رونالد کومان در بارسلونا ماندنی شد



رونالد کومان و لاپورتا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پس از یک جلسه 20 دقیقه ای بین رونالد کومان و خوان لاپورتا در هواپیمای بازگشت بارسا، سرمربی هلندی از رئیس باشگاه رای اعتماد گرفت.

به گزارش ورزش سه، یک تساوی بدون گل در زمین کادیز و ارائه نمایشی ناامیدکننده از بارسا کافی بود تا شایعات اخراج رونالد کومان بیش از پیش به گوش برسد. خوان لاپورتا رئیس بارسا از دو روز پیش در کادیز حضور داشت و صبح امروز همراه کاروان بارسا این شهر را ترک کرد.

 

لاپورتا دیروز در جریان یک مصاحبه به ال چیرینگیتو گفته بود که صبر او نیز حدی دارد ولی شکست برابر کادیز نیز آینده رونالد کومان را تهدید نخواهد کرد. او تاکید داشت که اگر نیاز به تصمیم قاطعی باشد، این کار را انجام می دهد و هیچ مانع اقتصادی و فنی در این راه وجود نخواهد داشت. در واقع لاپورتا اطمینان دارد که مشکلی برای پرداخت غرامت 6 میلیون یورویی به مربی هلندی وجود ندارد و چنانچه نیاز باشد، او را برکنار خواهد کرد.

 

بارسا از بازی دیشب 100 درصد برد می خواست ولی در نهایت بدون گل متوقف شد. بارسا دو بازی قبلی را نیز به بایرن باخته و برابر گرانادا در نوکمپ متوقف شده تا شرایطش وخیم تر شود. رونالد کومان چهارشنبه با حضور در نشست خبری تنها به خواندن یک بیانیه اکتفا کرد و بار دیگر گفت که نباید از تیم او توقع قهرمانی داشت. کومان معتقد است کسب سهمیه نیز یک موفقیت است در حالی که نه خوان لاپورتا و نه کاپیتان های تیم موافق او نیستند. هواداران نیز از بارسا تنها توقع قهرمانی دارند.

 

صبح امروز رسانه های نزدیک به بارسلونا همچون موندودپورتیوو و اسپورت خبر از برکناری کومان پس از بازی یکشنبه مقابل لوانته دادند ولی دقایقی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کومان و لاپورتا در هواپیمای بازگشت بارسلونا جلسه ای 20 دقیقه ای داشتند و تنش ها بین دو طرف بسیار کاهش یافته است.

 

در این جلسه که رافا یوسته معاون لاپورتا نیز حاضر بود، لاپورتا به کومان اطمینان داده است که در صورت کسب نتیجه ای مطلوب در بازی با لوانته، او احراج نخواهد شد و اگر رفته رفته سبک بازی تیم نیز بهتر شده و نتایج نیز همراهی کنند، او می تواند اطمینان داشته باشد که نیمکتش را حفظ خواهد کرد.

 

لاپورتا در واقع سیاست بازی به بازی را پیش گرفته و امیدوار است تا کومان بتواند به تیمش شوک مثبت وارد کند و روند پیروزی های تیم از سر گرفته شود. بارسا بازی های دشواری برابر لوانته، اتلتیکو، والنسیا و رئال پیش رو دارد و در لیگ قهرمانان نیز باید به مصاف بنفیکا و دیناموکیف برود.

 

مشخص نیست وعده لاپورتا به کومان به دلیل مشکلات در راه یافتن جانشین اوست یا خیر ولی به نظر می رسد اکنون شانس ابقای کومان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------