صحبت‌های بازیکنان پرسپولیس پس از دربی 98/ حسینی: کمیته انضباطی جرأت ندارد مدیرعامل استقلال را محروم کند



دربی 98،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دربی ۹۸ صحبت‌های تندی را علیه کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال انجام داد.

به گزارش تسنیم، سید جلال حسینی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل استقلال درباره صحنه گل تیم حریف اظهار داشت: متأسفانه در آن صحنه بازی متوقف بود و حتی کمال کامیابی‌نیا آمد تا بازوبند را به من بدهد اما داور اجازه نداد. استقلال بیشتر مستقیم بازی می‌کرد؛ بچه‌های ما خوب بازی می‌کردند اما داور نگذاشت کار ما درست انجام شود و خیلی به ضرر ما سوت زد.

 

وی در مورد قضاوت سیدمهدی سیدعلی در این دیدار تصریح کرد: وقتی داور تغییر می‌کند همه چیز مشخص است. نمی‌شود در این مورد صحبت کنیم؛‌ اینها دستوراتی است که در مورد این برنامه‌ها می‌دهند و ما کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. کمیته انضباطی هم وجود ندارد. کمیته انضباطی فقط برای پرسپولیس وجود دارد. ما دوست نداشتیم زیاد حرف بزنیم، ولی وقتی مدیرعامل حریف چندبار در جاهای مختلف و در مورد همه چیز حرف می‌زند،‌ کمیته انضباطی جرأت ندارد آنها را محروم کند ولی ما را هر وقت دل‌شان بخواهد محروم می‌کنند بدون اینکه توضیح بخواهند. این حرف‌ها دیگر فایده‌ای ندارد؛‌ وقتی هر کاری دل‌شان می‌خواهد می‌کنند.

 

حسینی در واکنش به این پرسش که به نظرش عدالت وجود ندارد گفت: بحث عدالت نیست، زور کمیته انضباطی و فدراسیون نمی‌رسد.

 

وی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس با وجود تساوی در این بازی گفت: کارمان را می‌کنیم. سال‌های گذشته کارهایی که با ما کردند را همه می‌دانند. متأسفانه گاهی می‌گویند ثبات؛ الان تیم ملی را نگاه کنید هفت بازیکن این تیم از پرسپولیس است. هر وقت خواستند، ما را محروم کردند و هر وقت خواستند بازیکن ما رفت. ما دو سال است با یک مهاجم بازی می‌کنیم. اینها چیزهایی است که چه وزیر و چه فدراسیون در آن دست دارند.

 

***

 

رضاییان: داور دربی می‌توانست بهتر سوت بزند/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم

رامین رضاییان پس از تساوی یک-یک پرسپولیس و استقلال در دربی 98 اظهار داشت: این یکی از زیباترین دربی‌ها بود. به هر حال زیبایی فوتبال همین است. وقتی نتوانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم، گل می‌خوریم. البته این گل خورده نیز تقصیر کسی نبود.

 

وی افزود: پرسپولیس زیبا و خوب بازی کرد و به هواداران و بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم. به نظرم این تساوی چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند.

 

مدافع پرسپولیس ادامه داد: امروز یک مسئله رعایت نشد؛ داور می‌توانست بهتر از این سوت بزند و این تنش‌ها به وجود نیاید. او حتی صحنه‌های 80 به 20 را نیز به نفع حریف سوت زد. البته ما یاد گرفته‌ایم که دنبال بهانه نباشیم. همین راه را با قدرت جلو می‌رویم.

 

رضاییان درباره اعتراض‌های سرمربی پرسپولیس به داور گفت: من گل‌محمدی درک می‌کنم. همین سوت‌های کوچک باعث می‌شود که اینگونه اتفاقات رخ بدهد. به نظرم پیش از صحنه گل استقلال می‌شد که تعویض زودتر انجام شود و یحیی هم نظرش همین بود، ولی این اتفاق نیفتاد.

 

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس پس از تساوی در دربی عنوان کرد: چیزی در فوتبال غیرممکن نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. ما با جان و دل تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم تا به چیزی که حق‌مان است، برسیم. البته همه چیز دست خداست. در نهایت به هر دو تیم بابت بازی امروز و عملکردشان تبریک می‌گویم.

 

***

 

کامیابی‌نیا: داور در خیلی از صحنه‌ها قاطع نبود/ باید خودمان را جمع کنیم

کمال کامیابی‌نیا پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: یک مقدار شرایط قهرمانی سخت شد ولی هنوز 7 هفته مانده و می‌توانتیم نتایج خوبی بگیریم و تا آن موقع یک مقدار باید خودمان را جمع و جور کنیم و امتیازات ممکن را بگیریم.

 

وی درباره ناراحتی گل‌محمدی در زمان گل استقلال عنوان کرد: نه فکر می‌کنم داور باید یک مقدار بازی را مدیریت می‌کرد و در خیلی از صحنه‌ها قاطع نبود. در زمان گلی هم که دریافت کردیم می‌خواستیم تعویض کنیم و داور هم بازی را نگه داشت و سعید آقایی هم مصدوم شده بود و بازیکنان ما ایستاده بودند و داور هم اجازه بازی داد و گل را خوردیم و گل‌محمدی هم ناراحت شد.

 

کامیابی‌نیا در خصوص قضاوت سیدعلی خاطرنشان کرد: باید داوران یک مقدار بیشتر دقت کنند و قضاوت داوری در شأن این بازی نبودند. سیدعلی صحنه‌های 50-50 را به سود حریف می‌زد. در صحنه‌ای که فرشاد فرجی بلند شد توپ را با سر بزند داور با 15 ثانیه تاخیر سوت زد ولی کافی بود که بازیکنان استقلال به هم برخورد کنند داور سریع سوت می‌زد.

 

***

 

گوهری: بازی مقابل هواداران حس خیلی خوبی داشت

احمد گوهری پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل استقلال در دربی تهران گفت: حس خیلی خوبی بود که مقابل تماشاگران بازی می‌کردم و آنها اعتماد به نفس زیادی به من دادند. ان‌شاءالله هر چه زودتر هواداران به ورزشگاه‌ها بیایند و ظرفیت سکوها تکمیل شود.

 

وی در مورد اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها به قضاوت مهدی سیدعلی گفت: درباره داوری صحبت نمی‌کنم و فقط در خصوص خودم و حیطه کاری‌ام حرف می‌زنم.

 

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص اینکه گل استقلال در شرایطی به ثمر رسید که سرخپوشان 10 نفره بودند، عنوان کرد: فوتبال همین است و گل‌ها روی اتفاق و شانس زده می‌شود.

 

***

 

آقایی: همه اتفاقات هدف‌دار است/ پهلوان: خیلی چیز‌ها تابلو بود!

سعید آقایی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل استقلال با انتقاد از داوری اظهار داشت: داور اجازه نداد تعویض‌های ما انجام شود، با این اتفاق شاید برای‌شان (استقلالی‌ها) فرجی شد. نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم همه اتفاقات هدف‌دار است، تا این حد ندیده بودیم. اعتراضات یحیی گل‌محمدی نیز حق و به جا بود.

 

احسان پهلوان هافبک پرسپولیس نیز بعد از این بازی عنوان کرد: در این 10 سال فکر نمی‌کنم مسابقه‌ای به این تابلویی دیده باشم. بازی را ببینید؛ خیلی چیز‌ها در تابلو بود. این طور داوری را ندیده بودم. فقط همین را می‌توانم بگویم.

 

***

 

نعمتی: همسرم گفته بود در دربی گل می‌زنم/ داوری از ابتدای لیگ به سود استقلال است

علی نعمتی درباره اینکه توانست تنها گل پرسپولیس را در دربی 98 به ثمر برساند، اظهار داشت: خوشحالم که توانستم گل بزنم و ناراحت هستم که بازی مساوی شد. انتظار خیلی بیشتری از داوری داشتیم، اما داوری‌ها از ابتدای لیگ به سود استقلال بوده است.

 

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند مهدی سیدعلی صحنه‌های 50-50 را نیز به سود استقلال سوت می‌زد، خاطرنشان کرد: او صحنه‌های 50-50 را صد درصد به سود حریف سوت می‌زد. داوری از ابتدای فصل به سود استقلال بوده و امیدوارم تعادل برقرار شود.

 

مدافع پرسپولیس در خصوص کار سخت این تیم برای قهرمانی لیگ برتر تصریح کرد: با تمام وجود می‌جنگیم و امیدوارم اتفاق خیلی خوبی برای پرسپولیس بیفتد. خیلی سرتر از استقلال بودیم و حریف فقط به دنبال تساوی بود. تمام تلاش خود را برای قهرمانی می‌کنیم.

 

نعمتی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کرد بتواند در دربی گل بزند، گفت: بله. همسرم به من پیام داد و گفت صد درصد گل می‌زنی. حیف که این گل به پیروزی پرسپولیس ختم نشد.

 

***

 

وحدت هنانوف: همه تیم‌ها می‌دانند که داوری به نفع استقلال است/ در دربی ۱۱ به ۱۴ بازی کردیم

وحدت هنانوف پس از تساوی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی 98 اظهار داشت: بازی یازده نفره خوب بود، اما فکر می‌کنم 11 به 14 سخت بود. تا دقیقه 80 نیز نتیجه یک بر صفر به نفع ما بود، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

 

وی افزود: فکر می‌کنم همه تیم‌ها می‌دانند که داوری‌ها به نفع استقلال است. به نظرم بازی 11 به 14 سخت بود. داور همه خطاهای 50-50 را به نفع استقلال سوت می‌زد.

 

***

 

ترابی: مظلومیم و می‌خواهند سر پرسپولیس را ببرند

مهدی ترابی بعد از تساوی یک - یک پرسپولیس و استقلال گفت: مظلومیم و همیشه می‌خواهند سر تیم‌ ما را ببرند. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم ولی اتفاقاتی رخ می‌دهد. سیدعلی (داور بازی) هرچه سوت زد به نفع تیم حریف بود. توپ را از مدافع آخرشان (سیلوا) دزدیدم و او پای من را زد ولی داور خطا نگرفت، مگر می‌شود؟

 

وی اضافه کرد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم. امروز شرمنده هواداران شدیم. مستحق برد بودیم و دیدید که در دقیقه 85 وقتی دروازه‌بان حریف کارت می‌گیرد یعنی وقت تلف می‌کند. در این بازی دنبال تساوی مقابل پرسپولیس بزرگ بودند و این تساوی را به آنها تبریک می‌گویم.



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------