مانچینی: این ایتالیا می‌توانست قهرمان جام جهانی شود/ می‌مانم چون کارم را دوست دارم



مانچینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا تأکید کرد به کارش در این تیم ادامه خواهد داد و گفت تیم او پتانسیل قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ را داشت.

به گزارش تسنیم، روبرتو مانچینی به گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌های ایتالیایی درباره احتمال کنار رفتنش از تیم ملی فوتبال این کشور در پی ناکامی در صعود به مرحله پایانی جام جهانی 2022 پایان داد و اعلام کرد به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. ایتالیا جمعه شب در مرحله نیمه نهایی پلی‌آف اروپایی با قبول شکست خانگی یک بر صفر مقابل مقدونیه شمالی برای دومین دوره متوالی از صعود به جام جهانی بازماند.

 

مانچینی که تا سال 2026 با فدراسیون فوتبال ترکیه قرارداد دارد، در آستانه دیدار دوستانه فردا شب تیمش با ترکیه با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: من با گابریله گراوینا (رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا) صحبت کردم. ما درباره تمام موارد نظرات یکسانی داریم. بعد از بازی با ترکیه دوباره در مورد همکاری‌مان صحبت خواهیم کرد. ما با آرامش فکر خواهیم کرد که چه چیزی برای آینده باید بهبود یابد.

 

وی در مواجهه با این پرسش که «چرا می‌خواهید در این پست بمانید؟»، اظهار داشت: چون من هنوز جوان هستم و می‌خواستم قهرمان یورو و جام‌های جهانی شوم، هنوز برای رسیدن به مورد دوم به زمان نیاز دارم. من کارم را دوست دارم، می‌دانم که می‌توانم همچنان از کارم لذت ببرم و با بازیکنانم می‌توانم چیز مهمی را دوباره سازماندهی کنم.

 

سرمربی تیم ملی ایتالیا که پس از بازی با ترکیه نظر تیمش معطوف به لیگ ملت‌های اروپا خواهد شد و در ماه ژوئن باید با تیم‌هایی همچون آلمان، مجارستان و انگلیس روبه‌رو شوند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما این شانس را خواهیم داشت که بازیکنان جوان‌تری را به تیم اضافه کنیم که امیدواریم شانس بیشتری برای بازی در تیم باشگاهی خود داشته باشند. این مسئله بسیار مهم است. بازیکنان جوان زیادی وجود دارند که می‌توانند برای بازی در تیم ملی ایتالیا جاه‌طلب بوده و آینده درخشانی داشته باشند.

 

مانچو در پایان خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم به پتانسیل بازیکنان جوان توجه کنیم. تیم فعلی با اضافه شدن تعدادی بازیکنان جدید می‌توانست قهرمان جام جهانی شود. چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم و مطمئناً از بازی‌های بعدی چیزی را در تیم ملی تغییر خواهیم داد. ما باید به مسابقات یورو نگاه کنیم که دو سال دیگر برگزار خواهد شد و تیم را برای صعود به آن مسابقات آماده کنیم. این وظیفه ماست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------