قرارداد باشگاه استقلال با کارگزاری های وب فسخ شد | پایان مهلت ثبت نام مزایده کارگزار برای پرسپولیس



فسخ قرارداد باشگاه استقلال با کارگزاری های وب،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال اعلام کرد قرارداد با شرکت های وب را فسخ کرده است.

به گزارش فارس، فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در مصاحبه با سایت باشگاه توضیحات زیر را ارائه داد:

 

وی اظهار داشت:  در ابتدای هفته گذشته درخواست فسخ یک‌طرفه را به دلیل عدم انجام تعهدات توسط شرکت های‌وب به کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان ارایه کردیم که کمیته محترم به طرفین ابلاغ نمود و چهارشنبه هفته گذشته ساعت ۱۷:۳۰ برای  استماع اظهارات و بررسی اسناد تعیین شد اما شرکت مذکور از ارسال اسناد خودداری کرد و در ساعت ۱۷:۲۳ دقیقه (هفت دقیقه قبل از شروع جلسه) طی یک نمابر به وزارت ورزش و جوانان اعلام نمود که مدیرعامل شرکت های‌وب در مسافرت خارج از کشور هستند و قادر به شرکت درجلسه نیستند.

 

معاون حقوقی استقلال افزود: کمیته مذکور مجددا برای روز شنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۰ صبح تعیین وقت نمود که این بار هر دو طرف شرکت کردند و در جلسه‌ای که بیش از دو ساعت طول کشید، طرفین مطالب خود را مطرح کردند که متاسفانه منجر به تفاهم نشد و قرار بر صدور گواهی و حکم کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان شد که ۴۸ ساعت بعد، یعنی امروز دوشنبه گواهی حکم مبنی بر تایید نظر شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در خصوص بر عدم ایفای تعهدات قراردادی توسط شرکت داده گستر عصر نوین که مجوز فسخ یک‌طرفه است، به نشانی باشگاه ابلاغ شد. از این رو بدوا و همین امروز فسخ قرارداد از ناحیه استقلال به های‌وب اعلام و متعاقبا نسبت به انعقاد قرارداد با کارگزار جدید اقدام خواهد شد. 

 

وی تاکید کرد: فسخ یکطرفه قرارداد به معنای عدول، گذشت یا انصراف شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران از مطالبه تتمه قدر السهم خود از قرارداد همکاری سابق فیمابین نبوده و استقلال حق مراجعه به مراجع صالحه قضایی جهت مطالبه تتمه قدر السهم، برای خود محفوظ می‌داند.

 

 پایان مهلت ثبت نام مزایده کارگزار برای پرسپولیس/ بلاتکلیفی برای پرداخت مطالبات کالدرون

مهلت ثبت نام برای کارگزاران جهت اسپانسری باشگاه پرسپولیس به پایان رسید.

 
در شرایطی که این روزها باشگاه پرسپولیس با مشکل نداشتن کارگزار مواجه است امروز مهلت ثبت نام برای شرکت در مزایده کارگزار به اتمام رسید.

 

قرار است در آبان ماه پاکت ها برای برگزاری مزایده برنده کارگزار باز و در خصوص نحوه همکاری تصمیم گیری شود. با این شرایط پرسپولیس فعلا اسپانسر اصلی  ندارد و مهمترین چالش این باشگاه نیز  بدهی به گابریل کالدرون است که مطالبات این مربی باید پرداخت شود.

 

پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای از آسیا باید پول این مربی را پرداخت کند. این باشگاه باید به این مربی و دستیارش حدود 700 هزار یورو پرداخت کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------