پایان غیبت‌های عجیب و غریب نیمار؟/ جشن تولد جنجالی خواهر تعطیل می‌شود!



نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاید نیمار سنت‌شکنی کند و در روز تولد خواهرش رافائلا سانتوس بازی کند؛ البته اگر در بازی مقابل رئال مادرید از مصدومیت نجات پیدا کند.

به گزارش خبرورزشی، ممکن است نیمار، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، سنت‌شکنی کند و در روز تولد خواهرش رافائلا سانتوس (در صورتی که روز چهارشنبه بتواند از مصدومیت فرار کند) مشغول بازی در زمین فوتبال باشد.

 

پاریسی‌ها در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می‌روند. نیمار در پیروزی ۱-۰ بازی رفت ماه گذشته به کیلیان امباپه، پاس گل داد. اما بازی برگشت درست دو روز قبل از تولد ۱۱ مارس خواهرش می‌افتد. و اگر در مادرید از مصدومیت جلوگیری کند، به اندازه کافی آمادگی دارد تا در بازی لیگ یکشنبه مقابل بوردو بازی کند.

 

به طور تصادفی (!) سوپراستار برزیلی تقریباً همیشه درست قبل از اینکه خواهرش تولد خود را جشن بگیرد، مصدوم می‌شود! «طلسم» تولد از زمان بازی نیمار در بارسلونا در سال ۲۰۱۵ آغاز شد. پس از گرفتن کارت‌های زرد زیادش از بازی محروم شد و بارسا به او اجازه داد در جشن تولد شرکت کند. تاریخ سال بعد تکرار شد و نیمار با محرومیت دیگری مواجه شد و توانست در تولد خواهرش با تم دیزنی شرکت کند. در سال ۲۰۱۷، مصدومیت عضلانی او را از بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا که قرار بود فردای روز تولد سانتوس برگزار شود، محروم کرد. این الگوی وحشتناک به دنبال نیمار تا پی‌اس‌جی هم آمد.

 

نیمار آنقدر عاشق خواهرش است که تصویرش را روی بدن خود خالکوبی کرد. در مورد خواهرش گفت: «قلب من مال توست، عشق من مال توست، لبخند من مال توست، روز من، شب من، آرزوی من، بهترین همراه من.»

 

هنوز مشخص نیست که رافائلا سانتوس امسال برای تولدش چه برنامه‌ای در نظر دارد.

 

نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------