سرمربی بارسلونا برای بازی بعدی مشخص شد/ اِمری در ویارئال می‌ماند



سرمربی بارسلونا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی ‌آبی‌و‌اناری پوشان کاتالونیا برای بازی بعدی این تیم در لالیگا مشخص شد.

به گزارش تسنیم به نقل از نشریه مارکا، سرخی بارخوان همچنان هدایت بارسلونا را برعهده خواهد داشت. با وجود انتشار خبرهایی مبنی بر احتمال روی کار آمدن ژاوی هرناندس به‌عنوان سرمربی جدید کاتالان‌ها تا قبل از بازی بعدی آنها در لالیگا، باشگاه بارسلونا اعلام کرد بارخوان شنبه هفته آینده هم در ورزشگاه بالایدوس مقابل سلتاویگو هدایت آبی‌و‌اناری‌ها را برعهده خواهد داشت.

 

در حقیقت باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای اعلام کرده است که بارخوان پس فردا (جمعه) در نشست خبری پیش از بازی با سلتاویگو در هفته سیزدهم لالیگا به سؤالات اصحاب رسانه پاسخ خواهد داد و به این ترتیب او فردای آن روز تیم را در زمین بازی نیز هدایت می‌کند.

 

مدیران بارسلونا در حال حاضر برای مذاکره با ژاوی هرناندس در قطر به سر می‌برند و با وجود آنکه گفته شده است آنها ظرف یکی دو روز آینده با هافبک پیشین کاتالان‌ها به توافق خواهند رسید، او زمان کافی برای آماده کردن تیم قبل از بازی با سلتاویگو نخواهد داشت.

 

***

 

اِمری در ویارئال می‌ماند

اونای امری که در روزهای اخیر شایعه علاقه‌مندی باشگاه نیوکاسل به استخدام او مطرح شده است، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در ویارئال خواهد ماند، این در حالی است که او تا سال 2023 با این باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد.

 

در بخشی از بیانیه سرمربی پیشین آرسنال آمده است: «ویارئال خانه من است و صد درصد به آن متعهد هستم. صادقانه باید بگویم، از علاقه یک باشگاه بزرگ (نیوکاسل) نسبت به استخدام من سپاسگزارم، اما حتی بیشتر از آن از اینکه در اینجا هستم سپاسگزارم و به همین دلیل است که تصمیم خودم را به فرناندو رویگ (رئیس باشگاه ویارئال) اعلام کردم که می‌خواهم به خاطر تعهد و احترامی که از طرف باشگاه می‌بینم، بخشی از این پروژه باشم. می‌خواهم از هواداران به خاطر حمایتی که همیشه از من داشته‌اند تشکر کنم. یکشنبه بازی بسیار مهمی در پیش داریم و امیدوارم با هم بتوانیم به پیروزی برسیم. در ورزشگاه سرامیکا همدیگر را می‌بینم. متشکرم زردها!».

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------