آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

اتلتیکومادرید تسلیم منچسترسیتی شد/ لیورپول در آستانه صعود به نیمه نهایی



دیدار منچسترسیتی و اتلتیکومادرید،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی نمایندگان انگلیس آغاز شد.

به گزارش تسنیم، در آغاز دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) دو بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی خود اتحاد، حریف اسپانیایی‌اش اتلتیکومادرید را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

 

تنها گل این بازی را که در آن من‌سیتی از نظر آماری نیز تیم برتر میدان بود، کوین دی‌بروینه در دقیقه 70 به ثمر رساند تا میزبان انگلیسی مزد بازی بهتر خود را بگیرد.

 

اتلتیکومادرید در این بازی تنها 33 درصد تملک توپ داشت و حتی یک بار هم توپ را به سمت دروازه من‌سیتی شلیک نکرد. با این حال این تیم چهارشنبه هفته آینده در خانه میزبان شاگردان پپ گواردیولا خواهد بود و در آنجا این فرصت را دارد که باخت خارج از خانه را جبران کند.

 

دیدار لیورپول و بنفیکا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در بازی همزمان در ورزشگاه دالوژ شهر لیسبون، تیم لیورپول دیگر نماینده انگلیس موفق شد میزبان پرتغالی خود بنفیکا را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و گامی بلند برای صعود به مرحله نیمه نهایی بردارد.

 

در این بازی ابراهیما کوناته در دقیقه 17 و سادیو مانه در دقیقه 34 گلزنی کردند و لیورپول را پیش انداختند. بنفیکا در دقیقه 49 توسط داروین نونیز توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. لیورپول اما در دقیقه 90 توسط لوئیز دیاز سومین گل را هم به ثمر رساند تا در بازی برگشت که چهارشنبه هفته آینده در در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد، کار آسان‌تری داشته باشد.

 

امشب از ساعت 23:30 دو بازی همزمان دیگر در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود که در یکی از آنها ویارئال میزبان بایرن مونیخ است و در دیگری چلسی از رئال مادرید پذیرایی می‌کند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------