیرد. آقای سجادی از چهره‌های خوشنام ورزشی هستند و درد ورزش و باشگاه‌ها را به خوبی می‌دانند به همین دلیل ما به آینده امیدواریم و انشالله بهترین اتفاقات برای استقلال رخ دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------