حسینی: از آن طرف زمین دیدم پنالتی شد، اما داور ندید/ مصطفوی: این مسخره‌بازی‌ها را جمع کنید



دیدار استقلال و پرسپولیس در دربی 97،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بازیکنان و کادر استقلال پس از پایان دربی صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی، دربی نودوهفتم تهران در هفته هشتم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. بعد از پایان بازی بازیکنان و کادر استقلال صحبت کردند.

 

*مجیدی: چه کسی می خواهد برای پنالتی عذرخواهی کند؟

فرزاد مجیدی مربی استقلال پس از تساوی در دربی 97 اظهار داشت: دربی همین است دیگر، دربی یک موقعیت و یک صحنه پنالتی برای هر طرف می تواند نتیجه را تغییر دهد. یک صحنه در دقیقه 86 رخ داد و صحنه پنالتی به این واضحی رخ داد. ببینید که کارشناس داوری در این باره و استقلال چه می گویند.

 

وی افزود: تنها حرفی که می توانم بزنم این است که دلم برای هواداران استقلال می سوزد و چه کسی می خواهد عذرخواهی کند؟ تمام مجموعه در استقلال زحمت می کشند و آقایان آجورلو و فرهاد مجیدی دارند زحمت می کشند ولی هواداران واقعی استقلال به حق شان نمی رسند، البته ما عقب نمی نشینیم و تا آخر می جنگیم.

 

مربی استقلال درباره تبلیغات محیطی استقلال اظهار داشت: تبریک می گویم به تمامی عوامل، همیشه استقلال در مجموعه اش مثل دو ستاره ای که دارد در مجموعه اش کار خاص می کند و مطمئن باشد که حرف های زیادی برای گفتن در این لیگ داریم. فوتبال لیگ امسال به جایی می رود که هواداران استقلال واقعا گناه دارند.

 

*مصطفوی: این مسخره‌بازی‌ها را جمع کنید

صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هفته را به نام شهدای سلامت می‌گذاریم اما سید و سالار شهیدان دنیا امام حسین (ع) می‌گوید اگر مسلمان نیستید، آزاده باشید. آیا این آزادگی و مردانگی است که دقیقه 90 با چشمانت می‌بینی اما پنالتی تیم ما را نمی‌گیری؟!

 

وی افزود: چند هفته است که حق این تیم را می‌خورند؟ چند سال است حق این تیم را می‌خورند؟ در چهار بازی هشت امتیاز از تیم ما گرفته‌اند هرچقدر هم حرف می‌زنیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. هفته بعد بدتر می‌شود این مسخره‌بازی‌ها را جمع کنید. 

 

*حسینی: از آن طرف زمین دیدم پنالتی شد، اما داور ندید

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس درمورد این بازی اظهار داشت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد که همین موضوع موجب می‌شود تا هر دو تیم محتاط باشند و حمله‌های خطرناکی نداشته باشند.

 

وی ادامه داد: امروز بازهم شاهد این بودیم که پنالتی ما گرفته نشد. من از آن طرف زمین متوجه شدم که خطا رخ داده و پنالتی شده است، اما داور از دو قدمی نتوانست تشخیص دهند که خطا شده است. در بازی با فجرسپاسی گل سالم ارسلان گرفته نشد، در بازی با نفت آبادان پنالتی ما را نگرفتند و همین امتیازها آخر کار جایگاه‌ها را تعیین می‌کند. الان ما باید با 20 امتیاز در صدرجدول قرار داشته باشیم. همین تک امتیازها آخر فصل قهرمان را مشخص می‌کند.  متاسفانه تا ما 3 هفته نتیجه گرفتیم این مشکلات داوری علیه تیم ما شروع شد. خسته شدیم اینقدر اعتراض کردیم.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود استقلال تساوی امروز را مدیون عملکرد خوب او بوده است، خاطرنشان کرد: اینگونه نیست. کلین‌شیت حاصل کار تیمی است. از مدافعان و همه بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که کمک کردند. مهمتر از کلین‌شیت این بود که بتوانیم برنده باشیم که اینگونه نشد. 

 

حسینی درمورد حضور علیرضا رضایی در ترکیب استقلال در بازی‌های گذشته، گفت: من نسبت به سال‌های گذشته شرایط خیلی خوبی داشتم، اما بعد از بازی با فجر مجیدی تصمیم گرفت که من بیرون باشم. در این مدت تمرین کردم و مشکل خاصی وجود نداشت. سکو، نیمکت یا درون دروازه فرقی نمی‌کند و آرزوی من موفقیت استقلال است. امیدوارم هرجا که باشم بتوانم به تیمم کمک کنم.

 

وی ادامه داد: سه هفته پشت سر هم داوری‌ها علیه تیم ما شده. همه متوجه شدند که روی بازیکن ما خطا شده، اما نمی‌دانم چرا داوران تصمیم گرفتند که پنالتی نگیرند. صحنه آفساید نیمه اول را هم من از آن طرف زمین متوجه شدم که داور اشتباه کرده است.

 

*یزدانی: در 5 دربی 3 پنالتی برای ما نگرفتند

سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال پس از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به دلیل حساسیت بازی فکر می‌کنم تساوی صفر بر صفر عادلانه بود ولی باز هم مسائل داوری تأثیرگذار بود. در رختکن دیدم که صددرصد پنالتی بود و موعود بنیادی‌فر آن را نگرفت. در یک صحنه هم ترابی باید اخراج می‌شد که روی خودم خطا کرد.

 

وی افزود: صالح مصطفوی حق دارد عصبی باشد یک پنالتی ما را آخر بازی نگرفتند. وقتی کنار خط مربیان آنها آنطور شلوغ می‌کنند، سوت‌ها برمی‌گردد. چند بار به فرهاد مجیدی گفتم صحت کن سوت داور برنگردد. فکر کنم در این 4-5 دربی که بازی کردم حداقل سه پنالتی برای ما نگرفته‌اند. با توجه به شرایط داوری امروز شاهد پیروزی بودیم اما کیفیت بازی زیاد بالا نبود. 

 

یزدانی در مورد اینکه به نظر می‌رسد هر دو تیم شوتی در چارچوب نداشتند، گفت: در اینگونه بازی‌‌ها بیشتر ضربات ایستگاهی و اشتباهات مدافعان که منجر به پنالتی و خطا می‌شود کاربرد دارد و ما روی این موارد حساب کرده بودیم اما داور ندید. خیلی جالب است که آنها (پرسپولیسی‌ها) می‌گویند VAR بیاورید، اگر امروز VAR بود به نظرم بازی را می‌بردیم چون هم اخراجی داشتند و هم پنالتی ما را آخر بازی می‌گرفت.

 

وی در مورد نبود تماشاگران اظهار داشت: فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد امیدوارم زودتر برگردند.

 

*چشمی: دو پنالتی واضح ما را نگرفتند

روزبه چشمی هافبک استقلال پس از تساوی استقلال در دربی 97 اظهار داشت: دربی قشنگی نبود. نه ما خوب بازی کردیم، نه آنها. من هم همان ابتدا از هواداران عذرخواهی کردم، اما می‌شد پنالتی ما را بگیرند و یک بر صفر برنده شویم. در بازی با آبادان موقعیت های زیادی را از دست دادیم، درست، اما شما فرض کنید ما 3 بر صفر جلو بودیم، آیا نباید مثلا پنالتی بگیرند که چهارمی را هم بزنیم؟ اگر پنالتی اتفاق بیفتد، باید بگیرند و چکار دارند که ما موقعیت از دست می‌دهیم یا نه. دو پنالتی واضح ما را نگرفتند و بازی قبل هم یک مورد.

 

وی ادامه داد: اگر در دو بازی پنالتی می‌گرفتند، الان می‌توانستیم 6 امتیاز بگیریم. هواداران هم روی این موج که ما موقعیت از دست دادیم، سوار نشوند. فقط نمی‌توان به کیفیت بازی نگاه کرد، یک بار هم در روز بدمان می‌توانیم ببریم. من در مورد بازی با آبادان حرف نزده بودم، اما وقتی هر هفته این اتفاق می‌افتد، نمی‌توان چیزی نگفت. باید داور شهامت داشته باشد و اگر پنالتی، شد، بگیرد چه برای ما چه برای آنها.

 

بازیکن استقلال در مورد اینکه آخر مسابقه به سمت گل محمدی رفت، عنوان کرد: چیز خاصی نبود. گفتم اگر داور به شما کارت داد، دوبرابرش را به نیمکت ما داد.

 

*مطهری: به دنبال برد هستیم نه لذت از بازی

ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از دربی 97 اظهار داشت: بازی خوبی بود، چند موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم اما خوب بازی کردیم.

 

وی در مورد زمان انجام تعویضش گفت: در این مورد کادر فنی می‌داند و من نمی‌توانم نظر بدهم.

 

مهاجم استقلال در مورد اینکه آیا از این بازی لذت برده، عنوان کرد: ما در جریان بازی هستیم و لذت نمی‌بریم فقط به دنبال برد هستیم. به این دقت نکردم که من راضی می‌شوم یا خیر.

 

مطهری در مورد 5 تساوی پیاپی استقلال اظهار داشت: در این موارد سؤال نپرسید، به من ارتباطی ندارد. 

 

وی در مورد صحنه‌ای که اواخر بازی استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند، عنوان کرد:‌ من از زاویه‌ای دیدم که فکر می‌کنم پنالتی بود. کارشناسان داوری باید این صحنه را ببینند و صحنه باید بازبینی شود.

 

*یک‌نفس: همین صحنه را برای پرسپولیس پنالتی گرفتند، برای ما نه

زبیر نیک‌نفس هافبک تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس درمورد این بازی اظهار داشت: بازی کم موقعیتی بود و هر دو تیم پرفشار بازی کردند. 

 

وی گفت: به هر حال فشارها و انتظارات موجب می‌شود تا تیم‌ها دست به عصا بازی کنند. می‌توانستیم برنده باشیم، مخصوصاً اگر پنالتی ما گرفته می‌شد.

 

بازیکن تیم فوتبال استقلال درمورد آن صحنه، خاطرنشان کرد: من خودم نزدیک صحنه بودم و دیدم  خطا شد. فکر می‌کنم همین صحنه را برای پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان گرفتند، اما امروز نگرفتند.

 

*مهدی‌پور: پنالتی صددرصد استقلال گرفته نشد

مهدی مهدی‌پور هافبک تیم فوتبال استقلال پس از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت:‌ موقعیت‌های ما بهتر بود. متأسفانه امروز باز هم یک پنالتی صددرصد برای‌مان گرفته نشد. عین این صحنه که پنالتی نبود در بازی با مس رفسنجان برای پرسپولیس پنالتی گرفتند و باز هم متضرر شدیم. 

 

وی در مورد اینکه این صحنه می‌توانست تأثیرگذار باشد و اعتراض شدید اعضای استقلال را در پی داشت، گفت: متأسفانه صددرصد، یک پنالتی گرفته نشد که روی نتیجه بازی تأثیرگذار بود.

 

*مرادی: برمی گردم، خودم را ثابت می کنم و حقم را می گیرم

بابک مرادی هافبک کنار گذاشته شده استقلال پس از دربی 97 تهران اظهار داشت: ان‌شاءالله شرایط درست می‌شود و با قدرت برمی‌گردم، جایی نمی‌خواهم بروم، واقعاً استقلال را دوست دارم، می‌آیم و دوباره خودم را ثابت می‌کنم.

 

هافبک استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود سرمربی تیم از او خواسته در پست دیگری بازی کند و این را قبول نکرده و مشکلات از اینجا شروع شده است، گفت: اتفاقات کوچکی بین ما افتاد. مجیدی سرمربی تیم است و من هم باید فقط احترام بگذارم من هم احترام گذاشتم و باز هم احترام می‌گذارم اما دوست دارم به من هم بی‌احترامی نشود. 

 

مرادی در مورد اینکه چقدر امیدوار است به تیم برگردد، عنوان کرد:‌ ان‌شاءالله برمی‌گردم و حقم را می‌گیرم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------