برد چلسی مقابل نوریچ با 7 گل/ برتری منچسترسیتی و صعود به رده دوم با درخشش فودن



دیدار چلسی و نوریچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی پرگل تیم فوتبال چلسی مقابل میهمانش برای حفظ صدر جدول رده‌بندی آغاز شد.

به گزارش تسنیم، در نخستین بازی از هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تیم نوریچ بود و قعرنشین جدول رده‌بندی را با نتیجه 7 بر صفر در هم کوبید.

 

در این بازی که نوریچی‌ها از دقیقه 65 با اخراج بن گیبسون 10 نفره به کارشان ادامه دادند، میسون ماونت سه بار در دقایق 8 ، 85 (از روی نقطه پنالتی) و 1+90، کالوم هادسون اودوی در دقیقه 18، ریس جیمز در دقیقه 57 و نکس آرونز در دقیقه 62 (گل به خودی) دروازه‌ تیم میهمان را باز کردند تاپرگل‌ترین برد فصل شاگردان توماس توخل رقم بخورد.

 

چلسی با کسب هفتمین پیروزی‌اش در این فصل 22 امتیازی شد تا بابت حفظ صدر جدول مطمئن شود. این در حالیست که نزدیک‌ترین تعقیب کننده آبی‌های لندن، لیورپول 18 امتیازی است که فردا از ساعت 19 در حساس‌ترین بازی هفته میهمان منچستریونایتد خواهد بود.

 

 ***

 

بایرن مونیخ، هوفنهایم را در هم شکست و صدرجدول را حفظ کرد

در آغاز دومین روز از هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران، 4 دیدار برگزار شد که در پایان مهمترین‌ بازی‌ها، تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند با اقتدار از سد رقبای خود گذشتند.

 

در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، بایرن صدرنشین با نتیجه 4 بر صفر هوفنهایم را شکست داد. سرژ گنابری در دقیقه 16، روبرت لواندوفسکی در دقیقه 30، اریک ماکسیم چوپو موتینگ در دقیقه 82 و گینگزلی کومان در دقیقه 87 گل‌های باواریایی‌ها را در این بازی به ثمر رساندند. بایرن مونیخ با این نتیجه هفتمین برد خود را کسب کرد و با 22 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد.

 

در دیگر بازی مهم امشب فوتبال آلمان، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در خانه تیم آرمینیا بیلفلد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. امره جان در دقیقه 31، متس هوملس در دقیقه 45 و جود بلینگهام در دقیقه 72 گل‌های دورتموند را به ثمر رساندند و تنها گل تیم میزبان را هم کلوس در دقیقه 87 زد. با این نتیجه هفتمین برد زنبور‌ها به ثبت رسید و آنها با یک امتیاز کمتر نسبت به بایرن مونیخ به تعقیب صدرنشین جدول ادامه دادند.

 

در سایر بازی‌ها لایپزیگ در خانه با نتیجه 4 بر یک از سد تیم گروترفورث گذشت و تیم ولفسبورگ هم با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میهمان خود فرایبورگ شد.

 

***

 

صعود منچسترسیتی به رده دوم لیگ با درخشش فودن

در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی در زمین برایتون به میدان رفت و توانست با نتیجه ۴ بر یک این تیم را از پیش روی بردارد و ۳ امتیاز بازی را به دست بیاورد.

 

فیل فودن دو بار، ایلگای گوندوغان و ریاض محرز الجزایری برای سیتی گلزنی کردند تا تیم پپ گواردیولا موقتا به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر راه یابد.

 

سیتی اکنون منتظر نتیجه دیدار لیورپول و منچستریونایتد خواهد بود و باید دید در این دیدار حساس که روز یکشنبه برگزار می شود جه نتیجه ای حاصل می شود و لیورپول می تواند رده دوم را پس بگیرد یا خیر.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------