باشگاه‌ گل‌گهر: از بی‌عدالتی‌ها به کجا پناه ببریم؟/ قلعه‌نویی: دیگر بریده‌ام!



دیدار گل گهر و پیکان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزش
باشگاه گل‌گهر سیرجان با انتشار متنی به تصمیمات کوپال ناظمی در دیدار برابر پیکان معترض شده است.

به گزارش ورزش سه، پس از حواشی دیدار گل‌گهر برابر استقلال که همچنان ادامه دارد، ساعاتی پیش شاگردان امیرقلعه‌نویی در سیرجان به مصاف پیکان رفتند و در حالی مقابل این تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند که معتقدند تصمیمات داوران بار دیگر سبب ضایع شدن حق این تیم شده و یک پنالتی به سود آنها گرفته نشده است.


باشگاه گل‌گهر در همین رابطه با انتشار ویدئویی از برخورد مدافع پیکان و امین پورعلی و همینطور به تصویر کشیدن پای زخمی کاپیتان آبی‌پوشان سیرجانی، به تصمیمات کوپال ناظمی اعتراض کرده است.

« عدالت کجایی؟
مثل همیشه، طبق روال هر هفته و تکرار لحظاتی که نشان از بی توجهی ارکان فدراسیون است. چه اتفاقی باید رخ دهد تا برای گل‌گهر عدالت زیر پا گذاشته نشود.


در محوطه جریمه بازیکن پیکان طوری پای امین پورعلی را زده که پای او آسیب جدی دیده است اما داور پنالتی نگرفته. کمک داور هم بر خلاف بازی قبل گل‌گهر احساس نکرد باید ورود کند. در طول نود دقیقه بازیکنان پیکان با خشونت فراوان حملات گل‌گهر را قطع می‌کنند و داور حتی کارت زرد هم نمی‌دهد.


چرا حق تیم های شهرستانی اینگونه پایمال می‌شود؟


از این بی عدالتی تکراری به کجا شکایت کنیم؟».

 

دیدار گل گهر و پیکان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزش

 

***

 

قلعه‌نویی: باز هم اسیر بی عدالتی شدیم/ دیگر بریده‌ام!

سرمربی گل گهر می‌گوید بازیکنان این تیم در بازی مقابل پیکان با از دست دادن موقعیت ها تنبیه شدند.

 

پس از تساوی مقابل پیکان در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای صحبت هایش گفت: یک تشکر ویژه از بازیکنانم می‌کنم. با شرایطی که در بازی قبل برای ما درست کردند ما در روزهای اخیر فقط روی مسائل روحی و روانی تیم کار کردیم اما شما دیدید چه توپ هایی گل نشد. مقابل تیم خوب پیکان ما حتی یک موقعیت ده درصد هم ندادیم.

 

سرمربی گل گهر در ادامه گفت: من نمی‌دانم راجع به بعضی مسائل چه چیزی بگویم؛ دیگر نمی‌گویم اما باز ما اسیر بی عدالتی شدیم. بعد از ۴۲ سال من متوجه شدم که می‌شود پنالتی را هم ادامه داد. شاید در آینده اینطور باشد. دقیقه ۴۷ صد در صد روی امین پورعلی پنالتی شده است؛ جای استوک روی مچ او هست اما نمی‌دانم چرا این کار را می‌کنند. من خودم بریده‌ام و دیگر نمی‌خواهم صحبت کنم. داور محروم شود چه اتفاقی برای ما رخ می‌دهد؟ سال گذشته در جام حذفی آن بلا را سر ما آوردند و داور را محروم کردند چه چیزی برای ما داشت؟ چند بار؟ در این بازی هم دوباره ما یک پنالتی طلبکار شدیم چون جای استوک را روی پای پورعلی دیدیم.

 

قلعه‌نویی با اشاره به اشتباهات داوری که در بازی های قبلی برای گل گهر رخ داده است گفت: برای من جای تعجب دارد که چطور وقتی کوچکترین اتفاقی در‌ مورد ما رخ می‌دهد داور یک و دو و چهار همه خودشان را سهیم می‌کنند که نظر بدهند اما وقتی روی دروازه حریف می‌شود همه می‌گویند ما ندیدیم. در بازی با فولاد کمک دو روی دروازه ما است، ۱۸ نفر هستند، کمک یک پنالتی می‌دهد. در بازی با استقلال آنطور. بازی با پرسپولیس آنطور. بازی با نساجی دو پنالتی ما که یکی از آنها صد در صد بود و کمک یک می‌توانست اعلام کند اما نکرد. این بازی کمک یک صد در صد دید اما اعلام نکرد. واقعا خسته نباشید می‌گویم و چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.

 

وی افزود: تیمم خیلی خوب بازی کرد. تیم پیکان، تیم چغری است و آمده بود روزنه های ما را ببندد که در اینطور مواقع بیش از دو سه موقعیت گیر نمی‌آید که ما نزدیم و تنبیه شدیم. امروز ما دو امتیاز تنبیه شدیم. یک تک به تک را نزدیم و دو سه موقعیت گل هم داشتیم ولی به نظر من صد در صد پنالتی بود. یک پنالتی اگر گل شود روند بازی خیلی تغییر می‌کند که داور این را از ما گرفت. باز هم به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم و چیز دیگری نمی‌توانیم بگوییم. فقط باید از آنها تشکر کنیم و خسته نباشید بگوییم. تیم‌مان هم عالی بود و بچه ها زحمت کشیدند. با اینکه دو سه بازیکن ما نبودند اما مهره های جایگزین خیلی خوب بازی کردند و ما امروز خودمان هم تنبیه شدیم که دو موقعیت صد در صد را از دست دادیم.

 

سرمربی گل گهر در پاسخ به صحبت های خبرنگاری که معتقد بود بازیکنان این تیم در نیمه دوم حفظ توپ خوبی نداشتند عنوان کرد: اینطور نیست. این بازی، یکی از بازی هایی بود که ما مالکیت و حفظ توپ داشتیم و ایجاد موقعیت کردیم. با لایه هایی که آنها داشتند ما در چرخش توپ و مالکیت خیلی خوب بودیم. آمار بازی هم این را نشان خواهد داد.

 

قلعه‌نویی در واکنش به اینکه موضع گیری ها و اعتراض های او و بیانیه های باشگاه داور ها را حساس تر خواهد کرد گفت: کدام موضع گیری و اعتراض ها؟ پس از بازی با استقلال که من کنفرانس نرفتم. یعنی شما می‌گویید ما سکوت کنیم؟ ما اعتراض نکردیم و تا به حال بیانیه هم نداده‌ایم. با مدرک صحبت کنید.

 

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا سعید صادقی افت نکرده است گفت: درست است که یکی دو موقعیت از دست داد و شاید بخاطر‌ پنالتی که در بازی قبل خراب کرده از شرایط خودش دور باشد اما همین امروز هم بازیکن با کیفیتی بود و برای خودش ایجاد موقعیت کرد و نزد. از عکس العمل های خوب دروازه‌بان هم نباید گذشت که واکنش های خیلی خوبی داشت. برای بازیکنان بزرگ هم اتفاق می‌افتد که افت کنند. سعید افت نکرده اما شاید هنوز نتوانسته پنالتی که خراب کرده را هضم کند. بدشانس بوده است.

 

او در واکنش به اینکه به نظر می‌رسید در بازی با استقلال کی‌روش استنلی قصد زدن پنالتی را داشت اما سعید صادقی توپ را از او گرفت گفت: بازی با نساجی سعید پنالتی زده بود و گل شده بود و ما گفته بودیم سعید بزند. ما در جلسه آنالیز می‌گوییم که چه کسی بزند و امروز هم اگر پنالتی می‌شد دوباره سعید می‌زد.


سرمربی گل گهر در خصوص دلیل حضور رضا شکاری در ترکیب اصلی به جای امین پورعلی توضیح داد: ما می‌دانستیم پیکان لایه های دفاعی درست می‌کند و چشم به ضد حمله دارد و به این دلیل هافبکی را گذاشتیم که از نظر تکنیکی بالاتر باشد اما در نیمه دوم تغییر سیستم و نفر دادیم که جواب هم داد اما توپ هایمان گل نشد. ما چندین کرنر داشتیم و موقعیتی که سعید نزد هم صد در صد بود اما به نظرم آقای کوپال که یکی از داور های خوب ماست باید پنالتی را اعلام می‌کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------