مطهری: نمی‌دانم چرا داوران دوست دارند بازی‌های پرسپولیس مساوی شود!/ درویش: نتایج جای دیگری رقم می‌خورد



حمید مطهری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کارشناس داوری فوتبال ایران، قضاوت داور بازی هوادار - پرسپولیس را مبتدیانه دانست.

به گزارش تسنیم، حمید مطهری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: با این شروع می‌کنم که اگر این سبک فوتبال است که هوادار انتخاب کرده، من اصلاً راجع به تیم حریف حرفی ندارم! فقط می‌گویم ما باید شرایط‌مان را بهتر می‌کردیم. تمام مدل‌های حمله را تمرین کرده بودیم. همه شکل موقعیت داشتیم، توپ‌ها را به کناره‌ها بردیم و موقعیت ایجاد کردیم، ولی گل نزدیم.

 

وی ادامه داد: اگر آن گل توسط مهدی عبدی زده می‌شد اصلاً شرایط بازی تغییر می‌کرد. زمانی که دیدند از کناره‌ها فشار می‌آوریم با نفرات پرتعداد آنجا را پر کردند. شروع کردیم به بازی بین مدافعان و شوتزنی؛ دروازه‌بان‌شان خیلی خوب کار کرد و چند موقعیت ما را گرفت. در نهایت این یک سبک است که هوادار انتخاب کرده. فوتبالی که ما بازی کردیم خیلی خوب و رو به جلو بود؛ منتهی توپ‌های ما وارد گل نشد. اگر گل می‌شد شرایط خیلی متفاوت بود. در نهایت ما به همه سبک‌ها احترام می‌گذاریم.

 

مربی تیم پرسپولیس درباره قضاوت حمید حاج‌ملک در این دیدار تصریح کرد: فقط چون سوال کردید حرف می‌زنم، وگرنه خدا را شاهد می‌گیرم نمی‌خواستم در مورد داوری حرف بزنم. نمی‌دانم داوری‌ها چرا در هفته‌های اخیر دوست دارند بازی پرسپولیس مساوی دربیاید! اصلا چیزی در مورد داوری صحبت ندارم. فقط یک نکته می‌گویم، تو را به خدا اگر اشتباه کردم بگویید، نیمه اول سه دقیقه وقت اضافه داشت؟ من خدا را شاهد می‌گیرم نمی‌خواستم در مورد داوری حرف بزنم، چون اگر حرف بزنم می‌گویند آقا قوی‌تر از بهانه‌هایت باش! من که بهانه نمی‌آورم، مسئولیت با من است. این واقعیت است که اتفاق افتاده. من فقط یک نمونه را مثال زدم.

 

مطهری همچنین یادآور شد: سبک بازی تیم مقابل در دقایقی تیم ما را تحت تأثیر قرار داد. به نظرم سبک تیم حریف، تیم مقابل را عصبی می‌کند. البته ما این را گوشزد کردیم که تیم بزرگی مثل پرسپولیس نباید تحت تأثیر قرار بگیرد. من به بچه‌ها گفتم، آنها دنبال این شرایط بودند، ولی یک تیم بزرگ باید بزرگی خودش را نشان دهد. بله! ما در دقایقی از بازی تحت تأثیر حریف قرار گرفتیم و تمرکز بازیکنان ما را به‌هم زدند. ما گوشزد کرده بودیم، ولی متأسفانه در دقایقی بچه‌ها عصبی شدند و تمرکز لازم را نداشتند.

 

وی در ادامه درباره اینکه تساوی مقابل هوادار، پرسپولیس را از هدف خود برای قهرمانی دور کرده است، عنوان کرد: من همیشه گفتم ما تسلیم نمی‌شویم. اصلاً در خون پرسپولیس است؛ جنگیدن برای قهرمانی. ما ادامه می‌دهیم و باید بجنگیم و این وظیفه ماست. ما حرفه‌ای هستیم و لیگ را باید پُرقدرت ادامه دهیم و ان‌شاءالله ببینیم نتایج تیم‌های دیگر چه خواهد بود. ما با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و در هفت هفته ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد.

 

***

 

درویش: نتایج جای دیگری رقم می‌خورد!/ مثل اینکه نتایج ما قرار است با اشتباهات داوری مشخص شود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توقف تیم فوتبال این باشگاه در مصاف با هوادار را به اشتباهات داوری ربط داد.

 

رضا درویش پس از تساوی بدون گل تیم پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: روزهایی بود که ما کشورهای عربی را تقبیح می‌کردیم که اینها ضدفوتبال بازی می‌کنند، ولی شما از دقیقه یک دیدید که به بهانه‌های مختلف بازی را متوقف می‌کردند، اما سه دقیقه بیشتر وقت اضافه گرفته نشد. هر بیننده عادلی این وقت را اندازه بگیرد. آیا دو برابر این وقت، وقت تلف شده داشت یا خیر؟! متأسفانه بناست تصمیم‌گیری جای دیگری باشد. ما فکر کردیم نتیجه در زمین مشخص می‌شود، ولی امروز می‌بینیم اینطور نیست و نتیجه جای دیگر رقم می‌خورد. فقط یک بار همین وقت نیمه اول را بگیرند و اگر بیشتر از سه دقیقه نبود، هیچ‌وقت دیگر کسی از پرسپولیس مصاحبه نمی‌کند.

 

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس همچنان به قهرمانی امیدوار خواهد بود یا خیر، گفت: ما تا روز آخر امیدواریم ولی به شرطی که در زمین فوتبال تصمیم‌گیری شود، یعنی بازیکنان نتایج را مشخص کنند. وقتی هر دو سه دقیقه بازیکن تیم حریف خودش را زمین می‌زند، چه کار می‌شود کرد؟! گاهی اوقات روی بازیکن تیم ما خطا شد، ولی بازیکن حریف زمین می‌خورد یا توپ در زمین ما بود و بازیکن آنها در نیمه خودشان زمین می‌خورد!

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که «آیا همچنان حمایت‌ها از گل‌محمدی ادامه خواهد داشت؟»، تصریح کرد: چرا نباید حمایت کنیم؟ وقتی یک مربی بهترین مربی ایران و آسیاست مگر می‌شود از او حمایت نکنیم؟

 

درویش در مورد ناراحتی هواداران پرسپولیس از داوری نیز توضیح داد: اشتباه داوری یک بار باشد می‌گوییم اشتباه است،‌ دو بار باشد می‌گوییم اشتباه است، اما مثل اینکه اساس این است که نتایج ما با اشتباه داوری رقم بخورد.

 

***

 

کنایه پیروانی با چاشنی «امتیازات معیشتی»
مدیر تیم پرسپولیس باز هم به تغییرات امتیازی رخ داده در جدول لیگ برتر فوتبال که با حکم کمیته انضباطی اعمال شد، طعنه زد.

 

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس پس از درخواست خبرنگاران برای مصاحبه گفت: هر زمانی که به ما هم امتیاز معیشتی دادند، صحبت می‌کنم!

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------