تصویب ورود ۵ هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی/ ظرفیت بلیت فروشی مسابقه استقلال و نساجی تکمیل شد



حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آخرین خبرها از ورود هواداران به ورزشگاه آزادی در بازی و نساجی حاکی از آن است که حدود ۴ تا ۵ هزار هوادار استقلال می‌توانند به ورزشگاه بروند.

به گزارش خبرورزشی، مدیر رسانه‌ای باشگاه نساجی مازندران اعلام کرده که هواداران این تیم هم می‌توانند به ورزشگاه بروند. قاعدتاً تعداد هواداران نساجی نباید بیشتر از یک‌پنجم استقلالی‌ها باشد و پیش بینی می شود حدود ۴ هزار استقلالی و هزار هوادار نساجی بتوانند راهی ورزشگاه آزادی شوند. البته طبعا نساجی در تهران هواداران زیادی ندارد و در این فاصله اندک نهایتا می تواند ۵۰۰ هوادار را به ورزشگاه بکشاند.

 

از طرفی هنوز سامانه‌ای برای ثبت نام اینترنتی اعلام نشده و هواداران استقلال همچنان منتظر هستند تا بتوانند راهی برای ورود به ورزشگاه آزادی پیدا کنند. در نهایت استقلال می‌تواند برای این بازی ۵ هزار هوادار داشته باشد. همان طور که می دانید این یک طرح آزمایشی است که اگر جواب بدهد احتمالاً از هفته های آینده هم شاهد حضور تعداد محدودی از تماشاگران در ورزشگاه ها خواهیم بود.

 

 جزئیات بلیت‌فروشی و نحوه حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی/ تذکر جدی برای رعایت پروتکل‌ها

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را در مورد حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی ارائه کرد.

 

سهیل مهدی در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها بعد از حدود 2 سال اظهار داشت: امروز مجوز حضور 5 هزار تماشاگر در استادیوم صادر شده که 500 نفر متعلق به نساجی است و تنها از در شرقی می‌توانند وارد استادیوم شوند. هواداران استقلال هم 4500 نفر خواهند بود که باید در سامانه خرید بلیت اقدامات لازم را انجام بدهند. این افراد حتما باید ماسک داشته باشند در غیر این صورت از ورود آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

وی با اشاره به اینکه سامانه فروش بلیت طبق کد ملی افراد واکسن زده را بررسی می‌کند گفت: تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌روند نمی‌توانند کنار یکدیگر بنشینند. یعنی سامانه به تماشاگران بلیت با شماره‌ صندلی‌های کنار هم نمی‌فروشد.

 

مسئول مسابقات لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا نظارتی روی حضور تماشاگران روی سکوها وجود دارد یا خیر گفت: اگر تماشاگران رعایت کنند مطمئنا تعداد آنها برای دیدارهای آینده افزایش پیدا می‌کند در غیر این صورت همین تعداد هم از بازی های آینده مجوز حضور پیدا نخواهند کرد و روال به گذشته باز خواهد گشت. 

 

وی تاکید کرد: بستر لازم در استادیوم آزادی از مدت‌ها قبل فراهم شده و به تماشاگران تذکر هم داده خواهد شد اما امیدواریم تماشاگران رعایت کنند تا بتوانیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

 

 اطلاعیه باشگاه استقلال درباره ورود هواداران به استادیوم و نحوه بلیت فروشی

باشگاه استقلال درمورد ورود هواداران به استادیوم و نحوه بلیت فروشی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 

سرانجام پس از حدود ۶۵۰ روز دوری هواداران تیم استقلال از ورزشگاه‌ها به دلیل بیماری کرونا، مجوز حضور ۵ هزار تماشاگر در مسابقه امروز استقلال با نساجی مازندران (به صورت آزمایشی) در ورزشگاه آزادی صادر شد.

 

هواداران تیم استقلال می‌توانند با مراجعه به سایت فروش بلیت الکترونیکی، بلیت بازی امروز را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

 

تنها تماشاگرانی می‌توانند بلیت بازی امروز را تهیه کنند که دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.

 

سامانه بلیت‌فروشی بر اساس کد ملی تماشاگران، شرایط تزریق واکسن هر فرد را تشخیص خواهد داد.

 

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ورزشگاه آزادی الزامی است.

 

ورود تماشاگران فقط از درب شرقی ممکن خواهد بود و به هیچ عنوان امکان ورود هواداران از درب غربی ورزشگاه وجود ندارد.

 

داشتن ماسک برای تماشاگران الزامی است و بدون ماسک اجازه حضور تماشاگران داده نخواهد شد.

 

تماشاگران بدون خرید بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند، زیرا برخلاف پروتکل‌های بهداشتی است و از حضورشان در ورزشگاه ممانعت خواهد شد.

 

این طرح آزمایشی در صورت رعایت تماشاگران قابل توسعه خواهد بود، اما در صورت عدم رعایت موارد اعلام شده ممکن است از حضور تماشاگران در بازی‌های آینده جلوگیری شود.

 

باشگاه استقلال بی‌صبرانه در انتظار بازگشت هوادارانش به ورزشگاههاست و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

امید است که در اولین فرصت پذیرای طرفداران عزیز استقلال با ظرفیت کامل ورزشگاه آزادی باشیم.

 

ظرفیت بلیت فروشی مسابقه استقلال و نساجی تکمیل شد

براساس اعلام مجری بلیت فروشی مسابقه استقلال و نساجی مازندران ، ظرفیت فروش بلیت ۵ هزار نفری این مسابقه تکمیل شده علاقمندان به فوتبال از مراجعه به سامانه بلیت فروشی و همچنین ورزشگاه آزادی خودداری فرمایند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------