آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پیام احساسی مسی برای 'مکسی رودریگز' هم‌تیمی سابقش در آرژانتین



مکسی رودریگز،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
لیونل مسی بعد از خداحافظی مکسی رودریگز از فوتبال پیامی احساسی برای او منتشر کرد

به گزارش ورزش سه، مکسی رودریگز، ستاره سابق لیورپول و آرژانتین، پس از انجام آخرین بازی دوران حرفه‌ای خود در روز دوشنبه، وداع عجیب و فوق العاده ای را تجربه کرد. این بازیکن 40 ساله که دو سال گذشته را برای اولین باشگاه خود، نیوولز اولد بویز در زادگاهش آرژانتین بازی کرد، در دقیقه 58 تساوی 0-0 مقابل بانفیلد از زمین خارج شد.

 

زمانی که رودریگز زمین را ترک کرد، او به شکلی احساسی مورد استقبال هم تیمی هایش و حتی مائورو ویلیانو، داور مسابقه قرار گرفت. همچنین نام رودریگز در هر چهار گوشه ورزشگاه و توسط هواداران با صدای بلند فریاد زده شد. از طرفی هنگام خروج رودریگز از زمین یک آتشبازی کوچک نیز انجام شد و هواداران نیز در سکوها دست به اقدامی مشابه زدند.

 

نکته قابل توجه درباره مکسی رودریگز این که او با فوق ستاره تیم ملی آرژانتین یعنی لیونل مسی همواره رابطه بسیار خوبی داشت؛ موضوعی که باعث شد مسی بعد از خداحافظی رودریگز پیامی برای او منتشر کند. مسی گفت: "سلام، اول از همه می‌خواهم به تو به خاطر دوران حرفه ای که پشت سر گذاشتی تبریک بگویم. همچنین بگویم که برای من افتخاری بود که برخی لحظات را با تو به اشتراک گذاشتم.

 

تو شخص بزرگی هستی که من به او احترام زیادی می گذارم و بسیار دوستش دارم.  یک مرحله تمام می شود و مرحله دیگر شروع می شود و امیدوارم چیزی پیدا کنید که مانند فوتبال تو را خوشحال نگه دارد. برایت بهترین ها را آرزو می کنم، یک آغوش بزرگ برایت می فرستم و به زودی می بینمت."

 

پیام مسی برای مکسی رودریگز،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------