آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

توقف خانگی میلان مقابل بولونیا/ شکست سنگین آرسنال در خانه کریستال پالاس



دیدار میلان و بولونیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال آرسنال با قبول باختی سنگین در خانه کریستال پالاس فرصت صعود به رده چهارم جدول لیگ برتر انگلیس را از دست داد.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال آرسنال با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میزبان خود کریستال پالاس شد.

 

ژان فیلیپ ماتتا در دقیقه 16، جردن آیو در دقیقه 24 و ویلفرد زاها در دقیقه 74 (از روی نقطه پنالتی) سه گل کریستال پالاس را به ثمر رساندند تا کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا میان آرسنال، تاتنهام، وستهام، منچستریونایتد و حتی ولورهمپتون جذاب‌تر شود.

 

آرسنال با قبول نهمین باخت فصلش 54 امتیازی ماند و با توجه به تفاضل گل ضعیف‌ترش نسبت به تاتنهام همچنان تیم پنجم جدول است. البته توپچی‌ها دو بازی معوقه دارند و یک بازی کمتر از رقیب همشهری‌شان انجام داده‌اند.

 

تیم فوتبال کریستال پالاس هم با کسب هشتمین پیروزی فصلش 37 امتیازی شد و به رده نهم جدول لیگ برتر صعود کرد.

 

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی 73 امتیازی صدرنشین است، لیورپول با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم قرار دارد و چلسی 59 امتیازی هم رده سوم را در اختیار دارد.

 

***

 

میلان با تساوی خانگی، کورس قهرمانی را داغ‌‌تر کرد

هفته سی‌و‌یکم رقابت‌های سری A ایتالیا با تساوی خانگی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات برابر بولونیا به پایان رسید.

 

در آخرین بازی از هفته سی‌و‌یکم رقابت‌های سری A ایتالیا، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم فوتبال میلان صدرنشین جدول رده‌بندی در ورزشگاه سن‌سیرو پذیرای بولونیای رده سیزدهمی بود و با همه تلاش و موقعیت‌های پرتعدادش برای گلزنی، در نهایت نتوانست دروازه حریف بدون سرمربی‌اش را باز کند و به تساوی بدون گل بسنده کرد.

 

بولونیا در شرایطی توانست از میلان یک امتیاز بگیرد که سرمربی‌اش سینیشا میهایلوویچ به خاطر ادامه روند مبارزه‌اش با بیماری سرطان، دوباره راهی بیمارستان شده است.

 

در این بازی زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلانی‌ها در دقیقه 70 به جای اولیویه ژیرو به میدان رفت و در برخورد با گری مدل بازیکن حریف از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی و خونریزی شد. این برخورد به حدی شدید بود که مدل نتوانست به بازی ادامه دهد و میدان را ترک کرد.

 

با این نتیجه میلان 67 امتیازی شد و صدرنشین جدول باقی ماند هرچند حاشیه امنیتش نسبت به هفته گذشته کمتر شد و به یک امتیاز کاهش پیدا کرد تا کورس قهرمانی سری A فشرده‌تر از قبل شود.

 

در جدول رده‌بندی، پس از میلان، ناپولی با 66 امتیازی در رده دوم قرار دارد و اینتر با 63 امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه سوم است.

 

پیش از مصاف میلان و بولونیا، تیم هلاس ورونا هم در خانه به مصاف جنوا رفته و میهمانش را با نتیجه یک بر صفر شکست داده بود. تک گل دقیقه پنج جیووانی سیمئونه سبب شد که تیم شهر ورونا 45 امتیازی شده و به رده نهم صعود کند. جنوا هم با 22 امتیاز در رده نوزدهم باقی ماند تا همچنان جزو کاندیداهای اصلی سقوط به سری B باشد.

 

***

 

VAR هم حریف سوسیداد نشد/ برد دلچسب لالیگایی به کام شاگردان آلگوئاسیل

هفته سی ام رقابت های فوتبال اسپانیا (لالیگا) در شرایطی به پایان رسید که رئال سوسیداد در آخرین ثانیه های بازی برابر اسپانیول به یک برد شیرین دست یافت.

 

رئال سوسیداد و اسپانیول در آخرین بازی هفته سی ام لالیگا و از ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه شب برابر هم صف آرایی کردند که شاگردان ایمانول آلگوئاسیل به لطف گلزنی الکساندر ایساک از روی نقطه پنالتی و در واپسین ثانیه های بازی یک برد شیرین کسب کردند و ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.

 

رئال سوسیداد در این بازی با آرایش ۱-۳-۲-۴ و اسپانیول نیز با سیستم ۱-۱-۴-۴ به زمین رفتند، در دقیقه ۵۱ این بازی شاگردان ایمانول آلگوئاسیل گلی را به ثمر رساندند که در بازیبنی تصاویر کمک داور ویدئویی، مردود اعلام شد تا هواداران سوسیداد ۹۵ دقیقه چشم انتظار پیروزی تیمشان باشند.

 

رئال سوسیداد به لطف این برتری شیرین ۵۱ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده ششم جدول تثبت کرد و شاگردان ویسنته مورنو نیز با یک پله سقوط در جایگاه دوازدهم لالیگا ایستادند.

 

در صدر جدول رقابت فوتبال اسپانیا، رئال مادرید با ۶۹ امتیاز قرار دارد و بارسلونا(با یک بازی کمتر)، اتلتیکومادرید و سویا با ۵۷ امتیاز در رده های دوم تا چهارم جای دارند. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------