آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مجیدی: جان بچه‌هایتان VAR را به فوتبال ایران بیاورید



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه دوم حریف بازی بسته‌ای به نمایش گذاشت البته آنها نیز موقعیت داشتند.

به گزارش فارس، فرهاد مجیدی بعد از تساوی بدون گل مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول موقعیت های گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم اما در نیمه دوم حریف بازی بسته‌ای به نمایش گذاشت البته آنها نیز موقعیت داشتند اما اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می کردیم می بردیم.

 

وی در مورد حضور تماشاگران در این بازی گفت: جا دارد از آنها عذرخواهی کنیم که نتوانستیم پیروز شویم. از حضور آنها انرژی گرفتیم اما نتوانستیم پیروز شویم.

 

سرمربی استقلال در مورد داوری مسابقه گفت: امروز می‌توانستیم بازی کنیم اما صحبتی هم با مسئولان داریم؛ جان مادرتان و جان بچه‌هایتان VAR را به فوتبال ایران بیاورید. مقابل فجر سپاسی 2 امتیاز از دست دادیم و امروز هم فغانی یک پنالتی ما را نگرفت. امیدوارم که او شهامت و جسارت را داشته باشد که به خاطر این پنالتی نگرفته عذرخواهی کند. در بازی تیم ملی همین صحنه را برای تیم ملی پنالتی گرفتند. امیدوارم کمک داور ویدئویی به ایران بیاید. اکنون کشورهای درجه سه هم دی ای آر دارند، امیدوارم مسئولان این تکنولوژی را به فوتبال ایران هم بیاورند. 

 

مجیدی در مورد ترکیب تیمش و غیرت ووریا غفوری و همچنین عملکرد بازیکنان خارجی اظهار داشت: غفوری سه روز با ما تمرین نکرده بود و سرماخوردگی داشت، به همین دلیل از او در ترکیب اصلی استفاده نکردیم و بازیکنان دیگر هم عملکردشان خوب بود. بازیکنان خارجی هم وارد فضای جدید و لیگ جدیدی شده‌اند و این فضا را تجربه می‌کنند، آنها نیاز به زما ندارند تا بتوانند عملکرد خوب خودشان را به نمایش بگذارند.

 

***

 

بیانی: سرتر از استقلال بودیم/ دقیقه 90 به ما اعلام شد بازی تماشاگر دارد

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم و سرتر از حریف هم بودیم.

 

شاهرخ بیانی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال بازی کردند، استقلال تیم قابل احترامی است. مردم خوب و هواداران ما دیدند که نساجی چقدر خوب بازی کرد. یک هفته زمین صاف و هموار در اختیار برای تمرین داشتیم اما در گذشته مشکلات زمین تمرین داشتیم و بازیکنان ما دل و رمق بازی را نداشتند. استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم و سرتر از حریف هم بودیم. دو سه موقعیت صدرصد را نتوانستیم گل کنیم و امیدوارم استقلال به روزهای خوبش برگردد.

 

وی افزود: خیلی خوب مقابل استقلال بازی کردیم، تیم ما زیر نظر ساکت الهامی سرمربی تیم شبانه روز تلاش می کند و هر روز بهتر از روز گذشته هستیم.

 

مربی نساجی در مورد حضور تماشاگران نساجی در ورزشگاه اظهار داشت: دقیقه 90 به ما گفته شد که بازی تماشاگر دارد زیرا اکثر هواداران ما اهل قائمشهر هستند و این خوب نیست که ساعت 12 ظهر امروز به ما گفته شد بازی تماشاگر دارد. دیشب هم پیگیر بودیم گفتند بازی بدون تماشاگر خواهد بود. خوشحالم که حس و حال فوتبال با حضور تماشاگران برگشت و بازی قشنگ تر شد اما کاش هواداران نساجی هم می آمدند و بازی تیم محبوب شان را از نزدیک تماشا می کردند.

 

در ابتدای نشست نیز مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه ای نساجی گفت: دیروز خواستار رسیدگی به زمین ورزشگاه شهید وطنی شدیم و خوشحالیم که استاندار صدای ما را شنید و قول دادند که این مساله پیگیری شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------