سیدورف و همسر ایرانی‌اش تماشاگر دیدار ایران - امارات/ پیام اسطوره هلند به ایرانی‌ها



سیدورف و همسر ایرانی‌اش تماشاگر دیدار ایران - امارات،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کلارنس سیدورف ستاره سابق میلان بازی ایران و امارات را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش خبرورزشی، بازی ایران و امارات در حالی با پیروزی تیم ملی ایران به پایان رسید که یک تماشاگر ویژه بازی را از نزدیک دنبال کرد. کلارنس سیدورف ستاره هلندی و سابق آث میلان این بازی را به همراه همسر ایرانی‌اش از نزدیک تماشا کرد. نکته جالب اینکه او تماشاگر شکست شاگردان هموطنش فن مارویک سرمربی تیم ملی امارات و البته پیروزی هموطنان همسرش یعنی ستارگان تیم ملی ایران بود.

 

کلارنس سیدورف که به عنوان کارشناس بازی تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران در سومین بازی مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه زعبیل دبی حضور داشت، درباره برتری یک بر صفر ملی‌پوشان ایرانی گفت: بازی در نیمه اول آهسته بود و هر دو تیم آرام بازی می‌کردند. امارات دفاعی بازی می‌کرد و ایران هم بازی را خیلی جدی نگرفته بود.

 

وی افزود: در نیمه دوم، کارت قرمزی که بخشیده شد و اتفاقات آن باعث شد شوک مثبتی به تیم ملی ایران وارد شود تا به بازی برگردد و نتیجه را عوض کند. به ایرانی‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم خیلی زود آنها را در ایران ببینم.

 

سیدورف و همسر ایرانی‌اش تماشاگر دیدار ایران - امارات،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

ارتباط خوب کلارنس سیدورف با ایرانی‌ها و سفری که آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ به ایران داشت چندی پیش باعث شد رسانه‌ها دلیل این ارتباط را متوجه شوند که چیزی نیست جز ازدواج با یک زن ایرانی به نام «سوفیا» یا همان «سپیده کرامتی».

 

همسر اول کلارنس سیدورف برزیلی است. کلارنس در زمان حضورش در میلان با لوویانا آشنا شده و از او هم ۴ فرزند (یک پسر و ۳ دختر) دارد. لوویانا در شهر میلان صاحب یک رستوران معروف به نام «فینگرز» است. به نظر می‌رسد در سکوت خبری از کلارنس جدا شده، چرا که هیچ اثری هم از او در صفحه اینستاگرام سیدورف به چشم نمی‌خورد. در کل او از زندگی قبلی‌اش فاصله گرفته و حتی خیلی هم کنار فرزندانش نیست.

 

اما سپیده کرامتی، همسر ایرانی کلارنس سیدورف کیست؟ کلارنس ۴۵ ساله چند سال پیش با سپیده با نام مستعار «سوفیا» آشنا شده، زنی که مقیم کانادا بوده و به میلان و دبی هم رفت و آمد دارد. برخی منابع می‌گویند او دانش‌آموخته الکترونیک است و برخی منابع رشته تحصیلی او را بازرگانی اعلام کرده‌اند. این زن ایرانی در پروفایل اینستاگرامش خودش را سفیر جهانی «اسکاویا» و سفیر حسن‌نیت بنیاد «هرثور» معرفی کرده است.

 

تا چند ماه پیش کلارنس در صفحه اینستاگرامش عکسی از سپیده منتشر نکرده بود، اما حالا نه تنها با این زن ایرانی عکس در اینستاگرامش دارد، بلکه همواره در مراسم‌های مختلف در کنار یکدیگر هستند. سپیده کرامتی دو فرزند هم به نام‌های نیما و دیاکو از ازدواج قبلی‌اش دارد.

 

در آخرین مصاحبه سیدورف با ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۰ هم این ستاره پیشین نارنجی‌ها گفت که حالا ایران در زندگی شخصی هم بسیار به او نزدیک‌تر شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------