آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

توضیحات پایان رأفت درباره اظهارات عجیبش پس از دیدار با ملوان



پایان رأفت،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی شهرداری آستارا که در نشست خبری بعد از دیدار تیمش برابر ملوان بندر انزلی موارد عجیبی را مطرح کرد، دلیل خشم خود را توهین به مردم آستارا دانست.

پایان رأفت درباره اتفاقات دیدار شهرداری آستارا مقابل ملوان بندر انزلی، به تسنیم گفت: بازگشت هواداران ملوان به ورزشگاه‌ها اتفاق بسیار خوبی بود و از این موضوع استقبال کردم. دو تیم بسیار خوب بازی کردند و ما می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. بازیکنان ما استحقاق پیروزی داشتند، اما از دقیقه 60 تمرکز لازم را نداشتند و روی غافلگیری گل خوردند. این پیروزی را به ملوان تبریک می‌گویم و به نظرم این شکست از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند.

 

وی با تمجید از وضعیت باشگاه ملوان بندر انزلی تصریح کرد: ملوان در جذب بازیکن و تقویت زیرساخت‌ها هزینه زیادی کرده است، اما گلایه من از نیمکت این تیم بود. بابک پورغلامی (مربی ملوان) در اندازه ما و حتی ملوان نیست و پیشکسوتان زیادی از این باشگاه می‌توانند روی نیمکت تیم بنشینند. نمی‌دانم چه کسی نیمکت ملوان را کنترل می‌کند که مازیار زارع و پژمان نوری (مدیرعامل باشگاه ملوان) می‌گویند چیزی ندیدیم. پورغلامی پس از گل اول، از مقابل نیمکت ما عبور کرد که کاری نکردیم. او پس از گل دوم،‌ مشت خود را گره کرد و چیزی گفت که هم توهین بود، هم کُری.

 

سرمربی شهرداری آستارا در مورد اظهارات عجیبش در نشست خبری بعد از بازی بیان کرد:‌ هواداران هم به مردم آستارا توهین کردند. من در ملوان بازی کرده‌ام. کاش هواداران حرمت مرا نگه می‌داشتند. درست نیست ورزشگاه‌ها پس از دو سال باز شود و هواداران به مردم توهین کنند. مگر فوتبال چه ارزشی دارد؟ آستارا شهر من است و زمانی که به مردم آن توهین می‌شود، ناراحت می‌شوم. اگر کسی از دست من ناراحت شده است، عذرخواهی می‌کنم.

 

رأفت با انتقاد از سرمربی ملوان بندر انزلی اظهار داشت: زارع که ادعا دارد مانند سیروس قایقران است، می‌توانست به هواداران ملوان بگوید به مردم آستارا توهین نکنند. 30 نفر هوادار ما در ورزشگاه حضور داشتند و می‌خواستند به هواداران ملوان پاسخ بدهند که من مانع شدم. مردم انزلی بودند که مرا «پایان رأفت» کردند، اما کاش توهین نمی‌کردند. ملوان بازیکنان خوبی جذب کرده است و حالا که سه امتیاز را با هر ترفندی گرفته‌اند، نیازی به توهین نبود. ملوان بازیکن 1.5 میلیاردی آورده، اما قرارداد بازیکن من 200 میلیون تومان است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری آستارا در هفته‌های باقیمانده لیگ دسته اول برای صعود به لیگ برتر تلاش خواهد کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: نیت ما صعود نیست و امکانات زیرساختی‌مان خیلی ضعیف‌تر از آن است. تلاش می‌کنیم لیگ را با امتیازات خوبی به پایان برسانیم و جایگاهی در خور نام آستارا کسب کنیم. چمن زمین ما در آستارا مصنوعی است و زمین را هم دو ساعت در روز اجاره می‌کنیم. یعنی اگر بخواهیم روزی دو تمرین داشته باشیم، باید هماهنگ کنیم.

 

سرمربی شهرداری آستارا با بیان اینکه ورزشگاه وحدت آستارا نور ندارد و دیدار با استقلال ملاثانی در رشت برگزار می‌شود، عنوان کرد: امیدوارم نورافکن‌ها در ورزشگاه آستارا نصب شوند تا در شهر خودمان میزبانی کنیم. برای مسائل مالی هم قول‌هایی داده شده و امیدوارم پول بازیکنان پرداخت شود. ما متعلق به شهرداری آستارا هستیم، اما شهرداری به اندازه پول آب خوردن هم برای تیم هزینه نکرده است. شورای شهر و شهرداری آستارا برای تیمداری به جمع‌بندی نرسیده‌اند و دو نفر از بچه‌های آستارا برای تیم هزینه می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------