اخبار ضدونقیض از حضور تماشاگران در دربی 98



تماشاگران در دربی 98،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سخنگوی فدراسیون فوتبال صحبت‌های مطرح شده درباره‌ حضور تماشاگران در دربی را «درخواست» دانست و اعلام کرد مصوبه‌ای در این‌باره به فدراسیون ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، "احسان اصولی"سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: حضور تماشاگران در دربی قطعی نبوده و مصوبه‌ای به فدراسیون نیامده است.

 

او افزود: درخواست انجام شده و بعد از تصویب و مصوبه خواهد آمد و تا جایی که من اطلاع دارم و شاید اطلاعات من ناقص باشد، هنوز مصوبه‌ای در این خصوص به دست فدراسیون فوتبال نرسیده است! هنوز حضور تماشاگران در دربی قطعی نیست و به ما چیزی اعلام نشده است.

 

 سهیل مهدی: ابلاغ اولیه حضور هواداران در دربی صادر شده/ منتظر تأییدیه نهایی هستیم

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید که از نظر آنها ساعت برگزاری دربی باید به سمت عصر برود.

 

به گزارش ورزش سه، سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با برنامه ورزشگاه درخصوص حضور هواداران در دربی تهران گفت: در رابطه با شهرآورد، نخستین موضوعی که مطرح شد بحث حضور تماشاگران بود که منتظر حضور آنها روی سکوها هستیم. البته به طور کلی ما منتظر حضور هواداران در کل کشور هستیم و شاید شهرآورد فصل اول این کتاب باشد. حضور 30 درصدی هواداران مصوبه شورای تأمین استان و دستورالعمل شورای عالی وزارت کشور است که تصویب شده است.

 

او ادامه داد: بحث این 30 درصد در سطح کل کشور است ولی بنا بر نظر شورای تأمین هر استان، آنها می توانند تا حضور حداکثر 30 درصد هواداران تصمیم گیری کنند. تاکنون تلاش بر این است که این اتفاق رخ دهد و مصوبه اولیه نیز انجام شده است و ما منتظر ابلاغ ها هستیم تا در خدمت تماشاگران باشیم.

 

وی درباره حضور بانوان در استادیوم و تماشای شهرآورد پاسخ داد: در رابطه با لیگ داخلی، ما همچنان شاهد حضور آقایان هستیم. در زمینه مهمان پذیری خانم ها و براساس سرویسی که باید به آنها داده شود، از جمله محل استقرارشان، تفتیش بدنی، سکوها، پذیرایی و مسائلی از این موارد، زیرساخت ها فراهم نشده است. ما ورزشگاه آزادی را بر اساس شرایط تیم ملی تجهیز کردیم. فکر می کنم این قضیه زمان می برد و فیفا نیز حتما به ما کمک می کند.

 

مهدی درباره اینکه دستورالعمل حضور 30 درصدی هواداران برای کل کشور است ولی سایر تیم ها به این قضیه معترض هستند، پاسخ داد: من عرض کرده بودم، پروتکل برای کل کشور صادر شده و هر استادیومی به این سمت برود که زیر ساخت ها را فراهم کند و تأییدیه نهایی را بگیرد، دیگر مشکلی بابت حضور تماشاگران ندارد.

 

وی ادامه داد: آنها باید بحث دو دوز واکسن را در سامانه در نظر بگیرند، سامانه بلیط فروشی، گیت ها و سکوها را متناسب با این قضیه طراحی کنند و محصول نهایی خود را ارائه کنند، مطمئنا پس از تأییدیه وزارت کشور می توانند شاهد حضور تماشاگران باشند.

 

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره ساعت برگزاری شهرآورد تهران نیز گفت: به نظر سازمان لیگ ساعت 15 و 30، زمان مناسبی نیست. درخواست کردیم که ساعت بازی نزدیک به عصر باشد و امیدوارم که این مساعدت صورت بگیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------