اسکوچیچ: توجهی به حساسیت بازی با آمریکا ندارم/ سرمربی آمریکا: ایران حریف بسیار متفاوتی است



اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همگروهی با انگلیس و آمریکا و برنده پلی آف اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر با انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف ولز/ اسکاتلند- اوکراین همگروه شد.

 

دراگان اسکوچیچ پس از پایان قرعه کشی انگلیس را «سرسخت‌ترین و قوی‌ترین» حریف ایران خواند و گفت که «توجهی به مسائل و حساسیت‌های بازی ایران و آمریکا» نخواهد داشت.

 

نظرت را درباره قرعه‌کشی بگو.

من فکر می‌کنم قرعه ما می‌توانست بدتر از این هم باشد. این جام جهانی است و همه تیمهای شرکت‌کننده خوب هستند. در گروه ما تیم ملی انگلیس یکی از مدعیان کسب جام است ولی تیم ما هم به اندازه کافی خوب هست که با دیگران قادر به رقابت باشد.

 

برای هواداران دغدغه اصلی این است که آیا می‌توانیم به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کنیم؟

ما تلاشمان را خواهیم کرد. من همیشه گفتم تیم خیلی خوبی داریم و شاید بتوانیم برای اولین بار این کار را انجام دهیم.

 

آیا ترسی از جنجال‌های بازی با آمریکا نداری؟

من به این چیزها توجه نمی‌کنم، ما این مسئله را قبلا در بازی‌ای مثل دیدار باعراق نشان دادیم و توجهی به این مسائل نداریم. چیزهایی در بین دو کشور هست اما ما فقط به فوتبال فکر می‌کنیم.

 

کدام یک از رقبا سرسخت‌ترین و قوی‌ترین است؟

همانطور که گفتم انگلیس.

 

درباره تیم چهارم گروه چه فکر می‌کنید؟

من دقیق آنالیز نکردیم اما به نظرم می‌آید اسکاتلند و ولز هم فوتبالی شبیه به انگلیس و آمریکا داشته باشند در گروه ما. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش خواهد آمد.

 

***

 

***

 

مهدوی‌کیا: قرعه خوبی بود/ فکر می کردم با بلژیک هم‌گروه شویم

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که قرعه تیم‌ملی، قرعه‌ آسان‌تری نسبت به دیگر تیم‌های آسیایی است.

 

 مهدی مهدوی‌کیا، پیشکسوت تیم‌ملی فوتبال ایران پس از شرکت در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ و هم‌گروهی با انگلیس و آمریکا اظهار کرد: باعث افتخار بود که در این مراسم حضور پیدا کردم. فکر می‌کنم قرعه‌ خوبی برای ما بود. به نسبت دیگر تیم‌های آسیایی، قرعه بهتری داشتیم. تیم انگلیس خوب است و تیمی هم که از پلی‌آف می‌آید، قرعه بهتری نسبت به دیگر اروپایی‌ها محسوب می‌شود.

 

او افزود: من فکر می‌کنم ژاپن، عربستان و کره گروه سخت‌تری دارند. پیش‌بینی من این بود که با بلژیک و برنده نیوزیلند و کاستاریکا هم‌گروه شویم. انگلیس تیم خوبی است اما می‌توانیم با آن‌ها فوتبال بازی کنیم. با آمریکا هم برای دومین بار بازی می‌کنیم. بازی با برنده‌ پلی‌آف هم بازی آسان‌تری نسبت به بازی‌های دیگر برای ما خواهد بود.

 

***

 

رضایت استیلی از هم‌گروهی با انگلیس و آمریکا

سرپرست تیم‌ملی از گروه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ ابراز رضایت کرد.

 

حمید استیلی، سرپرست تیم‌ملی پس از هم‌گروهی ایران با انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا اظهار کرد: مراسم پرهیجانی بود. قرعه‌مان هم بد نبود. هم انگلیس و هم آمریکا فوق‌العاده قوی هستند.

 

او افزود: باید برای دیدارهای تدارکاتی برنامه‌ریزی کنیم و بازی‌های خوبی فراهم کنیم. گروهمان نسبتا خوب است. البته همه تیم‌ها قوی هستند و گروه آسان نداریم.

 

***

 

ماجدی: در گروه نرمالی قرار گرفتیم

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: در جام جهانی ۲۰۲۲ در گروهی قرار گرفته‌ایم که نه سخت است و نه آسان.

 

وی افزود: ولز و اسکاتلند نزدیک به این تیم‌ها هستند اما شاید مقداری سبک بازی اوکراین با ما فرق کند. در مجموع گروه ما گروه نرمالی است. از نظر من نه در گروه آسانی هستیم و نه در گروه سختی قرار گرفتیم.

 

سرپرست فدراسیون فوتبال تأکید کرد: به گروه‌های دیگر که نگاه می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که گروه ایران نرمال است.قطر، با سنگال و هلند و اکوادور همگروه شده و در گروهی دیگر فرانسه و دانمارک و تونس خیلی قوی هستند. آرژانتین و مکزیک و لهستان هم تیم‌های قوی گروه دیگر مسابقات هستند.

 

ماجدی خاطرنشان کرد: اسپانیا و آلمان در گروه دیگر بازی‌ها هستند که مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند. در گروه G  برزیل و صربستان و وسوئیس و کامرون همگی حرف برای گرفتن دارند.  در گروه F بلژیک، کرواسی، مراکش و کانادا هستند که دو تیم او کاندیدای صعود هستند. در گروه آخر هم پرتغال و غنا سابقه زیادی در جام جهانی دارند و قوی هستند. گروه ما هم قوی است ولی از همین امشب تمام تلاش خود را برای جام جهانی و حضور در این بازی‌ها آماده می‌کنیم.

 

وی در پایان گفت: هر 32 تیم که وارد جام جهانی می‌شوند همه برای صعود برنامه دارند. هیچ تیمی را نمی‌شود آسان گرفت و از همین امشب برای حضور در بازی‌ها آماده خواهیم شد.

 

***

 

ساوت‌گیت: باید از گروه‌مان صعود کنیم

گرت ساوت‌گیت در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌‌سی اسپورت»، درباره همگروهی تیمش با ایران، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپایی (ولز، اوکراین یا اسکاتلند) در جام جهانی 2022 قطر گفت: مدت زیادی است که با دو تیم اول گروه‌مان یعنی ایران و آمریکا، بازی نکرده‌ایم و تیم سوم گروه هم هنوز مشخص نیست و ممکن است دربی بریتانیا شود. باید از گروه‌مان صعود کنیم. هدف اول ما راهیابی به مرحله حذفی است و سپس از آنجا اهداف دیگرمان را پیگیری می‌کنیم.

 

سرمربی انگلیس افزود: وقتی در سید اول قرار می‌گیرید، این مزیت را خواهید داشت که با شش یا هفت تیم بزرگ روبه‌رو نشوید. اکثر تیم‌های سید اولی از گروه‌شان راضی خواهند بود. تیم‌های سطح بالایی هم در سید دوم وجود داشتند. ایالات متحده آمریکا تیم جالبی است. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و ما می‌دانیم که آنها چه توانایی‌هایی دارند.

 

هری کین: بازی اول هیجان‌انگیز خواهد بود

کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس به قرعه این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

 

هری کین مهاجم گلزن و پرآوازه تاتنهام و تیم ملی فوتبال انگلیس پس از همگروهی با ایران، آمریکا و یکی از تیم‌های ولز، اوکراین یا اسکاتلند در مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2022 قطر گفت: همیشه هیجان انگیز که ببینیم در چه گروهی قرار می‌گیریم. بازی در روز اول تورنمنت نیز باورنکردنی و هیجان‌انگیز خواهد بود.

 

***

 

سرمربی آمریکا: ایران حریف بسیار متفاوتی است

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا اعتقاد دارد تیم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ، تیمی متفاوت از سایر همگروهی‌های شاگردانش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

 

سرمربی آمریکا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

گِرگ برهالتر پس از مشخص شدن انگلیس، ایران و برنده پلی‌آف اروپایی (ولز، اوکراین یا اسکاتلند) به عنوان رقبای تیمش در گروه  B جام جهانی 2022 قطر، به شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌‌سی اسپورت» گفت: ما فکر می‌کنیم که در گروه خوبی قرار گرفتیم. هر حریفی در جام جهانی سخت است.

 

وی افزود: تقابل با انگلیس بازی هیجان‌انگیزی است، ایران حریف بسیار متفاوتی است که در مرحله انتخابی عملکرد خوبی داشته است و پس از آن باید منتظر باشیم تا حریف سوم‌مان مشخص شود. به طور کلی من از گروهی که در آن قرار گرفتیم، راضی هستم و برای شروع جام جهانی قطر هیجان‌زده هستم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------