آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

شکست ناامید کننده رُم در خانه ونتزیا/ لیورپول به وستهام باخت



دیدار رم و ونتزیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان ژوزه مورینیو در دیداری خارج از خانه مغلوب ونتزیا شدند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب هفته دوازدهم سری A ایتالیا، از ساعت 15 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم فوتبال رُم در خانه ونتزیا به میدان رفت و در نهایت تن به شکست 3 بر 2 داد. این پنجمین شکست فصل شاگردان ژوزه مورینیو در این رقابت‌ها بود.

 

ونتزیا در این دیدار توسط ماتیا کالدارا (3)، ماتیا آرامو (65- پنالتی) و داوید اوکرکه (74) به گل رسید و برای جالوروسی هم الدور شومرادوف (43) و تامی آبراهام (2+45) گلزنی کردند.

 

مردان آقای خاص با قبول این شکست 19 امتیازی باقی ماندند و همچنان در رده پنجم جدول رده‌بندی سری A هستند. ونتزیا هم با این برد 12 امتیازی شد و به رده چهاردهم صعود کرد.

 

***

 

بازگشت شوچنکو به سری A/ اسطوره میلان سرمربی جنوا شد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اوکراین به طور رسمی هدایت تیم جنوای ایتالیا را برعهده گرفت.

 

شوچنکو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

باشگاه جنوا ایتالیا بعدازظهر امروز (یکشنبه) به طور رسمی آندری شوچنکو را به عنوان سرمربی جدید خود اعلام کرد. این مربی اوکراینی که پس از مسابقات یورو 2020 در تابستان اخیر از سمت سرمربیگری تیم ملی کشورش کنار رفته بود تا پایان ماه ژوئن 2024 سرمربی جنوا خواهد بود.

 

در پی تساوی 2-2 جمعه شب تیم فوتبال جنوا شب گذشته (جمعه) مقابل امپولی در اولین بازی هفته دوازدهم سری ‌A ایتالیا که تداوم نتایج ضعیف این تیم را به همراه داشت، مدیران باشگاه جنوا تصمیم به اخراج داویده بالاردینی گرفتند. روسوبلو در حال حاضر با 9 امتیاز در رده هفدهم جدول سری A قرار دارد.

 

شوچنکوی 45 ساله که در سال 2012 به دوران حرفه‌ای‌اش پایان داد و چهار سال بعد به مربیگری روی آورد، در اولین تجربه‌اش در سال 2016 در تیم ملی اوکراین به عنوان دستیار سرمربی مشغول به کار شد و در ادامه در همان سال هدایت این تیم را برعهده گرفت. او تا تابستان اخیر هدایت تیم ملی کشورش را برعهده داشت و در 52 بازی آمار 25 برد، 13 تساوی و 14 باخت را از خود برجای گذاشت.

 

اسطوره باشگاه میلان که در سال 2004 توپ طلای «فرانس فوتبال» را از آن خود کرد، در فصول 2000-1999 و 04-2003 با به ثمر رساندن 24 گل عنوان بهترین گلزن سری A ایتالیا را از آن خود کرد.

 

***

 

صعود آرسنال به رده پنجم با شکست واتفورد/ وستهام اولین شکست فصل لیورپول را رقم زد

هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه یک بر صفر واتفورد سختکوش را از پیش‌رو برداشت.

 

توپچی‌های لندن در نیمه اول این بازی در دقیقه 7 توسط ساکا دروازه حریف را باز کردند، اما داور با استفاده از کمک‌داور ویدئویی (VAR) آن را آفساید و مردود اعلام کرد. در ادامه در دقیقه 36 آرسنال صاحب یک ضربه پنالتی شد که بن فاستر با مهار ضربه پی‌یر امریک اوبامیانگ دروازه واتفورد را در نیمه اول بسته نگه داشت. شاگردان میکل آرتتا اما مزد بازی خوب خود را در دقیقه 56 با گلی که امیل اسمیت رو به ثمر رساند، گرفتند.

 

آرسنال با این برد 20 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد و منچستریونایتد 17 امتیازی را به رده ششم فرستاد. واتفورد 10 امتیازی هم در رده هفدهم جای دارد.

 

در دیداری دیگر، تاتنهام که آنتونیو کونته را برای اولین بار در لیگ برتر انگلیس روی نیمکت خود می‌دید، در ورزشگاه گودیسون پارک مقابل اورتون به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت. با این نتیجه اسپرز 16 امتیازی و اورتون 15 امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های نهم و یازدهم جدول جای دارند.

 

لسترسیتی هم در خانه لیدزیونایتد به تساوی یک-یک رسید. با این تساوی شاگردان براندن راجرز 15 امتیازی شدند و جایگاه دوازدهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند. لیدزی‌ها هم 11 امتیازی شدند و در مکان پانزدهم حضور دارند.

 

در آخرین بازی از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال لیورپول از ساعت 20 به وقت تهران در خانه وستهام به میدان رفت که و این بازی را با نتیجه 3 بر 2 به میزبان خود واگذار کرد.

 

در این بازی دروازه‌ لیورپولی‌ها خیلی زود و با اشتباه دروازه‌بان‌شان آلیسون بکر که در دقیقه 4 گل به خودی زد، باز شد. ترنت الکساندر آرنولد اشتباه هم‌تیمی‌‌اش را در دقیقه 41 جبران کرد و کار را به تساوی کشاند. با این حال پابلو فورنالز در دقیقه 67 گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند. وستهام با گل کورت زوما در دقیقه 74 اختلاف را به دو گل افزایش داد تا گل دوم لیورپولی‌ها که در دقیقه 83 توسط دیووک اوریگی به ثمر رسید هم باعث فرار آنها از اولین شکست فصل‌شان نشود. به این ترتیب دیگر هیچ تیمی در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری باقی نمانده است که متحمل هیچ شکستی نشده باشد.

 

لیورپول با قبول این شکست 22 امتیازی ماند و جای خود در رده سوم جدول را به وستهامی داد که اکنون 23 امتیازی است و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی از صعود به رده دوم باز ماند. شاگردان یورگن کلوپ هم اکنون در جایگاه چهارم جدول قرار دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------