نام برنده توپ طلای ۲۰۲۱ لو رفت



توپ طلا 2021،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کوریره دلو اسپورت در شماره امروز خود نام برنده توپ طلای 2021 را فاش کرد.

به گزارش ورزش سه، برنده توپ طلا در حالی چند روز دیگر مشخص می‌شود که امسال برخلاف اکثر سال های گذشته شاهد رقابت بسیار نزدیکی بین فوق ستاره های دنیای فوتبال برای برنده شدن این جایزه خواهیم بود.

 

در واقع با توجه به اتفاقاتی که طی یک سال اخیر رخ داده می‌توان از ستاره هایی نظیر لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی، جورجینیو و انگولو کانته به عنوان اصلی‌ترین بخت های برنده شدن این جایزه نام برد؛ هرچند که نباید نام کریستیانو رونالدو را هم فراموش کرد که اخیراً مدیر برنامه اش یعنی خورخه مندس او را شایسته توپ طلا دانسته بود.

 

اما با توجه به دستاوردهایی که ستاره تیم ملی ایتالیا و باشگاه چلسی طی یک سال گذشته داشته و موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا و یورو شده، بسیاری جورجینیو را شایسته کسب توپ طلای 2021 می دانند اما کوریره دلو اسپورت در شماره امروز خود ادعای دیگری را مطرح کرده است.

 

این نشریه ایتالیایی در یک مطلب به نوعی اعتراضی ضمن فاش کردن نام لیونل مسی به عنوان برنده جایزه توپ طلا در سال 2021 نوشته است: "او کم تر از جورجینو جام برده اما در 29 نوامبر توپ طلا را دریافت خواهد کرد.

 

در واقع این روزنامه معتقد است که فوق ستاره آرژانتینی برنده جایزه توپ طلا خواهد شد نه به خاطر اینکه بهترین بوده بلکه به این دلیل که نام او لیونل مسی است. کوریره تاکید کرده که جورجینیو بیش از هر فرد دیگری شایسته بردن توپ طلا بوده اما نهایتاً مسی این جایزه را از آن خود خواهد کرد.

 

با توجه به این ادعا لیونل مسی که چندی پیش با تیم ملی آرژانتین به مقام قهرمانی کوپا آمه ریکا دست یافته بود هفتمین توپ طلای خود را کسب خواهد کرد و جورجینیو بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یورو از کسب این جایزه فردی بزرگ باز خواهد ماند.

 

توپ طلا 2021،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------