مازیار زارع: یزدانی و مرادمند اصلا روحیه خوبی ندارند| من تعیین می کنم چه کسی بازی کند



مازیار زارع،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مازیار زارع از شرایط روحی بد دو مدافع سابق استقلال خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، مازیار زارع مربی ملوان بعد از شکست این تیم برابر پارس جم در جمع خبرنگاران گفت: دقیقه ۹۰ برای ما معضل شده است. در این دقایق ما گل هم زده ایم اما اینبار گل خوردیم.تمرکز در آن لحظات پایین می آید ما باید به بازیکنان گوشزد کنیم که اینگونه بازی نکنیم حریف مستحق این بود که به گل برسد. بازی موقعیت آنچنانی نداشت جز این گلی که رد و بدل شد. ما یکی دو موقعیت داشتیم که تبدیل به گل نشد و در نهایت به پارس جنوبی جم تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه مراحل موفق باشند.

 

او در مورد قضاوت داور ادامه داد: فکر نمی‌کنم آن توپ آفساید بوده باشد. داور خیلی خوب کار کرد و خسته نباشید می گویم.

 

سرمربی ملوان در مورد عدم حضور دو سرباز استقلال گفت: اول اینکه تشخیصش با کادر فنی ملوان است و ما تشخیص می‌دهیم که چه کسانی باشند یا نباشند و دوم اینکه من فکر می کنم شما باید با این دو بچه صحبت کنید ببینید شرایط روحی خوبی دارند یا ندارند؟ جدا از مسائل فوتبال استقلال و پرسپولیس و ملوان من زیر بار هجمه ها نمی روم، در حق این دو بچه ظلم شده تا دقیقه ۹۰ به آنها قول داده بودند که در استقلال بمانند ، سال خوبی ورزشی آن ها بود و آرزو های بزرگی داشتند. روز گذشته که با آنها صحبت کردم اصلاً شرایط روحی خوبی نداشتند، حتی اینکه در اردو هم باشند امکان پذیر نیست و خودشان بهتر می توانند توضیح دهند. داریم به آنها وقت میدهیم و باید روحیه بدهیم و بعد همراه ما هستند.

 

زارع در پایان یادآور شد: برای قهرمانی تلاش میکنیم. فوتبال است و هزار اتفاق می‌افتد و در سال ۱۴۰۰ همچنان صدر جدول هستیم. جای نگرانی وجود ندارد به امید خدا تلاش می کنیم اتفاقات خوبی برای ملوان رخ دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------