قیمت جادوگر معروف فوتبال ایران مشخص شد/ یک میلیارد تومان برای صعود و قهرمانی!



قیمت جادوگر معروف فوتبال ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
به نظر می رسد دستمزد جادوگران و شیادان در این فوتبال از قیمت مربیان و بازیکنان شاغل درآن نیز بیشتر باشد!

به گزارش خبرورزشی، لطفا تعجب نکنید! خودمان هم ابتدا باور نمی کردیم یک جادوگر یا به عبارتی بهتر شیاد بتواند از ساده لوحی مدیران و مربیان فوتبال کشورمان استفاده کرده و جیب آنان را به سادگی آب خوردن بزند.

 

درهمین راستا شنیدیم جادوگر مشهور کرجی که بارها در خصوص شاهکارهایش (!) گفته، نوشته، شنیده و خوانده شده است برای خود قیمت مشخص تعیین کرده است.

 

به طور مثال شنیدیم طرف برای صعود یک تیم به لیگ برتر دستمزدی یک میلیارد تومانی تعیین کرده و نصف آن را نیز از تیم پولدار دسته اولی گرفته است!

 

yektanet.com

 

حریفان تیم مورد نظر هنگام بازی در این شهر صابون برخی رفتار و کارهای عجیب سرمربی و نزدیکان این تیم به تن شان خورده است.

 

همچنین جادوگر معروف کرجی برای حفظ صندلی مدیران عامل و جایگاه سرمربیان نیز نرخ مشخصی داشته و ۲۰۰ میلیون تومان دریافت می کند!

 

وقتی بیشتر تعجب می کنید که بدانید نرخ قهرمانی در لیگ برتر نیز یک میلیارد تومان و به اندازه صعود به لیگ برتر است با یک تفاوت؛

 

اینکه در لیگ برتر آقای جادوگر قرار است دستمزد یک میلیارد تومانی اش را به شرط و پس از قهرمانی تیم تحت نظرش (!) دریافت کند.

 

البته جادوگر زبر و زرنگ فوتبال ما در پاداش های برد تیم لیگ برتری سهیم است.

 

ازآن جالب تر قرارداد یا به عبارت بهتر توافق ۵۰۰ میلیون تومان جادوگر فوتبال ایران برای کسب سهمیه آسیاست. یک تیم شهرستانی با این فرد توافق کرده است اما با توجه به تکذیب سرمربی اش نسبت به داشتن هرگونه رابطه با جادوگران این قرارداد ظاهرا یک طرفه فسخ شده است!

 

آقای جادوگر تأکید دارد که مدیران یا مربیان تحت امرش هرگز موضوع ارتباط با سحر و جادو یا جادوگری را تکذیب نکنند و این مسئله خط قرمز اوست!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------