نام تیم جدید رومن آبراموویچ مشخص شد/ ماجراجویی مالک سابق چلسی در ترکیه



رومن آبراموویچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رومن آبراموویچ، میلیاردر روسی و مالک چلسی در حال مذاکره برای خرید باشگاه گزتپه در سوپر لیگ ترکیه است.

به گزارش ورزش سه، رومن آبراموویچ دیگر شرایط فعالیت در کشور انگلیس را نداشته و به دنبال فروش باشگاه چلسی در روزهای پیش رو است. از تاریخ 10 مارچ تحریم‌هایی علیه رومن آبراموویچ توسط دولت بریتانیا اعمال شده و دارایی‌های این تاجر روسی از جمله باشگاه چلسی بلوکه شده است. در این مدت افراد فراوان و متمولی برای خرید این باشگاه وارد عمل شده‌اند و پروسه واگذاری به‌زودی انجام خواهد شد. اما به نظر می‌رسد علاقه رومن آبراموویچ به حضور در عرصه فوتبال همچنان ادامه دارد و حالا او قصد دارد در ترکیه فعالیت کرده و مالکیت باشگاه گزتپه را بر‌عهده گیرد.

 

رسانه‌های ترکیه مدعی شدند که مذاکرات رسمی بین مهمت سپیل، سهامدار اصلی باشگاه گزتپه و نمایندگان رومن آبراموویچ در حال انجام است. هر دو طرف پیش از این ارزیابی‌های خود از شرایط بازار و ارقام احتمالی را انجام داده‌اند و سپیل روز سه‌شنبه به آنکارا سفر کرد تا در مورد فرآیندهای مربوط به واگذاری باشگاه اطلاعاتی کسب کند. پس از نتایج ضعیف تیم گزتپه در سوپر لیگ ترکیه، مهمت سپیل از سمت مدیریتی خود استعفا داده و به دنبال فروش باشگاه افتاده است. 

 

گوزتپه در مسابقات این فصل فوتبال ترکیه در 30 مسابقه موفق به کسب 27 امتیاز شده و در رده هجدهم قرار دارد. سپیل پیش از این نیز اعلام کرده بود که قصد دارد این باشگاه را به فروش برساند. در آینده نزدیک ملاقاتی بین رومن آبراموویچ و سپیل برگزار شده و توافقات نهایی در مورد انتقال باشگاه به مالک روسی صورت می‌پذیرد.

 

رومن آبراموویچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------