آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

پیروزی قاطع پاری‌سن‌ژرمن در روز «هو» شدن مسی و نیمار/ برد شیرین چلسی در شب توقف سویا



تیم پاری سن ژرمن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان مائوریسیو پوچتینو در روزی که ستارگان این تیم «هو» شدند بر قعرنشین لیگ یک فرانسه غلبه کردند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم‌ پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک‌دوپرنس پذیرای بوردو بود و در نهایت موفق شد میهمان قعرنشین خود را با شکست 3 بر صفر بدرقه کند. کیلیان امباپه در دقیقه 24، نیمار در دقیقه 52 و لئاندرو پاردس در دقیقه 61 برای پاریسی‌ها گلزنی کردند.

 

اتفاق مهم این بازی هو شدن نیمار، لیونل مسی و جورجینیو واینالدوم از سوی هواداران PSG بودند که معتقدند آنها نقش بسزایی در شکست خوردن تیم‌شان مقابل رئال مادرید و حذف از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا داشته‌اند. پوچتینو اما توجهی به اعتراض‌های هواداران نداشت و ستاره‌های برزیلی و آرژانتینی خود را تا پایان بازی در زمین نگه داشت.

 

پاری‌سن‌ژرمن با این برد 65 امتیازی شد و صدرنشینی خود را استحکام بخشید و بوردو را با 22 امتیاز در قعر جدول نگه داشت.

 

***

 

توقف سویا در خانه رایو وایکانو

شاگردان خولن لوپتگی در دیداری خارج از خانه مقابل رایو وایکانو تن به تساوی دادند.

 

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وهشتم لالیگای اسپانیا از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) تیم‌ فوتبال سویا در خانه رایو وایکانو به میدان رفت و در نهایت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست نیافت. بِبه در دقیقه 46 برای وایکانو و توماس دلانی در دقیقه 63 برای سویا گلزنی کردند.

 

شاگردان خولن لوپتگی با این تساوی 56 امتیازی شدند و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا جای دارند. رایو وایکانو هم 32 امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد. 

 

***

 

برد شیرین چلسی مقابل نیوکاسل

شاگردان توماس توخل به بردی ارزشمند مقابل نیوکاسل دست یافتند.

 

هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) با برگزاری پنج دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها چلسی موفق شد به لطف تک‌گل دقیقه 89 کای هاورتس با نتیجه یک بر صفر بر میهمان خود نیوکاسل غلبه کند.

 

شاگردان توماس توخل با این برد 59 امتیازی شدند و جایگاه خود در رده سوم جدول رده‌بندی را استحکام بخشیدند. نیوکاسل 31 امتیازی هم در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

 

در سه دیدار دیگر هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

لیدزیونایتد 2 - نوریچ‌سیتی یک

اورتون صفر - ولورهمپتون یک

وستهام 2 - استون‌ویلا یک

ساوتهمپتون یک - واتفورد 2

 

 ***

 

دورتموند به قهرمانی امیدوارتر شد

بوروسیا دورتموند با پیروزی برابر بیلفلد اختلافش را با بایرن مونیخ صدرنشین کمتر کرد.

 

در ادامه هفته بیست‌وششم رقابت‌های بوندسلیگا یک بازی برگزار شد.

 

در این دیدار بوروسیا دورتموند از بیلفلد پذیرایی کرد و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

 

دورتموند با پیروزی‌ در این بازی، اختلافش را با بایرن‌مونیخ صدرنشین به ۷ امتیاز کاهش داد، البته یک بازی عقب افتاده هم دارد که با پیروزی در آن اختلاف به ۴ امتیاز کاهش خواهد یافت.

 

***

 

فرار دیرهنگام رم از شکست مقابل اودینزه

بازی‌های هفته بیست‌و‌نهم سری A ایتالیا با تساوی خارج از خانه شاگردان ژوزه مورینیو برابر تیم اودینزه و توقف آتالانتا برابر جنوا پیگیری شد.

 

با انجام دو بازی همزمان از ساعت 20:30 به وقت تهران در شهر‌های اودینه و برگامو ، دیدارهای هفته بیست‌و‌نهم سری A پیگیری شد که در یکی از آنها رم در خانه اودینزه و دیگری آتالانتا در خانه خود برابر جنوا متوقف شد.

 

در ورزشگاه داسیا آره‌نای شهر اودینه، تیم فوتبال رم در حالی که تا دقیقه 4+90 از میزبان خود شکست خورده بود با لگزنی لورنزو پلگرینی از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. اودینزه با گل ناهوئل مولینا در دقیقه 15 از حریف خود پیش افتاده بود.

 

رم با این نتیجه 48 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به آتالانتای رده پنجمی، به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده ششم باقی ماند.

 

در بازی همزمان در ورزشگاه اتلتی آتزوری شهر برگامو هم تیم آتالانتا برابر جنوا به میدان رفت و در نهایت به تساوی بدون گل بسنده کرد. این نتیجه سبب شد که آتالانتا با 48 امتیاز در رده پنجم جدول باقی بماند و فاصله‌اش با یوونتوس رده چهارمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نسبت به هفته گذشته افزایش پیدا کند و به 8 امتیاز برسد.

 

***

 

آرسنال با شکست روباه‌ها، رده چهارم را منچستریونایتد پس گرفت

توپچی‌های لندن با کسب یک پیروزی خانگی برابر لسترسیتی، به جمع ۴ تیم بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس برگشتند.

 

در چارچوب بازی‌های هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس و در دومین شب از این هفته، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن میهمانش لسترسیتی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

 

گل‌های توماس پارتِی در دقیقه 11 و الکساندر لاکازات در دقیقه 59 (از روی نقطه پنالتی) به توپچی‌ها برای غلبه بر روباه‌ها کمک کردند تا میزبان لندنی با کسب شانزدهمین پیروزی‌اش در این فصل 51 امتیازی شود و رده چهارم جدول را از منچستریونایتد پس بگیرد. این در حالیست که آرسنال سه بازی کمتر از منچستریونایتد انجام داده است. مصاف بعدی آرسنال یک بازی خانگی معوقه از هفته بیست‌و‌هفتم است که در آن باید به مصاف لیورپول رده دومی برود.

 

تیم لسترسیتی هم که یازدهمین شکست فصلش را متحمل شد، اکنون با 33 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد.

 

***

 

لوشامپیونه| شکست سنگین لیون در خانه برابر رن

شاگردان پیتر بُس با قبول یک شکست خانگی سنگین برابر تیم رن به شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ضربه‌ای سنگین زدند.

 

در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌و‌هشتم لوشامپیونه فرانسه، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال لیون پذیرای تیم رن بود و این بازی را با نتیجه 4 بر 2 به میهمان واگذار کرد.

 

لیون در حالی برای هشتمین بار در فصل جاری لوشامپیونه تن به شکست داد که تا دقیقه 49 بازی 4 بر صفر از حریف خود عقب بود. این گل‌ها را بنجامین بوریگا در دقیقه 11، باپتیسته سانتاماریا در دقیقه 13، لورو مایر در دقیقه 1+45 و مارتین تریه در دقیقه 49 برای تیم رن به ثمر رساندند. در ادامه گل به خودی بازیکن رن هاماری ترائوره در دقیقه 59 و گل دقیقه 82 موسی دمبله از روی نقطه پنالتی برای لیون، تنها از سنگینی شکست تیم میزبان کاست.

 

به این ترتیب رن با کسب پانزدهمین برد فصل خود 49 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد تا شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان افزایش دهد. لیون اما هشتمین باختش را متحمل شد و با 41 امتیازی در رده هم باقی ماند. به این ترتیب شانس شاگردان پیتر بُس برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده کاهش یافت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------