آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

برد لیورپول در خانه برایتون/ توقف بایرن مونیخ برابر هوفنهایم



دیدار لیورپول و برایتون،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هفته بیست‌و‌نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برتری خارج از خانه لیورپول برابر برایتون آغاز شد.

به گزارش سنیم، در اولین بازی از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 16 به وقت تهران، تیم فوتبال لیورپول میزبانش برایتون را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

 

لوئیز دیاز در دقیقه 19 و محمد صلاح در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند تا قرمزپوشان مرسی‌ساید ضمن کسب بیستمین پیروزی‌شان در این فصل 66 امتیازی شوند و فاصله خود را با منچسترسیتی صدرنشین به سه امتیاز کاهش دهند. این در حالی است که لیورپول یک بازی معوقه دارد و منچسترسیتی هم دوشنبه شب در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس میهمان کریستال پالاس خواهد بود.

 

محمد صلاح با گلزنی در این بازی شمار گل‌های این فصل خود در لیگ برتر جزیره را به عدد 20 رساند و فاصله خود را به‌عنوان برترین گلزنان این مسابقات با نفر دوم و سوم که هر دوی آنها هم‌تیمی‌هایش هستند و 12 گله (سادیو مانه و دیوگو ژوتا) افزایش داد.

 

 ***

 

توقف بایرن مونیخ برابر هوفنهایم

باواریایی‌ها با قبول تساوی خارج از خانه برابر هوفنهایم در هفته بیست‌و‌ششم بوندس‌لیگا، برای دومین هفته متوالی در این رقابت‌ها متوقف شدند.

 

در آغاز روز دوم از هفته بیست‌و‌ششم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) از ساعت 18 به وقت تهران، سه بازی همزمان انجام شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ میهمان هوفنهایم بود و این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

در این بازی با وجود سلطه باواریایی‌ها، این تیم میزبان بود که در دقیقه 32 توسط کریستوف بائوم‌گارتنر گل نخست را به ثمر رساند، اما روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی خط حمله بایرن مونیخ با گلی که در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده به ثمر رساند، نگذاشت تیمش بازنده به رختکن برود.

 

در نیمه دوم بایرن مونیخ چندین موقعیت خطرناک دیگر روی دروازه حریف ایجاد و حتی در چند مورد دروازه این تیم را هم باز کرد که به دلیل قرار داشتن بازیکنانش در موقعیت آفساید، این گل‌ها مردود اعلام شدند.

 

در نهایت بایرن مونیخ که بیش از دو برابر میزبان خود موقعیت گلزنی داشت، به یک امتیازی این تساوی خارج از خانه بسنده کرد، نتیجه‌ای که در بازی خانگی هفته گذشته‌اش برابر بایرلورکوزن هم رقم خورد. با این نتیجه شاگردان یولیان ناگلسمان 60 امتیازی شدند و فاصله خود را با دورتموند رده دومی که دو بازی کمتر انجام داده به 10 امتیاز افزایش دادند. هوفنهایم هم 44 امتیازی شد و الان تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به فرایبورگ در رده پنجم قرار دارد، فرایبورگی که همزمان با این بازی میهمانش ولفسبورگ را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

 

در دیگر بازی همزمان تیم یونیون برلین میزبان اشتوتگارت بود که این بازی هم با تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------