آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

پایان رویای ششمین توپ طلا برای رونالدو



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
به نظر می رسد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد جایی در بین سه نفر اول توپ طلای امسال ندارد.

به گزارش ورزش سه، بعد از یک سال وقفه، مراسم توپ طلای نشریه فرانس فوتبال تا چند هفته دیگر برگزار خواهد شد و از همین حالا هیجان بین هواداران برای مشخص شدن نام بهترین بازیکن سال 2021 به اوج رسیده است. چند روز قبل این نشریه قدیمی نام 30 نامزد نهایی را اعلام کرد و بر اساس اعلام فرانس فوتبال، رای گیری توپ طلا در تاریخ 24 اوکتبر به پایان رسیده و نام برنده  نیز 29 نوامبر اعلام می شود.

 

اما نشریه فرانسوی اکیپ ساعتی قبل مدعی شد نام سه نامزد نهایی این جایزه مشخص شده و اثری از کریستیانو رونالدو در این فهرست دیده نمی شود. به نظر می رسد لیونل مسی، رابرت لواندوفسکی و کریم بنزما نفرات اول تا سوم این رده بندی هستند و ستاره پرتغالی و 36 ساله شانسی برای بردن ششمین توپ طلای دوران ورزشی خود نخواهد داشت.

 

کریستیانو رونالدو سال گذشته در یوونتوس از نظر فردی درخشان ظاهر شده و بهترین گلزن لیگ ایتالیا نیز لقب گرفت. اما تیم آندره آ پیرلو در لیگ قهرمانان زود با تورنمنت وداع کرده و در لیگ نیز در رتبه چهارم قرار گرفت. همچنین کریستیانو رونالدو در یورو 2020 نیز علیرغم عملکرد خوب از نظر فردی و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ مسابقات، در اولین مرحله و با شکست پرتغال مقابل بلژیک از دور مسابقات کنار رفت. البته رونالدو امسال بالاخره به رکورد بهترین گلزن تاریخ در رده ملی دست یافت و حالا او با 112 گل، بالاتر از علی دایی در رتبه اول تاریخ فوتبال قرار دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------