خداداد عزیزی: خودم کولبر بودم؛ کجای حرف من بد بود؟



خداداد عزیزی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
خداداد عزیزی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تا ۱۷ سالگی در کارهای ساختمانی فعالیت می‌کردم و گونی گچ را به دوش می‌کشیدم و به این موضوع که خودم نیز کولبر بوده‌ام افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرورزشی، خداداد عزیزی در بخشی از صحبت‌هایش در یک برنامه تلویزیونی پیرامون گیر کردن مهدی طارمی در برف ترکیه و محدودیت پروازها گفت: «فقط می‌توان از کولبرها کمک گرفت» که به نظر می‌رسد این صحبت حماسه ساز ملبورن برای عده ای ایجاد سوء تفاهم کرده است. به همین بهانه با خداداد عزیزی تماس گرفتیم و او به خبرورزشی گفت: به موضع گیری مغرضانه یا از سرکج فهمی این گروه از افراد نباید توجه کرد. همه مردم می‌دانند من خودم از یک قشر بسیار ضعیف بوده‌ام و با افتخار هم در چندین برنامه گفته‌ام که در خانواده‌ای ضعیف زندگی و رشد کرده‌ام».

 

وی افزود: «زندگی من طوری بوده که  از ۱۳ سالگی گونی ۵۰ کیلویی گچ را روی کولم می‌گذاشتم و تا طبقه چهارم بالا می‌بردم و سپس آن را الک کرده و گچ درست می‌کردم و این کارم تا ۱۷ سالگی ادامه داشت و به این موضوع که خودم نیز کولبر بوده‌ام افتخار می‌کنم».

 

پیشکسوت فوتبال کشورمان تأکید کرد: «کارگران و کولبران جزو شریف ترین اقشار یک جامعه محسوب می‌شوند که به اصطلاح نان بازوی خودشان را می‌خورند. گفتند به دلیل بارش برف هواپیمای حامل مهدی طارمی نتوانسته در استانبول فرود بیاید و در یکی از روستاها به زمین نشسته است و نمی‌دانند چطور باید یکی از مهمترین بازیکنان تیم ملی را به اردوی  تیم برسانند و من هم گفتم می‌توانند از کولبرها کمک بگیرند. کجای این حرف بد بوده است؟».

 

وی ادامه داد: «حالا چند آدم با اهداف سیاسی یا بر اثر کج‌فهمی‌به دنبال کمپین درست کردن می‌روند. وقتی می‌گویم از یک کولبر کمک بگیرید تا یک قهرمان ملی را به اردوی تیم برسانیم یعنی نشان دادن جایگاه و هنر این قشر که چه کارهای غیر ممکنی را انجام می‌دهند. ببینید این افراد چقدر کج فهم هستند که یادشان رفته من خودم همیشه با افتخار گفته‌ام یک بچه کارگر و روستایی زاده هستم. باز جای شکرش باقی است که کسی با شما دشمنی می‌کند که در این حد نادان است».

 

نظر خداداد را درباره عملکرد امیر عابدزاده هم جویا شدیم که در پاسخ به خبر ورزشی گفت: «اولاً باید بگویم بازی با پای پسر احمدرضا محشر است و در فوتبال روز جهان برای دروازه‌بان‌ها توانایی بازی با پا اهمیت بسیاری دارد. به خود امیر تبریک می‌گویم که با نمایشی کم نقص نقش پر رنگی در کسب پیروزی تیم ملی برابر عراق داشت و انشاالله در جام جهانی هم خوش بدرخشد».

 

عزیزی در پایان گفت: «دیدن موفقیت فرزند برای یک پدر بسیار لذتبخش تر از موفقیت‌های خودش است و برای کاپیتان نسل خودمان احمدرضا عابدزاده عزیز از این بابت خیلی خوشحالم».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------