آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

اینفانتینو: حذف روسیه از فیفا گزینه روی میز ما نیست/ امیدوارم که درگیری ها پایان یابد



جیانی اینفانتینو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در اجلاس سالانه فیفا موضوع حذف یا تعلیق فوتبال روسیه مورد بررسی قرار نگرفت.

به گزارش ورزش سه، امروز کنگره سالانه فیفا در دوحه قطر به انجام رسید و یکی از مهمترین مسائلی که به نظر می رسید مطرح شود، موضوع تعلیق فوتبال روسیه بود. گفته می شد در این زمینه رای گیری خواهد شد ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد.

 

جنگ روسیه و اوکراین باعث شد تا فیفا و یوفا تحریم هایی سنگین را علیه روسیه در نظر بگیرند. تیم ملی این کشور از جام جهانی کنار گذاشته شد در حالی که قرار بود در پلی آف به مصاف لهستان برود. تیم های باشگاهی این کشور نیز از رقابت های اروپایی حذف شدند. اسپارتاک به یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یافته بود ولی اجازه بازی پیدا نکرد.

 

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، امروز در هفتاد و دومین کنگره این سازمان درباره تصمیم برای رای ندادن به رای گیری درباره حذف روسیه اظهار نظر کرد:« حذف و تعلیق روسیه از فیفا یک گزینه روی میز نیست. من به طور جدی امیدوارم که درگیری ها پایان یابد. اگر در طول کنگره مردم را دور هم جمع نکنیم، بهتر است فعالیت های خود را متوقف کنیم و به خانه برگردیم.»

 

در این جلسه عضویت پاکستان، زیمبابوه و کنیا در فیفا به حالت تعلیق درآمد. همچنین هیئتی از فدراسیون روسیه به ریاست الکساندر علاف نیز در کنگره حضور داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------