موضع رسمی فیورنتینا درباره آزمون: علاقه‌ای به جذب او نداریم/ واکنش رسمی رُم به خبر جذب سردار



سردار آزمون،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فیورنتینای ایتالیا موضوع رسمی خود را درباره تمایلش برای خرید سردار آزمون در نقل‌وانتقال‌های زمستانی بیان کرد.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های ایتالیایی روز گذشته اعلام کردند که استعدادیاب‌های فیورنتینا از نزدیک به تماشای دیدار تیم‌های یوونتوس و زنیت سن‌پترزبورگ در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا نشستند تا سردار آزمون را زیر نظر بگیرند. زنیت در این بازی 4 بر 2 شکست خورد و گل دوم این تیم را سردار آزمون به ثمر رساند. رم، فیورنتینا، لیون فرانسه، بایرلورکوزن آلمان و تاتنهام انگلیس با اعلام رسانه‌های اروپایی خواهان انتقال سردار آزمون هستند.

 

در این میان دانیل پراده، مدیر ورزشی فیورنتینا درباره حضور نمایندگان این تیم در ورزشگاه بازی تیم‌های یوونتوس و زنیت برای زیرنظر گرفتن سردار آزمون به اسپورت 24 روسیه گفت: ما علاقه‌ای به جذب سردار آزمون نداریم. تمام خبرها شایعه هستند.

 

قرارداد مهاجم ایرانی زنیت تابستان 2022 به پایان می‌رسد و او این اجازه را دارد با تیم‌های خواهانش به طور مستقیم وارد مذاکره شود.

 

واکنش رسمی رُم به خبر جذب سردار آزمون

تیاگو پینتو، مدیر ورزشی تیم رُم ایتالیا درباره اخبار روزهای اخیر رسانه‌های ورزشی این کشور و اروپا درباره جذب سردار آزمون، مهاجم زنیت سن‌پترزبورگ توضیح داد.

 

تیاگو پینتو به سایت اسپورت 24 روسیه گفت: البته که استعدادیاب‌های تیم رُم در دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند. با این وجود رُم علاقه‌ای به جذب سردار آزمون ندارد و خبرهای اخیر در این مورد شایعه‌ هستند.

 

قرارداد مهاجم ایرانی زنیت تابستان 2022 به پایان می‌رسد و او این اجازه را دارد با تیم‌های خواهانش به طور مستقیم وارد مذاکره شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------