وحید قلیچ: برادر نویدکیا دهانش را ببندد؛ لطفاً/ پرسپولیس را به تیم معمولی استقلال نچسبانید



وحید قلیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
وحید قلیچ دروازه‌بان دهه ۶۰ پرسپولیس یکی از مخالفان جدی اسپانسر مشترک این باشگاه با استقلال است.

وحید قلیچ گلر اسبق پرسپولیس همچنین از برخی اظهار نظرات و مصاحبه‌های نوشتاری و تلویزیونی دلخور بود و جواب‌های مبسوطی هم داد که ...

 

تازه ترین مصاحبه وحید قلیچ با خبرورزشی را در زیر بخوانید:

 

 بازی تیم ملی مقابل امارات را دیدید؟

خدا را شکر بردیم. اگر VAR نبود شاید اتفاق عجیب و غریبی می‌افتاد و با اخراج شجاع از زمین کارمان سخت می‌شد. به هرحال همه خوشحالیم که بردیم و گلی هم نخوردیم.

 

شما هنوز هم معتقدید حامد لک باید به تیم ملی دعوت شود؟

بله، هنوز هم معتقدم بعد از علیرضا بیرانوند، گلر اول پرسپولیس بهترین دروازه بان ایران است. شما می‌بینید و دیده اید حامد لک در لیگ قهرمانان آسیا بدون اشتباه کار کرده و باید دعوت شود.

 

دراگان اسکوچیچ گفته است درهای تیم ملی به روی همه باز است؟

امیدوارم این فقط در حد حرف نباشد و نفرات شایسته ای مثل حامد لک هم به تیم ملی دعوت شوند.

 

بسیارخوب، می‌خواستیم نظر شما را درباره اسپانسر مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدانیم؟

آیا ارزش تیمی‌که حدود ۹ سال نتوانسته قهرمان لیگ برتر شود بیشتر از تیمی‌است که ۵ سال است پشت سرهم قهرمان لیگ برتر شده؟ (منتظر جواب نمی‌ماند و ادامه می‌دهد) می‌خواهند با این کارها و نظرات، استقلال هم از بغل پرسپولیس نانی ببرد اما ما پرسپولیسی‌ها راضی نیستیم. آقای صدری و مدیران پرسپولیس هم نباید زیر بار بروند. از سفره پرسپولیس  نباید قاتق نان استقلالی‌ها را جور کنند! اصلا و ابدا به خرج ما پرسپولیسی‌ها نمی‌رود تیمی‌که در ۴ سال اخیر ۲ بار به فینال آسیا رسیده با یک تیم معمولی اسپانسر یکسان داشته باشد.

 

البته شنیدیم صدری سرپرست پرسپولیس با این قضیه مخالفت کرده و...

من می‌خواهم از آقای سجادی بپرسم که چرا؟ نباید به خاطر استقلال هر کاری خواستند با پرسپولیس انجام دهند. متأسفانه این روزها مصاحبه‌هایی از بعضی پیشکسوتان تیم‌ها می‌بینیم که ...

 

مثلا؟

همین رسول برادر محرم نویدکیا که می‌گویم دهانش را ببندد، لطفا! او گفته است پرسپولیس دیگر روی قهرمانی را نمی‌بیند. آخر یکی نیست بگوید شما با این همه هزینه‌های سرسام آور در این چند سال چه کار کرده اید؟ این فصل هم شما باید خواب قهرمانی را ببینید.

 

شما از پیشکسوت سپاهان گفتید. از پیشکسوتان استقلال که گله ای ندارید؟

من اتفاقا چند روز پیش فیلم مصاحبه اخیر مهدی فنونی زاده را دیدم. خدا پدر مرتضی و مهدی را بیامرزد ولی فنونی زاده‌ها همگی پرسپولیسی هستند! دو برادر دو قلویش هم پرسپولیسی بودند و سرتمرین ما برای تماشا می‌آمدند. حالا مهدی یک صحبت‌هایی را می‌کند که شاید برخلاف میل باطنی خودش باشد اما باید بگوید دیگر!

 

به عنوان سئوال آخر فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند از سد الهلال در عربستان بگذرد؟

بازی بسیار سختی در پیش است اما پرسپولیس نشان داده که می‌تواند هر کار غیرممکنی را انجام دهد و همه را غافلگیر کند. من فکر می‌کنم حداقل با اختلاف یک گل الهلال را شکست دهیم.

 

به نظر شما این بازی به ضربات پنالتی کشیده نخواهد شد؟

اگر هم به ضربات پنالتی کشیده شود ما حامد لک و بازیکنان پنالتی زن داریم. فراموش نکنید سال گذشته هم توانستیم النصر عربستان را در ضربات پنالتی شکست دهیم. از ضربات پنالتی آنها بیشتر از ما می‌ترسند. شک نکنید!

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------