مسمومیت مشکوک آبراموویچ پس از مذاکرات صلح!



آبراموویچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پس از حضور رومن آبراموویچ در مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین، او دچار مسمومیتی مشکوک شد.

به گزارش ورزش سه، ماه پیش بود که اعلام شد رومن آبراموویچ، میلیاردر روسی و مالک باشگاه فوتبال چلسی، در حال میانجی‌گری برای ایجاد صلح میان اوکراین و روسیه است.


سخنگوی رومن آبراموویچ ضمن تأیید این خبر گفت که طرف اوکراینی از او خواسته است تا با استفاده از روابط خود در مسکو برای دستیابی به یک راهکار مسالمت‌آمیز تلاش کند.


این سخنگو در ادامه افزود که به دلیل حساسیت موضوع، رومن آبراموویچ تاکنون اظهارنظری درباره رویدادهای اخیر ‌میان دو کشور و میانجی‌گری خود نداشته است.



الکساندر رادنیانسکی، تهیه‌کننده متولد اوکراین که ساکن روسیه است نیز انجام چنین مذاکراتی را تأیید کرده بود. این میلیاردر روسی که گفته می‌شود روابط نزدیکی با ولادیمیر پوتین دارد، در هفته های اخیر با انتقادهای زیادی به ویژه در بریتانیا مواجه شده است. او به صورت غیرمنتظره‌ای اداره امور چلسی را به متولیان بنیاد خیریه باشگاه واگذار کرد و سپس از سوی دولت انگلیس تحریم شد، به طوری که سود حاصل از فروش باشگاه چلسی به وی تعلق نخواهد گرفت و دیر حق اداره باشگاه را نخواهد داشت.

 

امروز "وال استریت جورنال"، نشریه آمریکایی در خبری ویژه، از مسمومیت مشکوک آبراموویچ و دو عضو بلندپایه اوکراینی پس از انجام مذاکرات صلح در اوایل ماه گذشته پرده برداشت.

 

آبراموویچ و دو مذاکره کننده اوکراینی پس از دیدار خود در پایتخت اوکراین علائمی مانند قرمزی چشم، ریزش مداوم اشک و دردناک و پوسته شدن پوست صورت و دستان خود داشتند. آبراموویچ بین مسکو، کی‌یف و سایر مکان‌هایی که مذاکرات انجام شده است، در جابه جایی مداوم بود.

 

تا کنون مشخص نیست که آیا حمله ادعایی ناشی از یک عامل بیولوژیکی یا شیمیایی یا نوعی حمله پرتوهای الکترومغناطیسی بوده است. رئیس جمهور زلنسکی، که در هفته های اخیر با آبراموویچ دیدار کرده است، ظاهراً تحت تأثیر قرار نگرفته است. بر اساس اطلاعات وال استریت ژورنال، همه آنها بهبود یافته اند و زندگی آنها در خطر نیست. 

 

در همین رابطه ادعایی مطرح شده مبنی بر اینکه تندروهای مسکو می خواستند مذاکرات صلح را برای پایان دادن به جنگ خراب کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------