قهرمانی ایران در هندبال ساحلی قهرمانی آسیا



تیم ملی هندبال ساحلی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی هندبال ساحلی ایران با درخشش دروازه بان خود در ضربات پنالتی موفق به شکست قطر شد تا جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد.

به گزارش ورزش سه، هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی مردان آسیا که از تاریخ 2 فروردین ماه 1401 و با حضور شش تیم ایران، هند، قطر، عمان، ویتنام و فیلیپین در تهران آغاز شده بود، امروز به ایستگاه پایانی خود رسید. در آخرین روز این مسابقات تیم ملی هندبال ایران با حمایت هواداران و در حضور وزیر ورزش برابر قطر قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و با توجه به میانگین گل بهتر عنوان قهرمانی قاره کهن را نیز به خود اختصاص داد.
بازی با قطر که جزو عنوان داران جهانی این رشته به حساب می آید، در اوج حساسیت دنبال شد. ایران در وقت اول میلیمتری شکست خورد، در حالی که گل ثانیه های پایانی بازیکنان ایران توسط داوران مردود شد. در وقت دوم ایران توانست با اختلاف دو گل به پیروزی برسد.


در نهایت کار به ضربات پنالتی رسید و در حالی که دو تیم پنج ضربه نخست را تبدیل به گل کرده بود، در نهایت این عباس اسدزاده بود که با مهار پنالتی ششم قطر جام قهرمانی را به ایران هدیه کرد. اسدزاده در یکی از ضربات پنالتی خودش با هوشمندی موفق به باز کردن دروازه حریف شد. 


حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و محمد پولادگر معاون وزیر ورزش در محل برگزاری مسابقه امروز تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان حضور داشتند.


دو تیم برتر این مسابقات نیز جواز حضور در  مسابقات جهانی هندبال ساحلی که در ماه ژوئن در یونان برگزار می‌شود، کسب کردند.


جالب اینجاست که ظهر امروز هم تیم نوجوانان ایران توانسته بود به عنوان قهرمانی مسابقات هندبال ساحلی آسیا دست پیدا کند و همچنین تیم هندبال دختران نیز در روزهای اخیر به مدال طلای آسیا دست یافته بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------