آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

ادعای جنجالی: خرابی VAR عامل حذف الجزایر/ دیدار مصر - سنگال تکرار می‌شود؟



دیدار تیم ملی الجزایر و کامرون،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
خبرنگار آلمانی سایت ترانسفر مارکت در ادعایی عجیب مدعی شده که دستگاه VAR در زمان بررسی سلامت گل کامرون به الجزایر از کار افتاده بوده است.

به گزارش ورزش سه، جاشکا بارگر آلمانی، مدیربرنامه بازیکنان فوتبال و روزنامه‌نگار متخصص در زمینه اطلاعات فوتبال الجزایر در وب‌سایت بین‌المللی «ترانسفر مارکت»، یک سورپرایز و شگفتی را در خصوص موضوع داوری در بازی تیم ملی الجزایر مقابل کامرون فاش کرد.

 

طبق گفته وی، در لحظه گل نخست کامرون یکی خطای فنی در فناوری "VAR" رخ داده است که کمک داور ویدیویی نتوانست به کاری گاساما داور مسابقه در لحظه گل اول کامرون کمک کند. این دیدار در وقت های عادی با نتیجه یک بر صفر به سود کامرون به پایان رسید که با توجه به پیروزی یک بر صفر الجزایر در بازی رفت، کار به وقت های اضافه کشیده شد و در نهایت کامرون با گل دقیقه 120+4 توانست با نتیجه 2 بر یک و در مجموع 2 بر 2 و به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف صعود کند.

 

اولین گل تیم ملی کامرون در دقیقه 22 بازی توسط چوبو موتینگ مهاجم بایرن مونیخ و پس از هل دادن عیسی ماندی مدافع الجزایر به ثمر رسید. گاساما داور گامبیایی این بازی گل کامرون را پذیرفت و این مسئله باعث خشم الجزایری ها شد و آنها خواستار بازبینی صحنه توسط کمک داور ویدیویی شدند.

 

جاشکا بارگر آلمانی که شیفته فوتبال الجزایر است، در توییتر خود فاش کرد که گاساما داور مسابقه در لحظه به ثمر رسیدن گل اول تیم کامرون نتوانست از دستگاه VAR استفاده کند. مشکلات و خطای فنی باعث شد تا داور مسابقه نتواند این صحنه را مورد بازبینی قرار دهد. صحنه ای که باعث حذف الجزایر و مانع از رسیدن این تیم به جام جهانی شد.

 

بارگر از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: برخی منابع به من تایید کردند که داوران به دلیل نقص فنی نتوانستند ویدیوی مربوط به این صحنه را تماشا کنند و تصاویر آهسته در دسترس نبود. داور بازی باکاری گاساما نیز دلیلی برای استفاده از کمک داور ویدیویی پیدا نکرد و تصمیم گرفت مستقیماً بدون استفاده از VAR گل را بپذیرد.

 

وی در توئیتی دیگر توضیح داد: اگر این موضوع صحت داشته باشد، کاملا ضروری است که فدراسیون الجزایر در این خصوص درخواست تجدیدنظر بدهد.

 

جمال بلماضی سرمربی تیم ملی الجزایر پس از پایان بازی با اشاره به اینکه باکاری گاساما داور گامبیایی عامل رخ دادن این نتیجه بود، از حمله به این داور ابایی نداشت. وی با صراحت گفت: امروز بدون ترس می گویم، حاکمان آفریقا کاملاً به الجزایر احترام نمی گذارند. اتفاقی که امروز با داوری باکاری گاساما افتاد برای ما تازگی ندارد. هر بار که از بی عدالتی حاکمان صحبت می کردم برخی می گفتند که من به دنبال بهانه بودم، این مایه تاسف است.

 

***

 

دیدار جنجالی مصر - سنگال تکرار می‌شود؟

فدراسیون فوتبال مصر خواهان تکرار بازی مقابل سنگال شده، چرا که اعتقاد دارند رفتار تماشاگران میزبان تأثیر مستقیم در نتیجه این دیدار داشته است.

 

دیدار تیم ملی مصر و سنگال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش خبرآنلاین، لیزرهای پرشمار هواداران سنگالی در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ مقابل مصر باعث جنجال‌های متعددی شده است.

 

در این دیدار که سنگال با شکست مصر در ضربات‌پنالتی راهی جام‌جهانی شد، لیزرهای زیادی از ابتدای بازی روی صورت بازیکنان مصر بود و حتی در ضربات‌پنالتی تمرکزشان را برهم زد. گفته می‌شود فدراسیون فوتبال مصر خواهان تکرار این بازی جنجالی شده، چرا که رفتار تماشاگران سنگالی تأثیر مستقیم در نتیجه داشته است.

 

از طرفی سنگالی‌ها در حاشیه این دیدار به محمد صلاح ستاره مصر و دیگر بازیکنان این تیم توهین‌های نژادپرستانه کرده‌اند که فیفا در حال تحقیق روی این موضوع هم هست.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------