آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

آنچلوتی: نگرانم فردا بارسلونا را دست کم بگیریم/ ژاوی: الکلاسیکو همیشه متفاوت است



آنچلوتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تنها نگرانی سرمربی ایتالیایی رئال در آستانه ال کلاسیکو این است که بازیکنانش حریف را دست کم بگیرند.

به گزارش ورزش سه، رئال مادرید و بارسا فردا اولین بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را برگزار خواهند کرد و برنده راهی فینال می شود تا با پیروزی دیدار بیلبائو و اتلتیکو روبرو شود.

 

سوپرکاپ اسپانیا در عربستان به انجام خواهد رسید و این دومین ال کلاسیکویی است که در خارج از مرزهای اسپانیا برگزار می شود.

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« وقتی وارد زمین می شویم، هدفی جز پیروزی نداریم. البته در نهایت یا برنده می شوید، با می بازید یا بازی مساوی می شود. روند مسابقه مشخص می کند چه تیمی پیروز خواهد شد. باید در بهترین سطح خودمان باشیم چرا که حریف مان بارسلوناست و آنها نیز هدفی مشترک دارند. هر دو می خواهیم به فینال برویم و جدال جذابی خواهد شد.»

 

ترکیب اصلی:« دنی کارواخال وضعیتش مشخص نیست و در جناح راست ابهاماتی داریم. بین مارکو آسنسیو و رودریگو نیز بازیکن سرحال تر به زمین می رود. اینها تنها تردیدهای من برای ال کلاسیکو هستند. همه تیم مشتاق بازی هستند و به شخصه همیشه از دیدارهای مهمی چون ال کلاسیکو استقبال می کنم.»

 

بازیکن مورد علاقه در بارسلونا:« بارسا ستاره های باتجربه ای چون جرارد پیکه، سرخیو بوستکس و جوردی آلبا دارد که همیشه به تیم کمک می کنند. در عین حال جوانانی چون گاوی و نیکو نیز آینده روشنی پیش رو دارند.»

 

بارسلونای ژاوی:« تیمی با شخصیت و هویت مشخص هستند و هفته به هفته شرایط شان بهتر شده است. تحت هر شرایطی بارسلونا یک رقیب قابل احترام و بزرگ است.»

 

ترس یا اضطراب برای ال کلاسیکو:« من قبل از هر دیداری اضطراب دارم و ربطی به ال کلاسیکو ندارد. قبل از بازی اخیر برابر والنسیا هم خیلی استرس داشتم. فعلا تنها نگرانی ام این است که بازیکنانم فردا بارسا را دست کم بگیرند هرچند بعید می دانم چنین تفکری داشته باشند. نباید فکر کنیم از حالا در فینال هستیم. ما همه ابزار لازم برای پیروزی بر بارسا را در اختیار داریم و باید در زمین ثابت کنیم که تیم بهتری هستیم. این بازی هم مثل ال کلاسیکوی رفت لالیگا از صفر شروع می شود و هیچ تیمی از پیش برنده نیست.»

 

***

 

ژاوی: الکلاسیکو، همیشه متفاوت است

ژاوی، سرمربی بارسلونا، می گوید دیدار فردا برابر رئال مادرید یک آزمون بزرگ برای تیمش خواهد بود.


فردا شب انتظارها برای برگزاری دیدار سوپرجام اسپانیا بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به اتمام خواهد رسید. اگرچه بارسا در بهترین فرم خود به سر نمی برد اما قطعاً مثل همیشه ال‌کلاسیکو از جذابیت های بسیاری برخوردار خواهد بود و شاگردان ژاوی نیز از انگیزه‌های لازم برای پیروزی در آن برخوردار هستند.

 

ژاوی، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل رئال مادرید گفت: "برای ما این یک چالش است، یک فرصت برای بازی در فینال و قهرمانی. این یک فرصت است و می تواند یک نقطه عطف باشد. ما سعی خواهیم کرد قهرمان باشیم و خوب دفاع کنیم. مادرید در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، احتمالاً آنها در حال حاضر در اسپانیا بهترین هستند. همانطور که جدول می گوید. با این حال ال‌کلاسیکو غیرقابل پیش بینی است. طبق تجربه من، ما باید با سلاح های خود بازی کرده و رقابت کنیم، می دانیم که راه هایی برای آسیب رساندن به آنها داریم و تا انتها خواهیم جنگید. رئال مادرید بازیکنانی نظیر آسنسیو، بنزما و وینیسیوس را در اختیار دارد و این یک امتحان بزرگ برای ماست.

 

این می تواند یک نقطه عطف باشد، برای ما بسیار مهم است. ابتدا شما را به فینال می برد و سپس اعتماد به نفسی که به پروژه می دهد فوق العاده است. فردا ما باید روی رقابت تمرکز کنیم و در دو بازی می توانیم یک عنوان کسب کنیم. این یک امتیاز است. یک نقطه عطف مهم. این یک بازی بسیار مهم برای ما است."

 

وضعیت فران تورس: "برای ما خبر خوبی محسوب می‌شود که تست کرونای او و پدری منفی شده است. ما منتظر ثبت قرارداد فران هستیم و فکر کنم که به زودی این اتفاق رخ می‌دهد. آنسو هم اینجاست و این بازیکنان تواند کمک زیادی به ما بکنند.  این که می توانیم بازیکنان کلیدی خود را در اختیار داشته باشیم خبر بسیار خوبی است.

 

ما در حال ساختن یک پروژه هستیم و زمان می برد، اما فردا آزمون خوبی است. پدری، آنسو، فرانکی، رونالد... فردا آنها مهم خواهند بود و در آینده هم همین‌گونه خواهد بود."

 

تاثیرات مصدومیت ها و کرونا روی بارسلونا: "ما مصدومیت‌هایی داشته‌ایم و کرونا نیز روی‌مان تاثیر گذاشته است. اما این بهانه ای نیست و ما بارسا هستیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد. باید رقابت کنیم و بازی فردا می تواند نشان دهد که ما در کجا قرار داریم. این یک امتحان است. به کارهایی که انجام داده ایم فکر می کنم، دو ماه گذشته است و چیزهای مثبتی می بینم. ما خیلی پیشرفت کرده ایم."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------