آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پیروزی قاطع PSG با درخشش مهاجمان سرشناس/ برد اینتر در دربی تورین در شب پیروزی خانگی بارسا برابر سویا



دیدار پاری سن ژرمن و لوریان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
صدرنشین جدول رده‌بندی لوشامپیونه با گلزنی هر سه ستاره خط حمله‌اش موفق به کسب یک پیروزی خانگی قاطع مقابل تیم لوریان شد.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌ام لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن میزبان تیم لوریان بود و این تیم را با نتیجه 5 بر یک شکست داد.

 

نیمار در دقیقه 12 نخستین گل بازی را برای PSG به ثمر رساند. پس از او هم‌تیمی فرانسوی‌اش کیلیان امباپه در دقیقه 28 اختلاف را دو برابر کرد. لوریان در دقیقه 56 توسط ترم موفی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما امباپه 11 دقیقه بعد با ثبت دومین گل خود، دوباره اختلاف را به دو گل افزایش داد. در ادامه لیونل مسی نیز در دقیقه 73 نام خود را در فهرست گلزنان بازی ثبت کرد و چهارمین گل میزبان پاریسی‌ را به ثمر رساند. حسن ختام جشنواره گل پاریسی‌ها هم گلی بود که نیمار در دقیقه 90 به ثمر رساند.

 

دیگر اتفاق مهم این بازی بازگشت سرخیو راموس به ترکیب PSG در دقیقه 72 به جای مارکینیوش پس از غیبتی چند هفته‌ای به دلیل مصدومیت بود.

 

با این نتیجه شاگردان مائوریسیو پوچتینو 68 امتیازی شدند و در فاصله هشت هفته به پایان فصل، اختلاف خود را با مارسی رده دومی به 12 امتیاز افزایش دادند.

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاریسی‌ها صدرنشین هستند و پس از آنها مارسی با 56 امتیاز در رده دوم و رن با 53 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند.

 

***

 

اینتر در تورین دربی ایتالیا را فتح کرد

حساس‌ترین بازی هفته سی‌و‌یکم سری A ایتالیا با پیروزی اینتر در خانه یوونتوس به پایان رسید.

 

در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌یکم سری A،  شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین به مصاف هم رفتند که این بازی را اینتر با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

 

تنها گل این بازی را هاکان چالهانوغلو هافبک ترکیه‌ای اینتر از روی نقطه پنالتی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه اول به ثمر رساند. این گل با جنجال‌‌هایی همراه بود چرا که ابتدا داور با تصمیمی بحث‌برانگیز پس از بازبینی یک برخورد میان آلوارو موراتا و دنزل دامفریس، برخلاف جریان بازی یک پنالتی به سود اینتری‌ها اعلام کرد. در ادامه پس از آنکه این پنالتی در نخستین تلاش چالهانوغلو توسط وویچخ شزنی دروازه‌بان یووه مهار شد، به دستور داور ضربه تکرار شد و این بار هافبک ترکیه‌ای توپ را وارد دروازه کرد.

 

با این نتیجه اینتر ضمن حفظ رده سوم جدول با یک بازی کمتر نسبت به یوونتوس فاصله خود را با این تیم به چهار امتیاز افزایش داد.

 

یوونتوس اما در ادامه ناکامی‌هایش در هفته‌های اخیر، شکست خانگی در دربی ایتالیا را هم به حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد تا عملاً شانس قهرمانی در فصل جاری سری A را از دست بدهد و اکنون حتی نگران از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم باشد، چرا که فاصله‌اش با رم رده پنجمی به پنج امتیاز کاهش پیدا کرده است.

 

هفته سی‌و‌یکم سری A ایتالیا امروز با برگزاری دو بازی دیگر به پایان می‌رسد که در بازی نخست از ساعت 21 به وقت تهران تیم هلاس ورونا میزبان جنوا خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:15 میلان صدرنشین از بولونیا پذیرایی خواهد کرد.

 

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، میلان 66 امتیازی با 30 بازی صدرنشین است، ناپولی با همین تعداد امتیاز از 31 بازی در رده دوم قرار دارد و اینتر 63 امتیازی هم سوم است.

 

***

 

صعود بارسلونا به رده دوم جدول با پیروزی خانگی برابر سویا

تیم فوتبال بارسلونا با کسب یک پیروزی خانگی مقابل سویا، به رده دوم جدول لالیگا صعود کرد.

 

در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌ام لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف سویا تیم دوم جدول رده‌بندی رفت و میهمانش را با تک گل دقیقه 72 پدری شکست داد.

 

بارسلونا با این نتیجه که شانزدهمین پیروزی‌اش در این فصل لالیگا بود، نه تنها از اتلتیکومادریدی که شنبه شب رده سوم را از چنگ کاتالان درآورده بود سبقت گرفت بلکه سویا را هم پشت سر گذاشت و به رده دوم صعود کرد.

 

در حقیقت اکنون هر سه تیم بارسلونا، اتلتیکومادرید و سویا 57 امتیازی هستند، اما با توجه به تفاضل گل بهتر بارسلونا و نتایج بازی‌های رو در رو دو تیم دیگر، تیم کاتالان در رده دوم قرار دارد و پس از آن اتلتیکومادرید و سویا در رده‌های سوم و چهارم هستند. این در حالیست که رئال مادرید 69 امتیازی با 12 امتیاز اختلاف یکه‌تاز کورس قهرمانی است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------