آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

پیروزی تیم ملی امید مقابل تاجیکستان/ صعود شاگردان مهدوی کیا با هت تریک کاپیتان



تیم ملی امید،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال امید کشورمان در دیدار مقابل تاجیکستان در مسابقات انتخابی قهرمانی زیر ۲۳ آسیا به پیروزی رسید و به‌عنوان صدرنشین گروهش به این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال امید کشورمان در آخرین دیدار خود در مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه مرکزی دوشنبه به مصاف تاجیکستان رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

 

یاسین سلمانی در دقایق 13، 19 و 44 هر سه گل شاگردان مهدوی‌کیا را در این بازی به ثمر رساند. گل‌های تاجیکستان نیز در دقایق 10 و 22 (پنالتی) وارد دروازه ایران شدند. آریا برزگر هم در دقیقه 86 این مسابقه با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

 

تیم فوتبال زیر 23 سال کشورمان با صدرنشینی در گروه B به‌عنوان تیم نخست این گروه به مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2022 صعود کرد که از اول تا 19 ژوئن (11 تا 29 خرداد ماه 1401) به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود.

 

تیم فوتبال امید کشورمان در این دیدار با ترکیب رضا کاخ‌ساز، یونس اکبرپور، میلاد کر، سامان فلاح، مهدی هاشمی‌نژاد، محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی، حسین نخودکار، مهدی لموچی، امیرعلی صادقی و سبحان خاقانی به میدان رفت. در نیمه دوم آریا برزگر، امین حزباوی، امید حامدی‌فر و محمد سلطانی‌مهر برای تیم مهدوی‌کیا به میدان رفتند.

 

شاگردان مهدی مهدوی‌کیا در دو دیدار قبلی خود مقابل نپال و لبنان به پیروزی رسیده بودند تا با 9 امتیاز صعودی مقتدرانه را به مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا تجربه کنند.

 

 ***

 

مهدوی‌کیا: بعد از ۱۰ نفره شدن کارمان سخت شد/ حفظ بازی در نیمه دوم طبیعی بود

مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان پس از دیدار تیمش مقابل تاجیکستان گفت: نیمه اول فوتبال زیبایی بود که پنج گل داشت و هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. طبیعی بود در نیمه دوم بخواهیم بازی را حفظ کنیم و همین کار را هم کردیم.

 

وی افزود: یک مقدار در نیمه دوم عقب آمده بودیم و تیم تاجیکستان خیلی روی تیم ما فشار آورد. با توجه به اینکه 10 نفره هم شدیم، کارمان سخت شد، اما خوشحالم که توانستیم با 9 امتیاز از این گروه صعود کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال کشورمان با تمجید از فوتبال تاجیکستان گفت: باید به فوتبال تاجیکستان تبریک بگویم که تیم خیلی خوب و با برنامه‌ای بود، اما حیف شد.‌ ما حتماً باید این 9 امتیاز را می‌گرفتیم که گرفتیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------