۳ شرط گل‌محمدی برای پرسپولیس؛ تا دوشنبه به باشگاه فرصت دادم



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی پرسپولیس شروط خود برای بازگشت به این تیم را اعلام کرده است.

به گزارش فارس، یحیی گل محمدی به دلیل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه از سمت خود استعفا کرد اما رضا درویش مدیرعامل باشگاه سرخپوشان این استعفا را نپذیرفت و روز پنجشنبه هم نزدیک به ۱۰ درصد قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرد اما این پرداختی اندک هم تیم را راضی نکرد و در دو روز گذشته بازیکنان تیم حاضر به تمرین نشدند. روز گذشته هم دستیاران گل محمدی در محل تمرین حاضر شدند اما تیم تمرین نکرد و امروز هم گل محمدی به تمرین سرخپوشان نمی رود.

 

رضا درویش‌ در دو روز گذشته تماس‌هایی با سرمربی پرسپولیس داشته تا با وی برای حل مساله صحبت کند اما ظاهرا موفق به صحبت با گل محمدی نشده است.در همین راستا روز گذشته حسین کلانی از پیشکسوتان این تیم با گل محمدی صحبتهایی را برای بازگشت وی به تمرینات انجام داده که در این گفت و گو سرمربی سرخپوشان اعلام کرده برای بازگشت به تمرینات سه شرط دارد.

 

اول اینکه پرداختی های باشگاه تا ۵۰ درصد برسد،دوم باشگاه زمین تمرین مناسب برایشان در نظر بگیرد و سوم برای نقل و انتقالات بودجه لازم تامین شود.او به کلانی گفته اگر تا دوشنبه هفته پیش رو این شرایط فراهم شود در تمرینات حاضر می شود.

 

از آن سو هم ظاهرا درویش مدام در حال رایزنی است تا مشکلات مالی تیم را برطرف کند. این در شرایطی است که سایر باشگاه ها در حال رایزنی برای جذب بازیکنان مورد نیازشان هستند و روز گذشته هم علیرضا کوشکی بازیکن پیکان که جزو گزینه های گل محمدی برای نیم فصل بود راهی فولاد شد.

 

پیش از این باشگاه پیکان در جواب به پرسپولیس برای جذب این بازیکن خواهان ۶ میلیارد تومان پول رضایتنامه شده بود.

 

 ***

 

گل محمدی: مشکلی با درویش ندارم/ تا دوشنبه به باشگاه فرصت دادم

پس از اعتصاب بازیکنان و استعفای یحیی گل‌محمدی سرانجام امروز تمرینات سرخپوشان برگزار شد اما باز هم سرمربی پرسپولیس در این تمرین حاضر نبود.

 

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در گفتگو با برنامه ورزش و مردم در خصوص مشکلات این تیم و علت استعفای خود گفت: کار کردن در پرسپولیس برای هر مربی افتخار بزرگی است. صحبت یکی دو هفته و یک ماه مشکل نیست. ما از شروع فصل وارد مشکلات شدیم، بازیکنان کلیدی از دست دادیم لیست را نتوانستیم جذب کنیم. بازیکنان خوبی که در لیگ بودند نتوانستیم جذب کنیم. ما می‌توانستیم بازیکنانی جذب کنیم که ارزان  و آزاد باشند. بازیکنانی داشتیم که خانه فروختند و آمدند و بازیکنان بخاطر عشق به پرسپولیس کار کردند. در حدی که توانستیم شرایط مالی اجازه داد بازیکنن جذب کردیم. اولین بازی با الهلال بود، شکل پرواز ما را ببینید. قرار بود سه شنبه برویم اما چند ساعت در فرودگاه نشستیم. فاصله ما با الهلال سه گل نبود اما خسته و بدون تمرکز رفتیم و آن اتفاق افتاد. آمدیم پنجره بسته شد، به مشکلات مالی خوردیم، دو بازیکن تاجیک گرفتیم که در نیم فصل به ما کمک کنند اما بعد از سه ماه توانستیم استفاده کنیم.

 

وی افزود: مشکلات زمین تمرین که از سه چهار ماه پیش گفتیم. ما حداقل ها را خواستیم، دنبال استادیوم مجهز نبود، در حد راه افتادن کار بودیم. از حداقل ها محروم شدیم. از آسیا ما را محروم کردند. هر تیمی وقتی مسابقاتی در پیش دارد دنبال این است که به جاهای بزرگتر برسد. ما قهرمان شدیم و بعنوان تیم اول باید به آسیا می‌رفتیم اما الان باید از تلویزیون ببینیم. این یک پاداش برای ما بود که خودمان را نشان بدهیم اما از دست بدهیم. بدقولی هایی که به ما شد و امروز و فردا. ما در کوران مسابقات بودیم و نمی‌توانستیم تمرین نکنیم. از اول فصل پاداش نگرفتیم و کسی چیزی نگفت. وقتی یک تیم می‌خواهد به موفقیت برسد باید حداقل ها را داشته باشد.

 

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: با این شرایط من دیشب حدود یک ساعت با آقای درویش صحبت کردم و قبل از آن هم با آقای کلانی و آقای پنجعلی صحبت کردم. یک نامه نوشتم و سه چیز از آنها خواستم. پرداختی ها را به ۵۰ برسانند و پاداش بدهند. زمین تمرین بدهند. چند بازیکن خوب جذب کنیم. درخواست زیادی است؟ اگر پول نیست چرا برای ما نیست؟

 

گل محمدی با بیان این جمله که ما هیچ مشکلی با آقای درویش نداریم  گفت: ایشان هم آمدند و تلاش کردند و توانستند ۸ درصد پرداختی داشته باشند. ما تا دیروز تیم آخر از لحاظ پرداختی بودیم اما با هشت درصد شاید دو سه پله بالا آمده باشیم. بحث احترام است و پول نیست. در این ۶-۷ ماه چقدر به ما وعده دادند. هر کسی می‌آید باید منابع مالی داشته باشد. درست است حق پخش نمی‌دهند اما کسیکه می‌آید باید بتواند حداقل ها را تامین کند.

 

وی افزود: باید یک جایی مشکلات را ریشه ای حل کنیم. من از وضعیت خسته شدم و توانایی ادامه کار را ندارم. از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم. پروازی داشتم می‌خواستم یک جایی بروم اما کنسل کردم. پیشنهادی از جایی ندارم. مشکلات زیاد است و بعضی ها به قدری پیش پا افتاده است که نمی‌توانم بیان کنم و در شان باشگاه نیست. هر هتلی می‌رویم بدهکار هستیم، به هواپیمایی ها بدهکاریم. شرایط باشگاه سخت است.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص فرصتی که به باشگاه داد بیان کرد: سه خواسته داشتم و گفتم تا دوشنبه مشکلات را برطرف کنید با افتخار در خدمت تیم و باشگاه می‌آیم. من استعفا دادم و از تمام حق و حقوقم گذشتم. می‌توانستم فسخ کنم و پول سال بعدم را بگیرم اما بحث من خودم نیستم. استعفا دادم و گفتم پول من را تا جایی که کار کردم اگر توانستید بدهید. اگر شرایط اولیه همکاری وجود داشته باشد با افتخار هستم. تا دوشنبه هم فرصت دادیم.

 

***

 

درویش: پرسپولیس خانه گل محمدی است

-رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره استعفای یحیی گل محمدی  و ۳ شرط او برای بازگشت به تمرینات گفت: پرسپولیس خانه یحیی است و او تحت فشار قرار گرفته است.

 

درویش بیان کرد: به امید خدا او به تمرینات بازمی گردد. دنبال این هستیم که خواسته‌های گل محمدی را انجام بدهیم. در حال حاضر بازیکنان تمرین می‌کنند.  

 

درویش قول داده بود که بخشی از مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کند، اما او فقط ۸ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را داد به همین علت سرخپوشان در ۲ روز گذشته تمرین نکردند و یحیی گل محمدی هم به علت مشکلات مالی استعفا داد و حاضر نشد که در تمرینات حضور یابد. البته بازیکنان امروز بعد از ۲ روز اعتصاب حاضر شدند تمرین کنند، اما گل محمدی برای بازگشت به تمرینات شروطی از جمله پرداخت شدن ۵۰ درصد از مطالبات مالی اعضای تیم و در اختیار گذاشتن زمین مناسب گذاشته است.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------