واکنش فرهاد مجیدی به حواشی و شایعات جنجالی اخیر در تیم استقلال



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی استقلال در پست خوشامدگویی به پین اولین موضع خود در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه را سربسته بیان کرد.

به گزارش خبرورزشی، فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرامش به حواشی اخیر باشگاه استقلال، شایعات پیرامون محرومیتش، تلاش برای برکناری‌اش و همچنین حضور مربی ایتالیایی واکنش نشان داد. 

 

سرمربی استقلال تنها خبر واقعی و خوشایند این روزهای استقلال را حضور مربی ایتالیایی استقلال دانست و تصریح کرد که استقلال این روزها وسط طوفان اخبار قلابی و نقشه‌های غیراخلاقی قرار دارد.

 

فرهاد مجیدی در پست اینستاگرامی نوشته است: «یادمان نرود که در وسط طوفان اخبار قلابی و نقشه‌های غیراخلاقی، حضور این مرد بزرگ، «تنها خبر واقعی» و خوشایند استقلال در این روزهاست. خوش آمدی به تهران؛ آقای پین.»

 

مجیدی با این متن و عکسی دو نفره از خود و پین در حالتی خندان به دستیار ایتالیایی‌اش ورود به تهران را خوشامد گفته است.

 

تصویر پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی را در زیر ببینید.

 

فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

گابریله پین در تمرین روز گذشته استقلال شاهد اتفاقاتی بود که او را متحیر کرده بود. در حالیکه بازیکنان این تیم برای انجام تمرین راهی مجموعه تمرینی انقلاب شده بودند، با ممانعت مأمورین این مجموعه روبرو شدند و به آنها اجازه حضور در محل تمرین داده نشد تا پس از رایزنی های فرهاد مجیدی با امیرحسین فتحی مدیر این مجموعه، مشکل آبی ها فقط برای تمرین دیروز حل شد.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که گابریله پین مربی ایتالیایی آبی پوشان زودتر از سایر بازیکنان خودش را به مجموعه تمرینی انقلاب رسانده بود که با برخورد نگهبانان روبرو شد. مسئله ای که باعث حیرت پین شد و به نظر می رسد او برای نخستین بار در طول دوران حرفه ای خود، با این مسئله مواجه شده است.

 

نکته عجیب دیگر اینکه تمامی وسایل شخصی بازیکنان و کادرفنی استقلال از جمله گابریله پین از قبل درون کمپ تمرینی مانده بود و مأمورین حفاظتی مجموعه ورزشی انقلاب حتی به آبی ها اجازه برداشتن این وسایل را ندادند که این برخوردها منجر به تعجب و حیرت گابریله پین گردید و او مات و مبهوت در حال نظاره کردن شرایط موجود بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------