علی دایی جانشین اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال؟/ استیلی: از کادر فنی حمایت می‌کنیم



علی دایی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
احمدرضا براتی عضو موثر هیئت رئیسه فدراسیون انتخاب خود را برای هدایت تیم ملی علنی کرد.

به گزارش ورزش سه، در حالیکه تنها 24 ساعت از شکست خارج از خانه ایران مقابل کره جنوبی می گذرد، احمدرضا براتی یکی از اعضای موثر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نام علی دایی را به عنوان فرد منتخب خود برای هدایت تیم ملی در اکانت توییتری‌اش اعلام کرد.

 

براتی درباره دایی نوشته است: علی دایی سرمایه ملی و شخصیت بین المللی ارزشمندی است که استحقاق هدایت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در قطر را دارد. فرصت زیادی نداریم.

 

با این جهت گیری مستقیم به نظر می رسد باید کار دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی را با وجود صعود به جام جهانی تمام شده ارزیابی کرد، چرا که براتی در توییت های پیشین نیز اغلب چیزهایی نوشته که به واقعیت تبدیل شده است.

 

علی دایی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

به این ترتیب و در شرایطی که دیدار ایران مقابل لبنان در مشهد با حضور همه نفرات برگزار خواهد شد تا شاید این تیم با هدایت دراگان اسکوچیچ شانزدهمین پیروزی خود را از زمان حضور در فوتبال ایران به دست بیاورد، این مسابقه به بازی خداحافظی وی تبدیل خواهد شد.

 

همچنین شایعه شده است که بازی با لبنان آخرین بازی اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران است و لئوناردو ژاردیم گزینه اصلی جانشین اش است. این شایعه توسط مسئولان فدراسیون فوتبال نه تایید یا رد شده است. 

 

توضیح عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره توئیت جنجالی‌اش در مورد علی دایی

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت که اظهارنظرش درباره انتخاب سرمربی تیم ملی یک اظهارنظر کاملاً شخصی بوده است.

 

براتی در این باره به تسنیم گفت: توئیت من کاملاً شخصی بود و ارتباطی به هیئت رئیسه ندارد. 

 

وی ادامه داد: منظور من این بود که اگر روزی بنا باشد تغییراتی در تیم ملی صورت بگیرد باید سراغ مربی ایرانی برویم. منظور من فرد و شخصی نبود و به صورت کلی این موضوع را اعلام کردم.

 

براتی اظهار داشت: چون تفسیرهای مختلفی صورت گرفت تصمیم گرفتم توئیت را حذف کنم چرا که منظور من فرد و زمان خاصی نبود.

 

***

 

استیلی: نباید با یک شکست خودزنی کنیم/ از کادر فنی حمایت می‌کنیم

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با لبنان، گفت: تیم ملی در آستانه انجام آخرین بازی مرحله مقدماتی قرار دارد و زیر سوال بردن تلاش‌ها و زحمات اعضای تیم در این مقطع، منصفانه نیست.

 

به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی اظهار کرد: ضمن قدردانی از هواپیمایی جمهوری اسلامی که در سفر به کره جنوبی همراه و حامی تیم ملی بودند، باید بگویم یک سفر طولانی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم بازیکنان با استراحت کافی برای تمرین فردا آماده شوند. خوشبختانه نتایج تست همه اعضای تیم از جمله خود من منفی بوده و برای بازی هیچ مشکلی نداریم. امیدواریم فردا هم تمرینات را به خوبی و با شادابی در مشهد آغاز کنیم و برای انجام بازی برابر لبنان آماده شویم.

 

استیلی همچنین اضافه کرد: متاسفانه برخی موضوعات در ۲۴ ساعت گذشته مطرح شده که به سود تیم ملی نیست و برخی از شایعات نادرست مطرح شده، تمرکز تیم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. فدراسیون فوتبال قدردان زحمات همه اعضای تیم خصوصا بازیکنان و اعضای کادر فنی است. فدراسیون از سرمربی و بازیکنان حمایت می‌کند و به خوبی می‌دانیم در این مدت تلاش زیادی انجام دادند تا صعود به جام جهانی محقق شود. نباید با یک شکست خودزنی کنیم و در آستانه بازی مقابل لبنان، برخی موضوعات نادرست را مطرح کنیم. آن‌هم در شرایطی که تیم ما می‌تواند همچنان صدر جدول را پس بگیرد و باید در بازی پایانی با اقتدار لبنان را شکست بدهیم.

 

مدیر تیم ملی در پایان گفت: تلاش آقای اسکوچیچ و اعضای کادر مدیریتی و فنی تیم، این است که با ریکاوری فنی و روحی مناسب برای بازی مقابل لبنان آماده شویم و با انجام یک بازی خوب مسابقات را به پایان برسانیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------